I can't stay

569 50 74
                                    

Tony's pov

Σταματάω το αυτοκίνητο έξω από το νοσοκομείο και γυρνάω να κοιτάξω τον Ian που σηκώνει την Olivia στα χέρια του.

"Θα έρθω κι εγώ." Του λέω και κλειδώνω το αυτοκίνητο, γυρνάει να με κοιτάξει.

"Όχι Tony, θα πας σπίτι σου να ξεκουραστείς." Μου απαντάει και σφίγγω τα χέρια μου.

"Είπα θα έρθω, ούτο σι άλλος δεν μπορείτε να γυρίσετε μετά...δεν έχετε όχημα." Του λέω και ξεφυσάει ηττημένος.

Μπαίνουμε μέσα στο νοσοκομείο, ιδιωτικό νοσοκομείο παρακαλώ, και ο Ian πάει στη ρεσεψιόν λίγο πριν έρθουν γιατροί και βάλουν την Olivia σε ένα κρεβάτι.

Την παίρνουν για εξετάσεις και κάθομαι μαζί με τον Ian όσο αυτός συμπληρώνει τα στοιχεία της Olivia.

Ονοματεπώνυμο: Olivia (Tyler) Scott

Τον κοιτάω περίεργα, "Γιατί έβαλες σε παρένθεση το Tyler;" Τον ρωτάω και με κοιτάει στιγμιαία.

"Γιατί είναι απλά ένα δεύτερο όνομα." Μου απαντάει και γνέφω, "Η Olivia ξέρει για την Maddi;" Τον ξανά ρωτάω και με κοιτάει ξανα.

"Αν εννοείς ποια είναι πραγματικά η Maddi, όχι δεν έχει ιδέα. Και μην τολμήσεις να της αναφέρεις το οτιδήποτε." Με απειλεί και σμιγω τα φρύδια μου.

"Ποτέ δηλαδή σκοπεύεις να της το πεις; Όταν το μάθει από κάποιον άλλον; Γιατί τότε θα είναι λίγο αργά ξες..." Λέω και ξεφυσάει.

"Τελικά ήρθες για την Olivia ή για να με πρήξεις με τις ερωτήσεις σου;" Ακούγεται απόγονος και σηκώνω ψηλά τα χέρια μου ως ένδειξη ότι σταματάω.

Λίγη ώρα αργότερα, μια γιατρός βγαίνει από το δωμάτιο που την έχουν και σηκώνομαι όρθιος μαζί με τον Ian ο οποίος με σπρώχνει να κάτσω ξανά στην θέση μου.

"Η μικρή ξύπνησε. Είναι μια χαρά απλά χρειάζεται ξεκούραση. Καλό θα ήταν να μείνει και αύριο εδώ ώστε να την ελέγχουμε σε περίπτωση που γίνει κάτι." Η γιατρός λέει στον Ian χαμογελώντας και αυτός γνέφει.

Ian's pov

Δίνω τα στοιχεία της Olivia στην νοσοκόμα πριν φύγει και γυρνάω να κοιτάξω τον Tony δίπλα μου.

"Μπορείς να φύγεις. Δεν χρειάζεται να είσαι εδώ." Του λέω και στέκεται όρθιος μπροστά μου.

"Θα φύγω όταν φύγει η Olivia. Υποσχέθηκα στην Maddi ότι θα την προσέχω..." Μου λέει και αφήνω μια ανάσα.

"Θα μιλήσω εγώ μαζί της." Του λέω και γελάει ειρωνικά.

"Μπορεί να είναι μικρότερος σου αλλά δεν είμαι ηλίθιος. Ξέρω ότι δεν θα μιλήσεις μαζί της, νομίζεις ότι δεν νοιάζεται για εσάς αλλά κανείς λάθος. Και εγώ ήμουν μέχρι πρόσφατα μπλεγμένος με τον Alex και ξέρω ότι η Maddi δεν πέρασε καλά όλα αυτά τα χρόνια. Για αυτό, άσε τον εγωισμό σου στην άκρη και συγκεντρώσου στο τι γίνεται τώρα, στο τι κάνει τώρα." Μου απαντάει σοβαρός.

It's not over || ✓Where stories live. Discover now