Merry Christmas, Ian

708 42 37
                                    

Olivia's pov
1 βδομάδα μετά

"Εεε άσε κάτω την πίτα εσύ!" Φωνάζει η Ashley στον Dom, τον αδερφό της, και εγώ γελάω.

"Που είναι ο μπαμπάς μου είπαμε;" Γυρνάω να κοιτάξω και ρωτάω τον Max καθώς τον βοηθάω να φτιάξει το τραπέζι.

"Θα πήγαινε κάπου είπε και θα ερχόταν. Δεν θα αργήσει." Λέει και κοιτάει την ώρα.

Η Ashley έρχεται δίπλα μου και γυρνάω να την κοιτάξω χαμογελώντας.

"Τι θα κάνεις με τον Tony σήμερα;" Ρώτησε πονηρά.

"Δεν ξέρω αν θα βρεθούμε. Ο Liam είπε θα είναι μαζί σήμερα αλλά δεν ξέρω αν θα βγουν μετά σε κάποιο κλαμπ." Της απαντάω ειλικρινά.

"Ναι, σιγά μην αφήσει μόνη την κοπέλα του τα Χριστούγεννα." Λέει και γελάω. "Αν το κάνει πρέπει να τον γυρίσεις στο friendzone." Μου ψυθιριζει και γελάω πιο πολύ.

Λίγη ώρα αργότερα καθώς εγώ η Ashley, ο αδερφός της και η Hope βλέπουμε τηλεόραση η κεντρική πόρτα ανοίγει και γυρνάω να κοιτάξω.

Ο μπαμπάς μου μπαίνει μέσα και τιναζει το ελάχιστο χιόνι που είχε πέσει πάνω του πριν βγάλει τα παπούτσια του και πάει σε μια γωνιά μαζί με τον θείο μου και τον Max.

Τους κοιτάω περίεργα μιας και ο μπαμπάς μου φερόταν όλη την μέρα περίεργα και θέλω να μάθω τι έγινε.

"Για τι πράγμα μιλάνε;" Με ρωτάει η Ashley και γυρνάω το βλέμμα μου σε αυτην.

"Δεν μπορώ να ακούσω." Ξεφυσαω και κοιτάω ξανά την τηλεόραση.

Maddi's pov

Βγαίνω έξω από το αυτοκίνητο μου και βάζω τα χέρια στις τσέπες μου καθώς περπατάω προς το σημείο που μου είπε ο Ian ότι θα με συναντήσει.

Όταν φτάνω αυτός βρίσκεται ήδη εκεί και χαμογελάω ασυνείδητα όσο τον πλησιάζω.

"Λοιπόν, τι ήθελες να μου πεις;" Τον ρώτησα και πήρε μια βαθιά ανάσα.

"Δεν ξέρω πως να στο πω. Είναι περίπλοκο." Απαντάει και γελάω.

"Απλά πες ότι θες, θα βγάλω νόημα." Λέω και παρατηρώ τις κινήσεις του.

"Όχι δεν εννοώ αυτό. Εννοώ ότι...δεν ξέρω πως να σου το πω για να μην σου έρθει απότομο." Κουνάει τα χέρια του και τα βάζει στην τσέπη του.

"Απλά πες το." Γελάω και παίρνει μια βαθιά ανάσα.

"Maddi, θέλω να σταματήσουμε να βλέπουμε ο ένας τον άλλον." Λέει και το χαμόγελο σβήνεται από το πρόσωπο μου.

It's not over || ✓Where stories live. Discover now