29

594 48 7
                                    

Za co se omlouvá? Vždyť nic neudělal.

,, uh N-nic dobrý-ý." Koukal jsem po všech čertech hlavně, abych nezaváhal oční kontakt.

,, Nechceš jít u-už spát? Je docela dost hodin."

,, Jo dobrý nápad."

Šli jsme tedy spát a já jsem byl docela zklamaný. Proč mě nepolíbil? Měl velkou příležitost, aby to udělala, tak proč neudělal?

Chanův pohled :

Já jsem neskutečný moula. Tak moc jsem ho chtěl políbit, ale když jsem měl tu možnost, tak jsem dostal strach. Byla to scéna jak vytržená z nějaké romanťárny a já ho měl políbit. Euuhh. Skoro to vypadalo, že i on to chce, ale né Mistr Bang Chan dostal strach.

Aspoň, že na mě není naštvaný. Teď se pokusím co nejrychleji usnout.

Už půl hodiny se snažím usnout, ale nejde to. Proč? Zaprvé to tričko co mám na sobě mi je nepohodlné, a zadruhé mám strašný nutkání políbit Felixe, ten už dávno v klidu spí. Já mám taktéž zavřené oči, ale nespím.

To tričko si sundat musím, jinak neusnu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To tričko si sundat musím, jinak neusnu. Vždy spím bez trička je to pohodlnější. Ale jak to udělat tak abych nevzbudil Felixe? Tak to bude voříšek.

Už jsem si tričko přetahoval přes hlavu a najednou se Felix pohnul. A doprdele já určitě vzbudil. Ne tak dobrý jenom se položil na bok.

Konečně jsem ze sebe dostal tričko a mohl si spojoně lehnout. No ale byla tu ještě jedna věc. Když jsem si lehl zpátky Felix se ke mně přitulil a roztomile našpulil rtíky. No a to byl ten problém. Neskutečně jsem chtěl ochutnat ty jeho nadýchané, růžovoučké rty. Strašně mě lákaly. Fuj je to! A koukej už jít spát.

Nakonec se mi podařilo usnout, ale dalo to zabrat.

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat