Felixův pohled:
Probudilo mě něco divného, co se pořád lepidlo na mojí tvář. Opatrně jsem otevřel oči a zjistil, že to je Chan, který mi dává pusy.
,, Dobré ráno šípková Růženko."
Usmál se a dal mi další pusu na líc.
,, Dobré~"
Tomu se říká probuzení.
Já vlastně ležím v posteli. Jak to? Asi mě musel odnést Chan. Ani si neuvědomuju, kdy jsem usnul.
Poslední si pamatuji, jak jsme byli ve vířivce a měli.... No asi víte co.
Jinak mám mlhu nebo tmu.
Chtěl jsem se protáhnout, ale horší nápad jsem nemohl mít.,, Au!"
,, Vpořádku?"
Vypadám snad vpořádku?
,, Jo, jenom potřebuju chvíli."
Co jsem to sakra včera dělal? Moje záda. Můj......zadek.
Až budeme mít příště sex, tak mu narovinu řeknu, ať ho do mě nestrká celého. Nejsem žádná černá díra, která je nekonečná.
,,Kolik je?"
,, Něco po osmé."
,, Cože?! Už dávno jsme měli být na place."
,, Vpohodě, řekl jsem režisérovi, že se ti udělalo blbě, takže na dnešek se natáčení zrušilo."
,, Takže dneska můžeme zůstat v posteli a nikam nechodit?"
,, Jo."
,, Tak to se mi líbí."
Nahl jsem se k němu a věnoval mu menší polibek. Když jsem se odtahoval, tak mě chytl za bradu a přitáhl si mě do vášnivějšího polibku. Přetočil nás, takže se teď nacházel nade mnou. Snažil jsem se ignorovat tu bolest, co mi způsobil tenhle pohyb a užíval si líbání. Jeho neposedná ruka sjela k mé bradavce a začala si sní hrát.
,, Ah~"
Přesunul se na můj krk, kde mi na 100% udělal cucfleky.
,, T-tobě ah!- to vče-ra nes-stačilo?"
,, Klidně bych si to zopakoval, ale ty vypadáš trošku zničeně."
,, Kdyby někdo d-do tebe narval něco t-tak velkého, taky bys tak vypadal."
Najednou s tím přestal, takže jsem se mu Zmateně koukl do očí.
,, Včerejší noc byla ta nejlepší noc v mém životě. "
,, Moje taky"
,, Miluju tě."
,, Já tebe taky."
Poslední pusa na závěr.
Mucq
Zazvonil zvonec a pohádky je konec.
___________________________________
Milý zlatí,
Nebojte se, ještě vyjde prolog a potom bude konec. Každopádně jsou prázdniny a já mám v plánu být více aktivní.
Tak a teď by mě zajímalo jeslí to dodržím😅. Mám v plánu novou knížku a celkem se naní těším.
Přeji hezké prázdniny
Muccq💜
ČTEŠ
DRAMA za kamerou
RomanceFelix se svýma kamrádama najdou náhodný konkurz na seriál. Všichni se přihlásí na konkurz bez toho aniž by věděli očem má přesně být. Dozví se ta až na konkurzu. Co se bude dít dál? Očem přesně má být seriál? Projde nikdo z nich konkurzem? Čti a doz...