Ian's pov
Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού και κοιτάω τριγύρω περίεργα.
"Olivia;" Λέω δυνατά καθώς βγάζω το μπουφάν μου.
"Εδώ!" Μου φωνάζει από το δωμάτιο της.
Ανοίγω την πορτα του δωματίου της και την βλέπω να κάθεται στο κρεβάτι της. Την κοιτάω περίεργα και στηρίζομαι στον τοίχο.
"Όλα οκευ;" Λέω περίεργα.
"Αχα, όλα μια χαρά." Απαντάει αμέσως.
"Ο Tony μου είπε ότι κάτι έγινε..." Της λέω και σηκώνει το βλέμμα της να με κοιτάξει.
"Σήμερα δεν ήρθε ο Tony. Δεν ξέρω τι σου είπε πάντως είμαι μια χαρά." Μου λέει και συνεχίζει να διαβάζει αυτό που κρατούσε στα χέρια της.
Δηλαδή το ημερολόγιο της Maddi.
Βγαίνω από το δωμάτιο και αφήνω μια ανάσα. Κανονικά θα έπαιρνα τηλέφωνο τον Tony για να μου εξηγήσει τον λόγο που είπε ψέματα ότι κάτι έπαθε η Olivia αλλά το προσπερνάω και πάω στο δωμάτιο μου.
Βγάζω την μπλούζα μου και την πετάω στο πάτωμα πριν πέσω με φόρα στο κρεβάτι και αφήσω μία βαθιά ανάσα.
Στο κομοδίνο δίπλα μου, βλέπω μια παλιά φωτογραφία με εμένα και την Maddi και την παίρνω στα χέρια μου.
Άραγε θα μπορέσουμε να γίνουμε όπως τότε;
*Δύο βδομάδες μετά*
Maddi's povΧτυπάω τα νύχια μου νευρικά πάνω στο ξύλινο τραπέζι και κοιτάω τριγύρω μου ανήσυχα.
"Μπορείς να μου δώσεις απλά μια απάντηση;" Ξεφυσαω τσατισμενη και κοιτάω τον Teo απέναντι μου.
"Αυτό που μου ζητάς δεν είναι εύκολο." Μου απαντάει και στριφογυρίζω τα μάτια μου.
"Σου ζήτησα απλά να με βοηθήσεις να βρω κάτι. Δεν καταλαβαίνω που είναι το δύσκολο." Σταυρώνω τα χέρια μου.
"Άκου Maddi, δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω, όχι αυτή την στιγμή." Μου λέει απλά.
"Χρειάζεται χρόνος για να βρούμε πληροφορίες...δεν μπορώ να βοηθήσω." Προσθέτει και σφίγγω τα χέρια μου.
"Φυσικά και δεν μπορείς." Λέω και απομακρύνω το βλέμμα μου από πάνω του.
"Μην θυμώνεις. Δεν έχεις δίκιο." Λέει αυτός.
"Σου ζήτησα απλώς να με βοηθήσεις να βρω πληροφορίες για κάποιους! Δεν σου ζήτησα να πάρεις το όπλο και να πας στον πόλεμο! Σου ζήτησα κάτι απλό..." Του απάνταω.
YOU ARE READING
It's not over || ✓
Action«Όταν αγαπάς κάποιον, δεν φεύγεις.» __________________ "Γαμωτο μπορείς να με ακούσεις λίγο!" Φωνάζει από πίσω μου και γυρνάω να τον κοιτάξω. "Να ακούσω τι; Ότι άκουσα και την προηγούμενη φορά και πάλι έκανες τα ίδια;" Σταυρώνω τα χέρια μου μπροστά μ...