19

616 53 0
                                    

Znovu vstupuji do toho obrovského sálu. Jsem unavený, ale né zas tolik, abych nedával pozor. Sedl jsem si na pohovku, která se zde nacházela a četl si scénář, který samozřejmě jsem si z pokoje přinesl. Chan si sedl vedle mě a udělal přesně to co já, četl scénář.

Uběhlo asi 30 minut a já už se skoro naučil text. Myslím ten text co budu zítra potřebovat, naštěstí mám dobrou paměť.

V sále jsem byl já, Chan, ještě jedna dívka myslím, že se jmenuje Jiso a jeden kluk. Ani nevím jak se jmenuje, ale to mě netrápí.

Uběhla další půl hodina a v sále jsem už byl jen já s Chanem. Svůj slogan jsem už uměl nazpaměť, takže jsem se nudil. To ale netrvalo dlouho. Do sálu v stoupala zase tak ženská, ta co je ten odborník na ty cicmací scény.

,, Zdravím vás, asi jsem se včera zapomněla představit. Jmenuji se Mina Sharon a jak už víte jsem odbornice co se týče tich, jak to říct, víc hot scének."

,, Pan režisér mě pověřil, abychom začali trénovat bez něj, on je dnes zaneorázděn, takže tu budeme sami."

Byl jsem celkem rád, že jsme tu jediný. Přece jenom pořád mi je nepříjemná velká společnost.

,, Tak jak jsem vás včera pozorovala docela jste mě překvapili, ale pořád to není ono."

,, Jedna otázka, je trošku osobní, ale vy mi určitě odpovíte. Jste stále panici?"

Okej, tak tohle jsem vážně nečekal. Očividně jsem nebyl jediný, koho to též zaskočilo. Chan vypadal dost vtipně s vykulenými oči. A jestli se ptáte na to, jestli jsem panic nebo ne? Tak ne, nejsem panic. Ale je to takové divně to říkat nahlas. Ani nechtějte vědět příběh jak jsem o něj přišel. Jen jednu radu, nikdy nechoďte do sám a k tomu nechlastejte, tak že ani nevíte kdo jste.

,, Ne."

Řekli jsme jednohlasně s Chanem. On vypadal, že to asi nečekal. No jo hold nikdy jsem i zlobivý.

,, No skvěle. A nebojte se žádný sex nebudete dělat, teda v seriálu jakoby jo, ale v reálu ne."

Pořád si v hlavě pokládám otázku, jestli tohle je normální konverzace, nebo ne.

,, Ale teď bych potřebovala, aby jste se poznali, ale né psychicky, ale fyzicky. V seriály budou taky takový scénky kdy budou i ty intimní dotyky, tak potřebuji aby jste si na sebe zvykli šahat, aby nebyl problém potom na scéně."

,, První změna započne tím, že budete spát v jedné posteli, ale nebojte zatím se spolu sprchovat nebudete."

U toho slova "zatím" se uchechtla.

,, To jsou zatím vše z pravidel. Teď začneme s tím proč jste tady."

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat