Jsem Chanovým dlužníkem měl bych mu to nějak oplat, ale jak? Určitě se mi naskytne příležitost a je to.
Stále jsme u jezírka a tentokrát nesedíme, ale ležíme na trávě. Už jsem skoro suchý a u Chana to vypadá stejně. Jediný co zůstalo je má mikina, která zůstalo po celou na lavičce, ve které mám naštěstí mobil a peněženku. Zato Chan spadl jak s mobile, tak i peněženkou do vody, ale říkal, že má voděodolný mobil a peněženka se ani nestihla namočit. Měl to štěstí.
Začalo mi kročet v břichu.
,, Máš hlad?"
,, Už docela jo, nechceš jít na pozdní oběd?"
,, Moc rád."
Bodeť bych neměl hlad strávili jsme u jezírka přes 3 hodiny.
Šli jsme do nějaké restaurace, která měla terasu a tam jsme si sedli. Dost mě udivuje, že Chan si asi nevšiml toho, že už nejsme k sobě připoutaní. Né, že by byly vadný ty pouta, ale za to můžu já a moje malinké šikovné prstíky.
Koukal jsem do menu, ale měli tu jenom nějaký zdravý jídla. Hold si asi nic jiného moct vybrat nebudu. Oooooooooooo. Mamto! Smažák to je ono!
,, Co si dáš?"
,, Smažák a ty?
,, Veganský salát."
On jako jí pořád zdravě?! Bych nevydržel. Já můžu sníst cokoliv a stejně vypadám jako kdybych týden nejedl.
Přišel k nám číšník a my si objednali.
,, Chane?"
,, Ano?"
,, Můžeš si sundat prosím ty sluneční brýle a roušku? Chtěl bych se ti dívát do obličeje."
,, Uh určitě."
Ani nevíte jak jsem blbý. Začínám mu propadat a to je špatně. Měl bych myslet na něco jiného a né na ty jeho černé oči jako uhle. Úplně se vnich topím jsou, jak nejčernější dno oceánu a mě táhnou hloubš a hloubš. Panebože Felixi přestaň na to myslet! Fuj je to!
Zatřepal jsem hlavou, abych se znovu vrátil do reality.
,, Um jseš v pohodě Lixie?"
No teď už rozhodně ne. Jak mě nazval?! Já se asi rozteču.
,, Uhh jo j-jo jsem, jenom jsem se zamyslel."
Přinesli nám jídlo a než jsme se do toho pustil, tak jako správná intagramerka jsem to před tím musel vyfotit.
,, Počkej!"
Okřikl jsem Chana, když už chtěl začít jíst.
,, Co?!"
,, Nehýbej se a usmívej musím to vyfotit vypadá to totiž fak skvěle."
Chan se nad mými slovy lehce zasmál a hned začal pózovat na fotku.
Potom jsme se pustili do jídla a bez jediného slova to do sebe kopli nadsvětelnou rychlostí.
ČTEŠ
DRAMA za kamerou
RomanceFelix se svýma kamrádama najdou náhodný konkurz na seriál. Všichni se přihlásí na konkurz bez toho aniž by věděli očem má přesně být. Dozví se ta až na konkurzu. Co se bude dít dál? Očem přesně má být seriál? Projde nikdo z nich konkurzem? Čti a doz...