Just a kid

874 53 30
                                    

Olivia's pov

Τον διώχνω από πάνω μου και σηκώνομαι από το κρεβάτι. Ανοίγω την ντουλάπα μου και του πετάω μια κουβέρτα.

"Τι καλή."μου λέει και του πετάω ένα μαξιλάρι στο πρόσωπο.

"Αυτό δεν χρειαζόταν."λέει και ξαπλώνει στο κρεβάτι μου.

"Μην βολευεσαι. Στο πάτωμα θα κοιμηθείς."του λέω και με κοιτάει περίεργα.

"Καλά."ανασηκώνει τους ώμους του και κάθεται στο πάτωμα κι εγώ ξαπλώνω στο κρεβάτι μου.

"Πάντως, περίμενα να με διώξεις με τις κλοτσιες από το εδώ."μου λέει γελώντας.

"Το σκέφτηκα. Αλλά μετά σε λυπήθηκα."του απαντάω.

"Θα προσπαθήσω να το ξεπληρώσω κάποτε."λέει και τον κοιτάω.

"Άσε τα ξεπληρωματα και κοιμήσου." Του λέω.

"Από τις δύο; Τόσο πολύ νυστάζεις;"γελάει.

"Γιατί τι έχεις να προτείνεις να κάνουμε πέρα από το να κοιμηθούμε;"ρωτάω ειρωνικά.

"Πολλά πράγματα αλλά δεν περιμένω να συμφωνήσεις."απανταει έχοντας έναν πονηρό τόνο στην φωνή του.

"Καληνύχτα Tony."ξεφυσαω και του γυρνάω την πλάτη μου.

"Καληνύχτα ξανθούλα."γελάει

....

Κάθομαι στην κουζίνα και χαζεύω το κινητό μου καθώς έχω στο νου μου και την ωρα που θα γυρίσει ο μπαμπάς μου για να μην δει τον Tony στο δωμάτιο μου.

Αυτός ακόμα κοιμάται. Και έχει φτάσει δώδεκα το μεσημέρι.

"Μέρα."μπουκαρει στην κουζίνα και χωρίς πολλά πολλά κάθεται απέναντι μου.

"Μπα; Ξύπνησες;"λέω με λίγη ειρωνία στην φωνή μου.

"Ναι. Το πάτωμα σου είναι πολύ γαμάτο και βολικό παντως."λέει και γελάω.

"Θες καφέ;"ρωτάει και σηκώνομαι όρθια.

"Έναν φραπέ. Για να ανοίξει το μάτι."απαντάει και γελάω ξανά.

Αφού του τον φτιάξω το αφήνω μπροστά του και τον κοιτάω.

"Τι;"με κοιτάει και αυτός.

It's not over || ✓Where stories live. Discover now