Why do you care for me?

853 56 35
                                    

Olivia's pov
Δύο μέρες μετά

Ανοίγω την πόρτα και βγαίνω από το φροντιστήριο τσατισμενη.

Ξεκινάω να περπαταω προς το σπίτι μου με γρήγορα βήματα και πιέζω τα νύχια μου στις παλάμες μου.

Γιατί έφυγα γαμώτο;

Έπρεπε να του πατήσω το κεφάλι κάτω.

Όταν πάω να ηρεμήσω από τα νεύρα μου ακούω κάποιον από πίσω μου και γυρνάω να κοιτάξω. Βλέπω ότι είναι ο Tony και επιταχύνω ξανά το βήμα μου.

Φυσικά και θα εμφανιζόταν πάλι.

"Ε Olivia περίμενε λίγο."μου φωνάζει αλλά τον αγνοω.

Παίρνω το κινητό μου στο χερι μου και χαζεύω σε αυτό με την ελπίδα ότι θα πιστέψει ότι είμαι κάποια άλλη.

"Δεν είναι καλό να αγνοείς τους άλλους."λέει και εμφανίζεται δίπλα μου.

Ξεφυσαω και τον κοιτάω ενοχλημένη.

"Τι θες; Βλέπεις δεν σου απαντάω! Και μην με ακολουθείς!"λέω δυνατά.

"Καλά ντε ηρέμησε..."λέει και στριφογυρίζω τα μάτια μου.

"Μπορείς να μου πεις τι θέλεις;"λέω όσο πιο ήρεμα μπορώ.

"Να, σε έπαιρνα τηλέφωνο και δεν το σήκωνες. Οπότε είπα να δω αν είσαι καλά."μου απαντάει και τον κοιτάω περίεργα.

"Γιατί νοιάζεσαι τόσο πολύ για εμένα;"τον ρωτάω.

"Νοιάζομαι για εσένα επειδή σε συμπάθησα και...σε χρειάζομαι για κάτι."απαντάει.

"Με χρειάζεσαι;"σηκώνω το φρύδι μου.

"Ναι. Κατά κάποιον τρόπο."ανασηκώνει τους ώμους του.

"Λυπάμαι αλλά δεν θα σε βοηθήσω σε τίποτα. Δεν είσαι καν φίλος μου καλα-καλα."λέω γελώντας.

"Μα δεν θα με βοηθούσες εσύ ακριβώς. Θα το έκανε ο πατέρας σου..και όσο αφορά για το αν είμαι φίλος σου ή όχι.."πλησιάζει αρκετά κοντά μου και τον κοιτάω στα μάτια.

"Πολύ σύντομα θα ειμαι κάτι παραπάνω από φίλος σου."μου λέει.

"Κάνε όνειρα Tony."απαντάω και τον σπρώχνω από πάνω μου.

"Καλά...τυφλός δεν είμαι. Βλέπω πως με κοιτάς."τον ακούω να λέει και προχωράω μακριά του

Γυρνάω και τον ξανακοιταω.

"Πιστεύεις ότι μου αρέσεις;"ρωτάω ειρωνικά και γνεφει χαμογελοντας.

It's not over || ✓Where stories live. Discover now