Olivia's pov
Καθώς συζητάμε, ακούμε ένα αυτοκίνητο να σταματάει κάτω από το σπίτι και εγώ με την Ashley σκύβουμε από τα κάγκελα για να δούμε.
Βλέπω ένα ασημί ford και μερικά δευτερόλεπτα αργότερα η μαμά μου βγαίνει από εκεί. Από το παράθυρο στην μεριά του οδηγού καταφέρνω να διακρίνω το πρόσωπο του.
Την προσοχή όλων μας τραβάει η φωνή της μαμάς μου και γυρνάμε όλοι να την κοιτάξουμε.
"Όλοι εδώ βλέπω." Λέει γελώντας καθώς περνάει απο το μπαλκόνι.
Όταν φεύγει σηκώνομαι όρθια και την ακολουθώ μέχρι το δωμάτιο της όπου γυρνάει να με κοιτάξει.
"Όλα οκευ;" Μου λέει περίεργα και γνέφω.
"Ναι! Εμ...θα βγεις;" Την ρωτάω με την σειρά μου.
"Ναι, θα είσαι εντάξει;" Σηκώνει το βλέμμα της να με κοιτάξει, "Αν θες να είμαστε μαζί μπορώ να το ακυρώσω." Μου λέει και χαμογελάω αχνά.
"Όχι θα είμαι μια χαρά. Ούτος σι άλλος θα βγω με τα παιδιά." Την διαβεβαιώνω και με πλησιάζει.
"Τι έχεις;" Με ρωτάει και κάθεται απέναντι μου.
Αφήνω μια ανάσα και μπλέκω τα χέρια μου μεταξύ τους πριν της απαντήσω.
"Κοίτα δεν με πειράζει που βγαίνεις, απλά ανησυχώ λίγο. Κυρίως τώρα, που ετοιμάζεσαι να βγεις με αυτόν που τυχαίνει να είναι αυτός που με είχε απαγάγει." Της εξηγώ και παίρνει μια ανάσα.
"Δεν... Olivia δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Θα βγούμε απλά μια βόλτα. Και ξες ότι δεν θα τον αφήσω να σε πειράξει, ούτε αυτόν ούτε κάποιον άλλον." Μου απαντάει και αφήνω μια ανάσα.
"Εσύ ξες. Απλά εγώ δεν έχω καλό προαίσθημα για αυτόν." Της λέω και βγαίνω από το δωμάτιο της.
Επιστρέφω στα παιδιά και κάθομαι ξανά δίπλα στον Tony. Κοιτάω ξανά το αυτοκίνητο κάτω από το σπίτι μόνο που αυτή την φορά ο οδηγός με κοιτάει.
"Olivia ακούς;" Μου λέει δυνατά ο Liam και τους κοιτάω, "Είσαι καλά;" Με κοιτάει η Ashley ανήσυχα.
"Ναι... αποφασίσατε που θα πάμε;" Αλλάζω την συζήτηση.
"Σε ένα κλαμπ εδώ κοντά, λένε ότι είναι ωραίο." Μου απαντάει ο Tony.
"Και πριν πεις οτιδήποτε," Μου λέει γρήγορα η Ashley, "Σου έχω βρει ήδη τι θα βάλεις."
[...]
Maddi's pov
Γελάω με αυτό που είπε ο Alex και καλύπτω το πρόσωπο μου με τα χέρια μου γελώντας.
YOU ARE READING
It's not over || ✓
Action«Όταν αγαπάς κάποιον, δεν φεύγεις.» __________________ "Γαμωτο μπορείς να με ακούσεις λίγο!" Φωνάζει από πίσω μου και γυρνάω να τον κοιτάξω. "Να ακούσω τι; Ότι άκουσα και την προηγούμενη φορά και πάλι έκανες τα ίδια;" Σταυρώνω τα χέρια μου μπροστά μ...