*ráno*,, Ring ring ring zvonívá banafon, ring ring ring, to je můj telefon,,
Tentokrát jsem vyskočil jako první z postele celý odpočatý, a připravený na dnešní den.
Felix se neměl k stávání, takže byla na mě vypnout ten budík.
,,Felixi vstávej"
Ten jen něco zamručel a spal dál. Tak jsem s ním začal třást ať už konečně vstane. On se konečně posadil, a hleděl na mě svými ospalými očíčkami. Uwu kawai.,, Jo už jsem vzhůru."
Řekl chraplavým hlasem a při tom si mnul rozespalé oči. Obešel mě a šel do koupelny. Já jsem měl čas se převlíknout, než on vyleze z koupelny.
Byl celkem rychlý, zabralo mu to asi tak 5 minut.Šel jsem do koupelny udělal jsem hygienu a byl jsem připraven jít na snídani.
Vyšel jsem z koupelny a uviděl jsem už převlečeného Felixe zase v posteli, jak spí. Jak může být unavený, vždyť spal minimálně 8 hodin.
,, Felixi vstávej, už je 7:20. Tímhle způsobem nestihneme ani snídani."
Ten se jen přetočil na druhou stranu, a zase spal. Nemám čas se sním dohadovat. Vzal jsem ho přes rameno, a šel s ním na snídani. Podle toho, že se nějak nebránil mu to bylo vcelku jedno, hlavně že může zase spát.
Na snídani jsme se ani moc nezdžel. Vzal jsem jenom nějaké sušenky a šel do sálu.
Bylo mi jasně, že to bude vypadat divně, ale co na tom.
Vešel jsem do sálu s Felixem přes rameno, a všichni kdo se nacházeli v sále po mě hodili nechápavý pohled. Jakmile jsem viděl volnou židli, tak jsem si sedl společně s Felixem, který mě zepředu obejmul, opřel si hlavu o moje rameno a spal dál. Bylo to doopravdy roztomilé, držel se mě jako klíště.
Netrvalo dlouho a režisér přišel do sálu s překvapivě dobrou náladou.
,, Tak jak víte, včera se zrušilo focení, a dnes se má, teda mělo natáčet. Kvůli fotografovi, který dnes odjíždí. Musíme tedy dnes fotit fotky, a natáčení přesuneme na zítřek."
Jsem celkem rád, že se dnes nebude natáčet. Popravdě jsem se moc naučil scénář, takže se ho budu muset naučit dnes.
,, Fotky se budou pořizovat v jedné galerii, což znamená přesun. Takže v 8:15 sraz před hotelem. Bude na vás čekat auto, které vás zaveze ke galerii."
Dobrý, to máme docela čas, třeba se mu podaří probudit Felixe. Po svém proslovu režisér opustil sál a mi se měli připravovat. Když už jsem chtěl probudit Felixe, přišla k nám jedna fotografka, a vyfotila nás, poté odešla a já už konečně začal probouzet Felixe.
Felixův pohled:
Ucítil jsem jak mě někdo hladí ve vlasech, a říká ať se probudím. Počkat, jaktože nejsem v posteli, jak jsem se sem dostal, a komu sedím v klíně. Nadechl jsem se a ucítil jsem překrásnou vůni. Pomalu jsem otevíral oči a naskytl se mi pohled na Chana. Člověk by ani neřekl jak vypadá krásně z blízká.
,, Musíme už jít, dnešní natáčení se přesunulo na zítřek, a focení je dneska. Pojedeme do jedné galerie, kde bude fotograf."
Jenom jsem kývl, a slezl z Chana. Mé tváře nabral barvu, a já jen doufal, že si toho Chan nevšimne. Podle jeho uchctnutí si toho všim.
Šli jsme opět do pokoje si zabalit věci, a připravit se. Jelikož jdu do civilizace, musím se aspoň nějak slušné obléct. Vzal jsem si modré džíny, k tomu bílé tričko s nějakým text a modrou bundu.
(Nějak takhle to má vypadat)
Chan to očividně moc neřešil. Vzal si černé, rostrhané džíny, a k tomu černý svetr. Ale jako moc mu to slušelo.
Šli jsme k autu, které ná teda odvezlo ke galerii, kde na nás už čekali nějaký makeup artistky a tak. Hned si nás vzali do pucu.
ČTEŠ
DRAMA za kamerou
RomanceFelix se svýma kamrádama najdou náhodný konkurz na seriál. Všichni se přihlásí na konkurz bez toho aniž by věděli očem má přesně být. Dozví se ta až na konkurzu. Co se bude dít dál? Očem přesně má být seriál? Projde nikdo z nich konkurzem? Čti a doz...