39

577 46 6
                                    

Chanův pohled:

Toho malého broučka jsem si vzal na záda a šel sním na hotel. Cesta tam nebyla nijak zajímavá, ale měl jsem pocit, jako bych cestou zahlédl blesk z foťáku, ale to je kravina.

Došel jsem i s tím malým šmoulou na pokoj a šel se připravovat na spaní. Dnešní den jsem si celkově moc užil. Poznal jsem Felixovu nejku, která je podobně prdlá, jako můj kámoš Kevin. Byla by neskutečná sranda je seznámit, myslím si, že by si padli do oka.

Už jsem byl vysprchovaný a připravený do postele, ale stále tu byl Felix, který spal. Upřímně se mi ho ani nechce budit, prostě ho jenom převleču do pižama.

Sundal jsem mu boty a mikinu, teď začne ta víc zábavná část. Začal jsem mu sundavat tričko a naskytl se mi pohled na krásně hubené břicho s neskutečně hubeným pasem a sametovou kůži. Byl to jak ráj pro mé oči.

Měl jsem neskutečnou chuť přejet potom bezbraném tělu co leželo přede mnou, ale nejsem žádný úchyl a navíc jsem gentleman.

Pomalu jsem začal rozepínat pásek od kalhot, a ty poté sundavat. Chvíli jsem zaváhal zda mu mám sundat i boxerky, ale to by už bylo asi moc a já bych se asi neudržel a skočil bych po něm, tě co?..........

Teď nechápu svou hlavu. Proč vůbec na tohle myslím? Ach bože to bude z té únavy určitě.

Ještě jsem převlík Felixe do pižama a šel spát. Teda šel spát ( jenom spát)s ním na stejné posteli.

_________________________________________

Omlouvám se za neaktivitu, ale měla jsem moc šlo a samý testy a málo času.

Jenom bych se chtěla zeptat, zda byste chtěli do tohoto příběhu zakomponovat i jiné shippy.

Akdyby ano, tak mi to napište.

Pokusím se napravit svou aktivitu, ale nic od toho neslibuji, prože zítra píšeme další testy a budou se uzavírat známky, takže nabytý program.

Mucq💜💜💜💜

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat