Teenage love

633 53 3
                                    

Ian's pov

Η Maddi μου γυρνάει την πλάτη της και περνάει στην απέναντι μεριά του δρόμου πηγαίνοντας προς το αυτοκίνητο της. Όταν μπαίνει μέσα, κρατάει το βλέμμα της μακριά μου και ξεφυσαω μπαίνοντας και εγώ στο δικό μου.

Κοιτάω στιγμιαία το κολιέ της στα χέρια μου και ύστερα το βάζω μέσα στο ντουλάπι που υπάρχει στην θέση του συνοδηγού.

Ξεκινάω να οδηγάω προς το σπίτι με την ελπίδα ότι δεν θα βρω κίνηση αλλά τα άτομα που αποφάσισαν να κάνουν πορεία είχαν άλλα σχέδια.

Αφήνω μια ανάσα κοιτώντας έξω από το παράθυρο και χτυπάω τα δάχτυλα μου πάνω στο τιμόνι καθώς τα αυτοκίνητα μπροστά μου προχωράνε αργά.

Παίρνω το κινητό μου στα χέρια μου και βλέπω τρεις κλήσεις από την Olivia.

Ευτυχώς δεν πέρασε πολύ ώρα μέχρι να φύγω από την κίνηση και φτάσω στο σπίτι. Ξεκλειδωνω την πόρτα και κοιτάω τριγύρω στο σπίτι βγάζοντας τα παπούτσια μου.

"Olivia;" Αναφωνώ και βλέπω ότι τα παπούτσια και τα κλειδιά της είναι εδώ άρα δεν μπορεί να έφυγε.

Χτυπάω την πόρτα του δωματίου της αλλά δεν μου απαντάει και παίρνω μία ανάσα.

"Κοίτα ξέρω ότι μου κρατάς μούτρα από χθες αλλά δεν μπορείς να με αποφεύγεις για πάντα. Olivia απλά-" Ανοίγω την πόρτα και γουρλωνω τα μάτια μου σε αυτό που βλέπω.

Το βλέμμα μου πέφτει πρώτα στην Olivia που κοιμάται σχεδόν πάνω στον Tony και είναι σκεπασμένοι με μια κουβέρτα.

Ναι ξέρω, τίποτα κακό.

Μέχρι που είδα τα ρούχα και των δυο τους κάτω στο πάτωμα... Πήρα μια βαθιά ανάσα και βγήκα έξω από το δωμάτιο.

Κάποτε θα γινόταν και αυτό, σωστά;

[...]

Όσο κάπνιζα έξω στο μπαλκόνι, άκουσα χαχανιτα και φωνές από μέσα που με έκαναν να γυρίσω να κοιτάξω.

Έσβησα το τσιγάρο και μπήκα μέσα στο σπίτι, βλέποντας την ακάλυπτη πλάτη του Tony και από μπροστά του μπορούσα να αντικρίσω την Olivia.

Καθάρισα τον λαιμό μου, κάνοντας τους να με κοιτάξουν ξαφνιασμένοι και να προσπαθούν να καλύψουν τους εαυτούς τους.

"Μπαμπά τι- τι κάνεις εδώ;" Τραυλίζει η Olivia και τραβάει προς τα κάτω την μπλούζα του Tony την οποία φοράει.

"Δεν μπορώ να έρθω στο σπίτι μου;" Της λέω περίεργα, "Εννοούσα ότι-  νόμιζα πως... νόμιζα πως θα ερχόσουν το βράδυ." Απαντάει και πειράζει τα μαλλιά της καθώς τα μάγουλα της παίρνουν μια ροζ απόχρωση.

"Και τι ακριβώς κάνατε;" Σταυρώνω τα χέρια μου και ο Tony χαμογελάει πονηρά.

"Δεν φαίνεται;" Η απάντηση του με ξαφνιάζει πιο πολύ από όσο θα έπρεπε όπως και την Olivia.

"Tony!" Λέει η Olivia και καλύπτει το πρόσωπο της με τα χέρια της.

"Έλα τώρα δεν είναι κακό να το πεις ξες." Της λέει αλλά μετά καταλαβαίνει και γυρνάει να κοιτάξει εμένα, "Ναι...δεν πιστεύω να θέλεις παραπάνω εξήγηση." Μου λέει και νομίζω πως τα μάγουλα του κοκκινησαν.

"Ναι εμ, δεν χρειάζομαι λεπτομέρειες. Για καλή σου τύχη πρέπει να φύγω οπότε θα μείνεις εδώ. Να προσέχετε και μην δημιουργήσετε απογόνους." Τους λέω καθώς φοράω ξανά τα παπούτσια μου και το μπουφάν μου.

"Μην ανησυχείς όλα είναι υπό έλεγχο." Μου λέει ο Tony με σιγουριά και σηκώνω το βλέμμα μου να τον κοιτάξω.

"Την τελευταία φορά που το άκουσα αυτό, μόνο υπό έλεγχο δεν τα είχες." Του απαντάω πριν τους ξανά αφήσω μόνους.

Olivia's pov

"Το φανταζόμουν πιο δύσκολο." Μου λέει ο Tony και τον σκουνταω στον ώμο γελώντας.

"Λοιπόν...τώρα τι κάνουμε;" Τον ρωτάω και κάθομαι στον καναπέ.

Μου χαμογελάει και με πλησιάζει αργά, κάθεται δίπλα μου και βάζει ένα τσιγάρο ανάμεσα στα χείλια του και αφού το ανάψει περνάει το χέρι του γύρω από τον ώμο μου.

"Ότι θες." Μου απαντάει και φυσάει τον καπνό από το τσιγάρο.

Τον παρατηρώ και το παίρνω αργά από τα δάχτυλα του, πλησιάζω το πρόσωπο μου στο δικό του και κοιτάω τα χείλια του και τα μάτια του.

"Διάολε μου έχεις κάνει μάγια. Με τρελαίνεις..." Λέει κοιτώντας μέσα στα μάτια μου και γελάω τοποθετώντας το τσιγάρο στα χείλια μου.

"Ναι αλλα μην το κάνεις." Μου λέει γελώντας και παίρνει ξανά το τσιγάρο στο χέρι του.

Ρολαρω τα μάτια μου γελώντας και ακουμπάω το κεφάλι μου στον ώμο του.

"Σου πάει η μπλούζα μου." Μου λέει και φυσάει τον καπνό μακριά μου.

"Μμ, το ξέρω." Του χαμογελάω.

Ξαφνικά σηκώνομαι όρθια και με κοιτάει περίεργα καθώς προχωράω προς το δωμάτιο μου.

"Που πας;" Με ρωτάει και βγάζω το κεφάλι μου πλάγια από τον τοίχο για να τον κοιτάξω.

"Πάμε μια βόλτα."

_____________

Γειαα

Πώς σας φάνηκε το κεφάλαιο;

Λοιπόν ο Tony και η Olivia κοιμήθηκαν μαζί👀

Επίσης πιστεύετε ότι τώρα που η Maddi τσακώθηκε με τον Ian θα προσπαθήσει να πλησιάσει την Olivia;

Τι λέτε να γίνει μετά;

Τα λέμε❤️



It's not over || ✓Where stories live. Discover now