5

737 58 0
                                    

Jelikož já měl číslo skoro na začátku, tak jsem to měl rychle za sebou. Ale nikdo neměl takové štěstí jako já, třeba Lisa. Než na ní došla řada, ubilo bezmála 2 hodiny.

Ostatní přátelé dokonce i Lisa měli už za sebou výslech, tak jsme jen čekali na výsledky. Bylo něco málo po třetí, a z místnosti kde probíhal ten mučivý výslech vyšli ti lidé kteří nás hodnotili.

,, Jsme moc rádi, že jste se zúčastnili tohoto konkurzu. Výsledky jak jste dopadli dostanete na email v půlnoci. Moc nás těšilo"

Tímto se rozloučili a my jsme mohli jít domů. Upřímně bych radši slyšel ty výsledky rovnou, ale prý je to tajné. Když jsem odcházel, Lisa navrhla, že bychom mohli zajít na jídlo. Měl jsem hlad, to jo. Od snídaně jsem nic jiného neměl.

Došli jsme do nějaké restaurace, a objednali si jídlo. Při jídle jsme si vylíčili vše co se odehrávalo při tom konkurzu. Lisa byla dost přesvědčená o tom že se do té hlavní role dostanu. A proč? To bylo snadné. Byly dvě hlavní role, jedna měla představovat drsňáka, přitom hezkého a milého kluka. A druhá role měla představovat stydlivého, roztomilého a krásného kluka. No a podle Lisi jsem dokonale pasoval na tu druhou roli.

Po jídle jsem se s Lisou rozloučil, a šel domů. Tam jsem jen lehl do postele, a nic nedělal. Koukal jsem pouze do zdi. Jelikož jsem neměl nic na práci, tak jsem si řekl, že dnešek si udělám hezký. Napustil jsem si vanu, a udělal si skin care. Už bylo načase dlouho jsem jí nedělal.

Po vaně jsem si řekl, že by nebylo špatné projet sociální sítě, ať nejsem sto let za opicema.

To mě po nějaké době omrzelo, tak jsem si pustil nějaký film. Jako fanoušek Harryho Pottera jsem si zvolil samo sebou Harryho Pottera Kámen mudrců.

Čas uběhl tak rychle, že jsem si ani neuvědomil jak dlouho jsem se koukal na filmy. Přišlo mi oznámení na mobil. Koukl jsem se, a tam bylo napsáno.

,, Blahopřejeme, získal jste hlavní roli......." A tak dál.......

No ty bláho. Fakt nevím jak se teď mám cítit. Je to zvláštní. Mám smíšené emoce. Jsem šťastný, ale zároveň se bojím. Co když se spletli, nebo potom co  změnili názor, že nejsem dost dobrý. Ani nevím kdo ten druhý kluk co bude se mnou hrát hlavní roli. Musím přijít na jiné myšlenky. Napíšu ostatním zda také dostali nějaké role.

                     GAMA (Skupina s přáteli)

Lix

Tak co dostal se někdo?

Lisa
Já bohužel ne

Lucas
Já taky ne

Mark
Já taky ne

Jenni
Ne

Lisa
A co ty?

Lix
Já jo

Lisa
To je skvělý, moc ti to přeju🥳😘

Lix
Díky

Potomhle jsem trochu posmutněl. Nikdo kromě mě se nedostal. To je škoda. Musím si ještě  přečíst důkladně celou zprávu co mi poslali oni. Abych na nic nezapomněl. Ještě jsem potvrdil svou účast, a důkladně to přečetl.

Odjíždí se za 2 dny. Budu bydlet na pokoji s druhým klukem, se kterým budu hrát hlavní roli. Aby jsme se lépe seznámili. Bude to na 14 dnů pobyt. Podrobnosti budou řečeny na místě.
Budu ubytován na hotelu xxx. Wow. Ten hotel má 5 hvězdiček. To bude sranda. Prý to nemám zatím nikomu oznamovat, vše je tajné. Nu dobrá.



DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat