Chanův pohled:
Když jsme přišli na pokoj o Felixovi jsem potom ani neslyšel. Ten hodil bundu někam do pokoje a zašpendlil se v koupelně.
Dnešek mě docela zmohl, ale moc jsem si ho užil. Byla velká prča na place. S Felixem jsme se pořád snažil toho druhého rozesmát, když byla kamera zaměřená jen na jednoho. Často jsme dostávali hodně záchvatů smíchu, že štáb musel počkat asi tak 5-10 minut, než se uklidníme.
Poslední scénu jsem si ze všeho asi nejvíc užil. Né že by mě bavilo se s někým prát, ale jde o to, že Poslední scénu, kterou jsme točili bylo to, jak odnáším Felixe v náručí v bezvědomí k sobě domů. Felix to hrál moc dobře, až se choval, jako nějaká panenka, s kterou jsem si hrál. Úplně se uvolnil a poddal.
Jelikož jsem neměl úplně co dělá, když si Felix přivlastnil koupelnu popadl jsem mobil. Felix o tom neví, ale když jsme byli v té kavárně s Lisou, tak mi při loučení podstrčila svoje číslo. Ale né, jakoby mě bavila, ale abych jí dával info o Felixovi, protože chce zprávy z obou stran. Ani jsem neprotestoval. Začal jsem si s ní od té doby víc psát a vlastně jí píšu všechno co jsme za ten den dělali, ale vynechává části, který by jí něco prozradili o seriálu. Už mě dokonce několikrát přemnouvala, abych jí něco vyspoileroval, ale se mnou to ani nehlo.
Chat s Lisou
Jak bylo dneska?
Jo celkem to šlo.
A ty?Taky dobrý, ale neříkej mi, že jste dneska nedělali něco
pikantního😇Bože ty myslíš
jenom na to.😑Ale jdi ty, vždyť
to není pravda.Vážně?🤨
Možná? Trochu, ale pryč
od tohohle tématu. Jak se
má moje kuřátko?Dneska jsme toho
točili víc než obvykle, takže
je unavený, ale jinak dobrý.Dobrá, jinak držím
palce s natáčením.
Fithging😘.To byla poslední zpráva, kterou obdržel. Chtěl jsem ještě něco napsat, ale v tu chvíli jsem postřehl Felixe, jak přede mnou stojí polonahý s bezradným obličejem.
,,Chane?"
,, Felixi?"
,, Mohl by jsi mi pomoct to odlíčit?"
Tak co, kdybych si z něj chvíli střílel?
,, Hmmmm..... A co za to?"
To už jsem mohl na jeho tváři překvapený a zároveň frustraci. Už ho nebudu trápit, přeci jenom je unavený a docela se bojím o svůj krk.
,, Dělám si legraci. Tak pojď jsem."
Naznačil jsem mu místo vedle sebe ať si ke mě sedne.
Naprosto jsem věděl co po mě žádá, ale třeba, že by mi dal něco čím mu můžu odlíčit záda?
,, To to mám jako smýt vzduchem nebo mi něco přineseš."
,, Ajo, úplně mi to vypadlo z hlavy."
Odběhl do koupelny, z kterých se vrátil už s odličovákem.
,,Lehni si."
,, Co?"
,, Když budeš ležet, tak se mi to bude dělat líp."
To už pochopil a poslušně si lehnul.
Otevřel jsem lahvičku s odličovadlem a místo tampónu jsem to rovnou cákl na jeho zádat. Bylo vidět, že ho to postudilo, ale co už. Přece jen tohle je větší zábava.
Začal jsem jezdit po jeho celým obvodu zad. Měl jsem strašné nutkání ty záda pohledit. Měl překrásnou sametovou pokožku, která byla hebká, jak hedvábí.
Aniž bych si to uvědomil svými ústy jsem položil malý, ale za to jemný polibek na záda. Rychle jsme se oddálil a pokusil se v hlavě pokárat za mé nekalé myšlenky a činy a soustředit se na odlíčení.,, Tak, hotovo."
,,Díky."
,, Zamálo."
Potom jsem zamířil do koupelny pro změnu já a šel se úmýt. Dal jsem si rychlou sprchu a šel co nejdřív spát. Felix už byl zalezl v posteli a vypadalo to, že už spí. Potichu jsem se došoural do postele a lehl si vedle něj. Automaticky jsem ho objal a dal mu pusu na dobrou noc.
,, Dobro noc sunshine~"
ČTEŠ
DRAMA za kamerou
RomanceFelix se svýma kamrádama najdou náhodný konkurz na seriál. Všichni se přihlásí na konkurz bez toho aniž by věděli očem má přesně být. Dozví se ta až na konkurzu. Co se bude dít dál? Očem přesně má být seriál? Projde nikdo z nich konkurzem? Čti a doz...