47

566 50 0
                                    

,, Dělej!"

Řval jsem na Chana ať si pospíší, protože jestli si nepohne, tak přídeme pozdě a to nechci.

,, Nojo ježiši, už jdu."

Vylezl z pokoje a následovně zamkl.

Přišli jsme přesně na minutu. Mina už na nás čekala.

,, Tak vás zase zdravím kluci. Dneska si to spolu moc užijeme."

Uklonili jsme se a přistoupili blíž.

,, Jak už víte brzy vás čeká líbací scéna a mi budeme potřebovat, aby vypadala dokonale. Takže se můžeme vrhnout na to."

Vypadala vcelku nadšeně a plná energie oproti nám. Ale co si budem, na tohle jsem se těšil, ikdyž to nedávám najevo, tak ve skutečnosti skáču radostí, jak Mina.

Mina nám pokynula, ať si lehneme na zem, kde už byla přichstaná podložka.

Lehli jsme si vedle se, jak párátka a sledovali co se bude dít dál.

,, Takže, jak je ve scénáři, jak tě Chan potom doma ošetří a nechátě u sebe přespat bla bla bla.... To víte co je. Ale potom si to sním rozdáš v posteli a tu scénu potřebujeme nějak zrealizovat, ať vypadá, jako opravdově."  

,, Takže?"

Zeptal se Chan.

,, Vlez nad Felixe a chytni mu ruce nadhlavu."

Okej, tak dneska to bude vážně zajímavé. Najednou se mi rozbušilo rychle srdce. Začíná mi být horko. Chan nademě vlezl a uvěznil mi ruce.

,, Takhle?"

,,Ano. A teď ho opatrně políbí, jako kdyby byl porcelán."

Pomalu se ke mě naklonil a spojil naše rty. Opravdu jemně mě začal líbat, potom se odpojil.

,, Skvěle, teď ho začneš líbat dravěji, tak, že se nemůžeš nabažit jo rtů. Potom řekneš na krk kde ho budeš líbat, ale běda, jestli mu tam uděláš cucfle."

Nad tím vztyčila prst a Chan se ušklíbl.

,, Felixi ty spolupracuj a až se ti dostane ke krku, tak zakloň hlavu na stranu, ať má lepší přístup."

,, OK."

Hned jak jsem domluvil se na mě vrhnul Chan. Líbal mě opravdu s vášní a já si to úžíval.

,, použij i jazyk."

Pobýdla ho Mina. On mě lehce skous spodní ret, čímž docílil, že jsem pootevřel ústa. On toho hned využil a začal mi prozkoumávat svým jazykem ústa.

Po chvíli se přesunul na mučelist a pokračoval dál ke krku. Už sám automaticky jsem zaklonil hlavu a nechal se obdarovávat. Možná jsem měl říct, že krk je moje slabí místo. Měl jsem co dělat, abych nevzdychal. Zkousnul jsem si ret a snažil se nevydat žádný zvuk. To byla, ale Chan nemohl být takový syčák a nezkousnout mi kůži na krku. To jsem ze sebe dostal nekontrovatelný sten a k tomu značku na krku. V tu chvíli jsem úplně zčervenal, jak nějaké rajčátko. Chan se s úšklebkem odsál od mého krku a podíval se na mě.

Byl jsem červený, až na prdeli a on si to užíval.

,, Chane! Ty jeden rošťáku, víš, že tohle budeme muset zakrýt make upem! Ale víš co? To ty budeš líbat make up já ne."

Chan se tomu jen potupně smál a já byl stále v šoku a cítil jsem se neskutečně strapně. 

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat