53

621 53 1
                                    

Nebudu lhát, ale tohle ráno bylo snad úplně dokonalé. Neprobudil mě budík, nýbrž Chan. Vískal mě ve vlasech a s úsměvem na mě hleděl. Bylo to velmi příjemné. Potom jsme se chvíli objímali. V rekordním čase jsme stihli vyjít z apartmánu a v klidu se nasnídat. Když jsme potom šli do sálu všichni nás s dobrou náladou pozdravili. Celkově atmosféra byla poklidná a příjemná. Když přišel režisér, na svém obličeji měl veselý úsměv, potom jsme se dozvěděli důvod.

,, Mohu vám všem poblahopřát, první díl seriálu je na světě! Budete teď první, kdo ho uvidí."

Byl jsem nadšený a zároveň se těšil, co z toho nakonec vzniklo.

Všichni jsme shromáždili uprostřed sálu a čekali, než někdo pustí to, načem jsme poslední dny pracovali. Koukali jsme na menší televizi, kterou někdo přinesl a spustil to. Seděl jsem vedle Chana, který si položil svojí dlaň na mé stehno a hladil ho. Moc jsem to nevnímal a koukal se na děj v televizi. Všichni dělali přehnané reakce, což bylo velmi vtipné, takže jsem se k nim přidal. Najednou tam přišli naše spicy scénky a všichni udělali hromadné ,, Uhh!! Wow!,,
Zakryl jsem si obličej, neboť jsem se styděl a schoval ho Chanovi ruky. Ten se jen zasmál a pohladil mě po vlasech.

Za mě, jsme odvedli dobrou práci a těšil jsem se na další natáčení.

Po dokoupení jsme si společně zatleskali a dostali na celý den volno. Chan mě u té příležitosti pozval do kavárny na zákusek, což jsem samozřejmě nemohl odmítnout. Šlo přeci o jídlo.

Převlékli jsme se a vyrazili ven. Úplně jsem nevěděl, kam mě chce Chan vzít, ale stejně jsem se těšil.

Nakonec mě vzal do kavárny jménem Puppy. Byla to asi nejroztomilejší kavárna, kterou jsem za svůj život viděl. Měli tu celkem plno, ale i tak jsme si našli místo.

,, Co by sis dal?"

,, Nevím, co ty?"

,, Asi malinový cheesecake."

,, Tak já taky."

Nemusím ani podotýkat, že Chan měl zahalenou tvář pod roušku a k tomu kšiltovku. Ale myslím si, že se teď, takhle po ránu si ho ani nevšimnou.

Přišla k nám servírka a mi si objednali. Mezitím jsme nazarazil na jedno zajímavé téma. Vztahy.

,, Kolik jsi měl vlastně vztahů?"

Nebyl jsem si úplně jist, jestli to je zrovna vhodné se o tom bavit tady, ale na otázku jsem zodpověděl.

,, Žádný."

Řekl jsem trošku tišeji a napil vody.

,, Ale panic nejseš, zajímavé. Jak to?"

Tahle otázka mě překvapila, až jsem se trošku zakuckal.

,, Eh-eh... Když jsem byl na jedné párty s Lisou, tak se to trochu zvrtlo."

,, Zvrtlo?"

,, N-no zvrtlo. Já jsem to úplně nevychytal s alkoholem a co si tak  pamatuji, tak jsem tam potkal jednoho kluka, který si se mnou taky připíjel. Potom mám okno, až do doby, kdy jsem se s velkou kocovinou probudil nahý v posteli s tím klukem. "

,, To si vážně nic nepamatuješ?"

,, Ještě vím jeho jméno, jmenoval se Hyunjin."

Nad tou vzpomínkou jsem se musel uchechtnout. Ten den jsem nevěděl co bylo horší, jestli bolest hlavy nebo mého pozadí.

Mezitím nám donesli naší objednávku.

,, To je už stejně jedno. Nikdy ho už nepotkám, takže nemá cenu na to vzpomínat. Ale dost o mých vztazích, co ty, jak seš na tom?"

Chtěl jsem se na to už zeptat nějakou dobu a tohle byla skvělá příležitost.

,, Měl jsem jen jeden vztah, ale ten neskončil úplně nejlíp."

,, Co se stalo?"

,, Jmenoval se Seungmin. Ze začátku to bylo vpohodě, ale potom.. jakoby byl mnou posedlý. Strašně žárlil, kontroloval mi mobil, pořád mě podezíral z toho, že ho s nikým podvádím. Stěžoval si, že na něj nemám čas. Bylo to děsný. Došlo to do takový fáze, že jsem se s ním musel rozejít."

,, Aha.. To mě mrzí. "

,, Nemusí, jsem rád, že to mám už za sebou. Ale věřím na osud a ten to asi tak chtěl. "

,, Třeba na tebe čeká ten pravý, ale ještě nepřišla jeho chvíle. Vyčkej času, jako husa klasu."

,, Asi máš pravdu."

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat