That's the truth

546 49 86
                                    

Olivia's pov

Ανοίγω αργά τα μαλλιά μου και κοιτάω παράξενα το χέρι μου που είναι μέσα σε αυτό του Tony.

"Tony;" Λέω περίεργα και σχεδόν πετάγεται όρθιος, "Τι έγινε; Έπαθες κάτι; Πονάς;" Ξεκινάει να ρωτάει ανήσυχα και γελάω σιγά.

"Όχι όλα μια χαρά. Απλά μου φάνηκε περίεργο που κοιμόσουν εδώ." Του απαντάω ειλικρινά και τρίβει τα μάτια του.

"Πριν λίγο με ξύπνησε ο μπαμπάς σου για να μου πει ότι πάει να σου βγάλει εξιτήριο." Μου λέει και σηκώνεται όρθιος.

"Τέλεια γιατί δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα." Του απαντάω και γελάμε.

Βγάζει κάτι από την τσέπη του και όταν απλώνει το χέρι του σε εμένα βλέπω ότι είναι το κινητό μου.

"H Ashley, ανησύχησε. O Liam μου είπε ότι πήγε από εκεί και τώρα είναι μια χαρά." Με ενημερώνει και γνέφω.

"Θα τη πάρω τηλέφωνο πιο μετά." Του απαντάω και πλησιάζει τα πρόσωπα μας.

Πιέζει τα χείλια του στα δικά μου και χαμογελάω μέσα στο φιλί μέχρι μου κάποιος ξεροβηχει και γυρνάμε να κοιτάξουμε τον μπαμπά μου στην πόρτα.

"Καλημέρα..." Λέω αμήχανα στον μπαμπά μου και μας πλησιάζει.

"Σου έφερα ρούχα για να αλλάξεις. Έχω βγάλει εξιτήριο οπότε όταν είσαι έτοιμη θα πάμε σπίτι." Μου λέει και πάει να φύγει αλλά ο Tony τον σταματάει.

"Πώς είναι η Maddi;" Τον ρωταει και ξαφνιαζομαι, "Η κατάσταση της είναι σταθερή." Ο μπαμπάς μου του απαντάει πριν βγει από το δωμάτιο.

"Τι έπαθε η Maddi;" Ρωτάω περίεργα και γυρνάει να με κοιτάξει ο Tony.

"Απλά...εμ, όταν φεύγαμε από εκεί είχε ένα ατύχημα. Υποθέτω είναι καλά τώρα." Μου απαντάει και γνέφω.

Βγάζω την μπλούζα μου για να αλλάξω και βλέπω τον Tony να γουρλωνει τα μάτια του πριν γυρίσει την πλάτη του σε εμένα.

"Θα προτιμούσα αν με προειδοποιούσες." Λέει και γελάω, "Δεν είναι η πρώτη φορά που με βλέπεις χωρίς μπλούζα." Του απαντάω και αφού βεβαιωθεί ότι έχω ντυθεί με πλησιάζει και στηρίζει το ένα χέρι του στον τοίχο δίπλα μου.

"Ναι αλλά είμαστε στο νοσοκομείο και έξω από το δωμάτιο είναι η οικογένεια σου. Δεν νομίζω να θες να μας ακούσουν." Μου κλείνει το μάτι και νιώθω τα μάγουλα μου να φλέγονται.

Μετά από αυτό βγαίνουμε έξω από το δωμάτιο και κουμπωνω το φερμουάρ από την ζακέτα μου καθώς ο μπαμπάς μου με πλησιάζει.

It's not over || ✓Where stories live. Discover now