21

603 53 5
                                    

Došli jsme na pokoj a já hned zabral koupelnu. Dnes si dám pouze sprchu, ale do vířivky by taky nebylo špatné jít.

Umyl jsem si vlasy a udělal si skin rutinu  a hygienu, potom už jsem nechal volnou koupelnu. Čehož hned využil Chan a už byla zase zabraná.

Když tak nad tím přemýšlím, už ani nejsem nervózní z Chana, prostě jsem ho začal brát za normální osobu a né za celebritu.

Počkám na Chana, abychom mohli jít společně spát. Vlastně jsme se ani nedohodli na jaké posteli budeme spát. Ono už je to asi jedno, ale byl bych radši kdyby jsme spali v té mé. Jak už jsem sponzoroval Chan má vzálibě spát bez trička, tak doufám, že si ho kvůli mě nenandá. Přece jenom má pěkný abs.

(Pro ty co nikdy neviděli Bang Chana abs, ale pochybuji že jste je ještě neviděli)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Pro ty co nikdy neviděli Bang Chana abs, ale pochybuji že jste je ještě neviděli)

Ale jako vážně, on je hot láva v sopce. Oproti němu je Lucifer jako kus ledu. Felixi nad čím to zase přemýslíš! Ne on se ti nelíbí je jen kamarád. Co se s tebou líbá, ale to je jiná. Jenom se nesmím poddat.

Chan už po půl hodině konečně vyšel z koupelny, naštěstí v oblečení.

,, Tak v jaké posteli chceš, abychom spali? Já bych byl celkem rád, kdybychom spali u mě, ale nemusíme."

,, Jo klidně."

On si lehl k sobě do postele bez trička, jak jsem předpokládal a pokynul mi ať si k němu lehnu.

Váhavě jsem si tedy lehl k Chanovi a pokusil se usnout co nejrychleji a nemyslet na to, že ležím vedle sexy kluka bez trička, což se mi do pár minut povedlo.

*ráno*

Probudil jsem se na něčem měkkém a voňavém. Ale to něco mělo kolem mě paže a objímalo mě. Počkat! Nemůže to být, pomalu jsem otevřel oči. Naskytl se mi pohled na toho andílka, jak spokojeně oddychuje. Očividně jsem se probudil, protože teprve teď začíná vycházet sluníčko. Nechci nic říkat, ale tohle je moc pohodlná poloha.

Ležel jsem na Chanově hrudi a pozoroval, jak se mu zvedá hruď a zase zpátky. No možná, když ještě spí bych si mohl konečně šáhnout na to jeho pořádně vypracované bříško. Ale co to melu, nic nebudu dělat. možná? Má ruka, která se teď nacházela na Chanově hrudi, začala zestovat níž a níž, než narazila střed jeho bříška a začala ho hladit. Bylo to jako kdyby moje prstíky jezdily po horské dráze. Bylo to tak uklidňující, že jsem zase usnul.

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat