19

632 38 9
                                    

jos seksuaalissävytteinen teksti ei nappaa, nii skippaa jonku matkaa eteenpäi :)

Aleksin rauhalliset suudelmat muuttuivat vähemmän rauhallisiksi hänen käsiensä liikkuessa pitkin vartaloani. Vedin omat käteni Aleksin vyötärölle ja henkäisin Aleksin vartalon painautuessa minua vasten.

Aleksi liu'utti huulensa kaulalleni ja sai minut henkäisemään uudestaan. Puristin tiukemmin kiinni Aleksin paidasta, sillä minusta tuntui että olin lähdössä lentoon.

"Veetu mä olen oottanut tätä aivan helvetin kauan", Aleksi huokaisi malttaessaan lopettaa kaulani imeskelemisen.

"Aijaa", naurahdin, ja aloin hivuttaa Aleksin t-paitaa ylös paljastaakseni hänen upean vartalonsa. Syytin aivojeni humalatilaa siitä, että minulla oli  hirveä kiire saada Aleksin vaatteet pois.

Sinun pitää lakata itsellesi valehteleminen, tokaisin itselleni hiljaa mielessäni, sähän myönsit jo Aleksillekkin olevas homo niin ei se mistää lonkeroista johu että haluut sitä.

Aleksi kiskaisi paitansa pois virne kasvoillaan.

"Tätäkö sä halusit?" hän kysyi kiusoitellen.

"Älä vittuile", tuhahdin, ja mottasin Aleksia tämän epäluonnollisen täydellisiin vatsalihaksiin. Säpsähdin hieman Aleksin vetäessä oikean kätensä kaulalleni.

"Mä saan vittuilla sillon ku mä haluan", Aleksi sanoi, ja puristi kaulaani kädellään. Vasemmalla kädellään hän tarttui paitani reunaan, ja otti oikean kätensä kaulaltani voidakseen riisua t-paitani yhdellä nopealla liikkeellä.

Aleksi katseli paljasta yläkroppaani suu kevyesti raollaan, silmät säihkyen.

"Ei siinä oo mitään kattomista", tokaisin hetken kuluttua, ja vedin Aleksin vyötäröllä lepäilleet käteni vatsani peitoksi.

"Miten niin ei oo mitään kattomista", Aleksi naurahti, ja tarttui ranteisiini. Hän veti käteni melko kovakouraisesti kauemmas vartalostani ja painoi ne sohvaa vasten niin, että kaaduin selälleni sohvalle.

"Sä olet aivan helvetin kuuma, Veetu", Aleksi sanoi. Hän piti yhä käsiäni lukittuna ja kipusi päälleni voidakseen suudella minua. Kiihkeän, jopa kovakouraiselta tuntuneen suudelman jälkeen Aleksi irrotti huulensa huuliltani ja sanoi:

"Jos et olis mun mielestä kuuma nii tuskin mun housut tuntus näin ahtailta."

Aleksin sanat saivat minut vilkaisemaan hänen etumustaan, joka toden totta näytti hieman normaaliakin suuremmalta. Poskiani kuumotti.

"Saa siihen koskeekkin", Aleksi kuiskasi, ja tarttui käteeni viedäkseen sen tuijottelemani kohdan päälle. Hyväilin Aleksia housujen läpi, ja katselin, kuinka tämänkin kasvoja kuumotti ja silmissä säihkyi. Myös Aleksin hengitys alkoi kuulostaa raskaammalta.

"Lopeta, ennen ku mä tuun housuihini", Aleksi virnisti hengästyneenä hetken kuluttua, ja siirsi käteni pois voidakseen kiskaista housuni yhdellä sulavalla liikkeellä pois. Aleksin katse vaelteli pitkin vartaloani ja hänen kasvoillaan loisti vino, seksikäs hymy.

"Pitäskö sullekki tehä jotai vai?" Aleksi kysyi ja juoksutti sormeaan vatsaani pitkin. Värähdin, ja kuiskasin:

"Öö, ihan sama."

Aleksi naurahti, ja hipaisi sisäreittäni nopeasti saaden minut vetämään terävästi henkeä.

"Sano että haluut mua, Veetu, nii mä annan sulle sitä mitä sä haluat."

Tuijotin Aleksin ruskeisiin silmiin, ja sanoin värisevällä äänellä:

"Aleksi Kuusela, mä haluan sua."

hiton pelkuriWhere stories live. Discover now