Maddi's pov
Προχωράω έχοντας τα χέρια μου στις τσέπες από το μπουφάν μου και γυρνάω να κοιτάξω τον Ian.
"Δεν χρειαζόταν να με γυρίσεις ξες." Του λέω και με κοιτάει.
"Είναι αργά...και δεν νομίζω να μένεις κάπου κοντά." Απαντάει και χαμογελάω.
"Ευχαριστώ." Λέω και νιώθω το κινητό μου να δονείται στην τσέπη μου.
Κοιτάω ποιος καλεί και αφού κλείσω την κλήση κοιτάω τριγύρω μας και ο Ian με κοιτάει περίεργα.
"Τι έγινε;" Ρωτάει και τον τραβάω από το χέρι μέσα από τα στενά.
"Ας πάμε καλύτερα από εδώ. Είναι πιο κοντα." Ψεύδομαι και ανασηκώνει τους ώμους του πριν ξεκινάει να περπατάει ξανά μαζί μου.
"Ήταν ωραία σήμερα." Τον ακούω να λέει και χαμογελάω.
"Ήταν..." Συμφωνώ κοιτώντας μπροστά μου.
Χωρίς να το καταλάβω έχουμε φτάσει έξω από το σπίτι μου. Γυρνάω να τον κοιτάξω και πίσω από την πλάτη του, στον απέναντι δρόμο, βλέπω ένα μαύρο, συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
"Όλα οκευ;" Ρωτάει περίεργα και κοιτάει πίσω του στιγμιαία.
"Ναι, ευχαριστώ που με έφερες." Του λέω και βγάζω τα κλειδιά από την τσέπη μου.
"Δεν είναι και κάτι καινούργιο." Λέει και γελάμε.
Όσο μέναμε χωριστά πάντα με γυρνούσε στο σπίτι για να είναι σίγουρος ότι δεν θα συνέβαινε κάτι.
Κοιτάμε ο ένας τον άλλον και επικρατεί ησυχία για λίγο. Παίρνει μια τούφα από τα μαλλιά μου και την βάζει πίσω από το αυτί μου. Αφήνει το χέρι του πάνω στο μάγουλο μου και έσκυψε πιο κοντά μου.
Ακούμπησε απαλά τα χείλια του πάνω στα δικά μου, στην αρχή ξαφνιάστηκα, με τράβηξε πιο κοντά του και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.
"Τον ξες; Αυτόν με το αμάξι πίσω μας..." Ψιθυρίζει πάνω στα χείλια μου και σηκώνω τα μάτια μου να τον κοιτάξω.
"Είναι αυτός που είχε έρθει στην ομάδα σας." Απαντάω και κατεβάζει τα χέρια του στην μέση μου πριν γυρίσει να κοιτάξει πίσω μας.
Πάει να βγάλει το όπλο μέσα από το τζακετ του αλλά τον σταματάω αμέσως.
"Δεν χρειάζεται. Θα είναι καλά." Του λέω και αφήνει μία ανάσα.
"Δεν θες να μείνω εδώ μέχρι να φύγει;" Με ρωτάει ανήσυχα και παίρνω μία ανάσα.
"Δεν θα κάνει κάτι...έτσι πιστεύω δηλαδή." Απαντάω κοιτώντας το αυτοκίνητο. "Τέλος πάντων, εσύ γύρνα πίσω." Κάνω ένα βήμα μακριά του.
KAMU SEDANG MEMBACA
It's not over || ✓
Aksi«Όταν αγαπάς κάποιον, δεν φεύγεις.» __________________ "Γαμωτο μπορείς να με ακούσεις λίγο!" Φωνάζει από πίσω μου και γυρνάω να τον κοιτάξω. "Να ακούσω τι; Ότι άκουσα και την προηγούμενη φορά και πάλι έκανες τα ίδια;" Σταυρώνω τα χέρια μου μπροστά μ...