,, Minule vám to spolu šlo skvěle, ale budu chtít něco víc."
,, Bylo by skvělé kdyby jste napodobyli scénku, kterou uvidíte na tomto videu."
Ukázala nám video ze seriálu Manner of Death 7 epizodu (26:44). Nemám co říct, je to tak dobře zahraný, až to vypadá reálně. Člověk by v jednu chvíli řekl, že se kouká na porno. Ale přece tam nic víc nebylo ukázáno, jenom byli polonahý a k tomu se líbali. Ale fakt dobře.
Chanův pohled:
Jakmile jsem to dokoukal, nemohl jsem věřit svým očím. Wow. Nemám slov, bylo to doopravdy dobře zahrané. A představa nad tím, že tohle budu dělat s Felixem mě pobavila, protože on je tak nevinný a nezkušený. Nebo, přece jenom řekl, že už není panic.
,, Takže, už víte co máte dělat, tak do práce."
S úsměvem nás sledovala a čekala, až začneme.
Upřímně mi bylo blbý se líbat a (milovat) před ženskou, kterou znám sotva 2 dny.
,, No šup."
Vypadáto, že je nedočkavá.
Dost se hodilo, že schodou okolností jsme už na gauči seděli, což nám hrálo do karet. Felix vypadal takovej nesvůj, já se mu nedivím.
Pomalu jsme se k sobě přibližobali a já ho chytil za pas, abych ho měl co nejblíž u sebe. Naše rty se spojily a pomalu jsme jimy začaly pohybovat. Své ruce jsem přesunul na jeho úzký pas a jemně jej zmáčkl. On my zajel svými dlouhými a úzkými prstíky do vlasy a jemně zatahal.
Při tomhle nás Mina zastavila.,, Jenom Felixi sedni si obkročmo na Chana, protože vypadáte docela směšně, jak jste od sebe daleko."
,, Jak přesně?"
Mina pomohla Felixovi si sednout na můj klín. On si sedl přesně na můj rozkrok. Ahh můj opičák. Měl jsem co dělat, abych nevzdychl. Potom mi Mina moje ruce dala těsně nad Felixovou prdelkou, a řekla, že mé území kde se mám pohybovat je odsut až po půlku zad. To vypadá dobře, škoda jen že nemůžu na tu kulaťoučkou prdelku. Ježiši Chane přestaň nad tohle myslet, jinak se ti postaví.
Znovu jsme se měli začít líbat, bylo to tentokrát příjemnější. Ale nemohl jsem odolat, a zmáčkl jsem Felixovi boky a on mi jemně zavzdychal do polibku. No tak tohle je lepší.
Felixův pohled:
No doprdele! Proč jsem to udělal? Proč mi to udělal? Doufám, že si toho nevšiml. Jasně, že si toho všiml a k tomu jsem ještě ucítil jak se do polibku usmál. Bastart jeden, a to sním ještě mám dnes spát v jedné posteli. Panebože to bude noc.
Naše polibky stopla Mina, řekla že pro dnešek jsme si vedli dobře, a že musíme být unavení, tak ať si jdeme odpočinout. Jsem celkem rád, že to stopla né že bych se nelíbal rád s Chanem, ale on mi začal strkat své neposlušné prstíky pod triko.
S úsměvem na tváři jsem odcházel ze sálu a těšil se do postele. Ale nejen kvůli těm měkkým madracím, ale že budu spát (jenom spát) s Chanem😏.
ČTEŠ
DRAMA za kamerou
RomanceFelix se svýma kamrádama najdou náhodný konkurz na seriál. Všichni se přihlásí na konkurz bez toho aniž by věděli očem má přesně být. Dozví se ta až na konkurzu. Co se bude dít dál? Očem přesně má být seriál? Projde nikdo z nich konkurzem? Čti a doz...