51

618 51 1
                                    

Pro dnešek jsme skončili s natáčením ve škole a jeli jsme na hotel. Bohužel ještě není po natáčení. Na hotelu se bude natáčet v jednom z apartmánů. Jsem docela nervózní co se bude dít, sice jsme na to trénovali s Minou, ale přesto se bojí, že to pokazím.

Momentálně jsme jeli autem k hotelu a já seděl vedle Chana. Netuším proč, ale nedokázal jsme sklidnit proud svých myšlenek, kde sesrojuji ty nejhorší scénáře. No jo, vždyť to je jenom jedna scéna, ale i tak.

Z mých myšlenek mě vymotala ruka, která se teď momentálně nacházela na mém stehně.

,, Seš nějaký nervózní Felixi, je ti dobře?"

,, J-jo ale-"

,, Ale?"

,, No já nevím..... Jen se bojím natáčení, že to celý pokazím."

,, To je kvůli tomu, co se budeme dělat v tý scéně?"

,, N-no ... já nevím, třeba jsem se moc najedl a budu vypadat, jak nějaký nedožraný prase. Nebo budu ztuhlý, jak poleno. Nebo-"

,, Pšš na tohle ani nemysli. Zkus se uvolnit a tyhle myšlenky někam zahrab."

,, A kam?"

,, Třeba na hřbitov. Ulož je do rakve a pohřby hluboko do zemi."

Ještě mi věnoval menší úsměv, který jsem s vděkem oplatil.

Netrvalo dlouho a dorazili jsme zpátky do hotelu. Téměř všechny obavy ze mě spadli, e stejně to nebylo stoprocentní.

,, Za půl hodiny se setkáme v 2 patře v pokoji s číslem 24. Pokud je možno přijďte dřív. "

Zahlásal režisér a dal rozchod. Společně s Chanem jsme došli do našeho pokoje a tam si pouze odložili věci a šli na zmiňovaný pokoj. Zaťukali jsme a hned se nám otevřela jedna z pracovnic, která se účastnila na natáčení, dveře.

Apartmán byl sám o sobě velký. Bylo to tu už připravené pro nás, však nevypadalo to na to, že se zde bude odehrávat natáčení.

Kostičky a vizážistka se do nás hned pustili.

Po hodině úpravách jsme byli připravení na natáčení.

,, Zaklepejte na vedlejší pokoj. Tam se bude natáčet."

S tím nás vypustili na chodbu a mi udělali to co nám bylo řečeno.

,, Ah už jste tady. No skvělý."

Přivítala nás Mina, která otevřela dveře.

Vstoupili jsme do pokoje, kde už bylo všechno přichistané na natáčení. Bylo tu víc lidí než jsem si představoval, což mě trošku vyvedlo z míry. Chan to musel asi postřehnout, když mě vzal nepatrně za ručku.

,, Předtím než se na to vrhneme, shrneme to. Přicházíte do pokoje s líbání. Felix schodí Chana na postel a vleze za ním. Co bude potom si řekne po téhle scéně. Jen si to teďka sjedeme nanečtisto."

Šli jsme za dveře a vyčkávali na rozkaz.

,, Můžete!"

Otevřel jsem jednou rukou dveře a druhou jsem měl kolem Chanova krku. Dělali jsme jako, že se líbáme a bylo to celkem divný.

Schodil jsem ho na postel a vlezl na něj.

,, Dobře, to stačí. Teď to zkuste znovu, ale přidejte k tomu už opravdové líbání. Felixi, ty si musíš vyhrát s rukou, co máš na Chanovi. Dělej sní cokoliv, třeba zajižděj do vlasů, jezdi po krku, hlaď mu hruď, je to na tobě. Chane, ty taky využij víc svých rukou a jezdi po jeho tě, teba pokud ti to nevadí Felixi?"

Vím, proč se mě na to zeptala. Při konkurzu jsem odpověděl, že doteky do určitý míry, protože bylo pro mě divný, aby se mě někdo cizí do týkal třeba na zadku.

,, Ne, nevadí."

,, Dobře, ideální by bylo, kdyby si zvýraznil Felixův pas. Až bude u postele, Felixi ty ho musíš schodit na tu postel. Musíš do toho dá víc síly. Potom na něj vylez a zase ho líbej, potom bude střih. Rozuměli jste?"

Oba jsme kývli a šli zase za dveře. Chan si mě už k sobě přitáhl a byl připravený mě políbit. Já už se taky připravil, jak psychicky, tak i fyzicky. Čekali jsme na povel.

,, Můžeme!"

Začal jsem líbat Chana a otevírat dveře. Jednou rukou jsem mu vjel do vlasů a mírně ho zatahal a potom sjížděl níž. On vůbec nelenil a zkoumal rukama moje tělo. Myslel jsem, že se zblázním, když mi zmáčkl boky.

Až jsme se dopracovali k posteli, tak jsem jsem schodil na postel. Spíš s ním mrštil. Vylezl jsem nad něj a znovu ho políbil.

,, Skvěle, teď to pojedeme na ostro. Jo a Felix, až vylezeš na Chana prohni se víc v zádech, vypadá to líp. "

Slezl jsem s Chana a z postele a šel znovu za dveře. Nevím k čemu bych teď přirovnal své pocit, určitě jsem cítil menší trému. Přece jenom líbáte se v pokoji, kde jsou lidi a kamery, kdo by tu jí neměl. Zároveň jsem se docela styděl, ale snažil jsem se zachovat profesionálně. Vůbec mi nepomáhalo, když Chan různě jezdil po mém těle. Boky jsou moje druhé nejcitlivější místo a když mi je zmáčkne, úplně mě to vyvádí z míry a já ztěžka zadržuju   svůj hlas.

,, Můžem?"

Přišel za mnou Chan a stáhl si mě k sobě za pas.

,, J-jo."

,, Notak.. klídek. Nesoustřeď se na kamery, ale na mě. Dělej, jakoby tam žádný kamery nebyly."

,, To by potom znamenalo, že bychom spolu reálně spali."

,, A tobě by to vadilo~?"

,, Chane... "

Hodil jsem na něj pohled, jeslí to myslí vážně.

,, Nojo, vždyť já jsem vtipkoval. Prostě se sousřeď jen na mě, Jo? To zmáknem, kdyžtak to pojedeme znovu, to nevadí."

Jen jsem na to kývl a nekomentoval to. Pokusím udělat to co mi řekl a uvidíme.

,, Akce!"


___________________________________

Zdravím po dlouhé době. Vím, že jsem dlouho nevydala kapitolu, ale momentálně jsem aktivní na jiné knížce. K tomu připočítejme Vánoce, Nový rok,nástup do školy a pololetní vysvědčení. Pokusím se být více aktivnější na této knize, jinak doporučuji jakoukoliv jinou, co jsem napsala.😁



Mucq💜

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat