Unknown

690 48 6
                                    

Maddi's pov

Τοποθετώ μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου και σηκώνω το βλέμμα μου να κοιτάξω τριγύρω για τον Max.

Αλλά αντί για τον Max βλέπω τον Ian να έρχεται προς το μέρος μου και ξεφυσαω.

Γυρνάω την πλάτη μου και στρέφω το βλέμμα μου στο κινητό μου.

You:
Max όταν σε δω θύμισε
μου να σε δώσω σφαλιάρα.
Delivered: 19:30

Ένιωσα κάποιον δίπλα μου και γύρισα να κοιτάξω τον Ian να με κοιταει ήδη.

"Πολύ έξυπνο." Του λέω και βγάζω ένα τσιγάρο και το τοποθετώ ανάμεσα στα χείλια μου.

"Αν σου έλεγα εγώ να με συναντήσεις δεν θα ερχόσουν." Βγάζει τον αναπτήρα του και μου ανάβει το τσιγάρο.

"Μου την σπάει όταν μιλάς χωρίς να ξέρεις. Αλλά αυτή την φορά ήσουν σωστός." Του απάνταω και φυσάω τον καπνό.

"Μπορούμε να το συζητήσουμε λίγο;" Αφήνει μία ανάσα και γυρνάω ξανά το βλέμμα μου σε αυτόν.

"Όχι τώρα." Του λέω και με κοιτάει περίεργα.

"Ποτέ τότε;" Γελάει και στηρίζει τους αγκώνες του στον πάγκο μπροστά μας.

"Όταν ξεκαθαρίσεις στο κεφάλι σου τι θες και τι όχι." Του απάνταω σοβαρα.

"Θέλω η κόρη μου να μείνει μακριά από προβλήματα." Μου λέει και ρολαρω τα μάτια μου.

"Κόρη μας γαμώτο, είναι κόρη μας, είτε σου αρέσει είτε όχι." Του λέω νευριασμένη.

"Και στην τελική δεν θα χάσω όλο μου τον χρόνο μαζί σου. Δεν γύρισα για εσένα...για την Olivia γύρισα." Χτυπάω τα χέρια μου μπροστά μου και με κοιτάει χωρίς να λέει τίποτα.

"Ναι αλλά η Olivia είναι μαζί μου και εσύ δεν μπορείς να με προσπεράσεις." Μου λέει και χαμογελάω ειρωνικά.

"Αν το έκανα ήδη;" Σηκώνω το φρύδι μου γελώντας.

"Δεν το έκανες. Αν η Olivia μάθαινε ότι ζεις θα μου το έλεγε." Μου απαντάει χαμογελώντας.

"Και δεν θα κάνεις τίποτα, όχι ακόμα." Μου λέει σοβαρός.

"Αν συνεχίσεις έτσι πίστεψέ με θα το κάνω και δεν θα καταλάβεις τίποτα." Του λέω και παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου στα χέρια μου.

It's not over || ✓Where stories live. Discover now