~Adrien'ın işini biraz daha göstermek amaçlı ordan başlıyorum
~İyi okumalarAdrien'ın Ağzından
Eve girip, oturma odasında televizyon izleyerek uyuya kalan annemin yanına çömeldim.İlaçlarını aldığı için derin uykuda olmalıydı. Yanağından öpüp odama çıktım. Her yerde Merim'in hatıralarının yaşadığı odama göz gezdirdim. Onun güzelliği gerçek miydi?
Bir kaç parça kıyafet çıkarıp giyindim
(Adrien'ın kombini + Jungkook 💜)
Daha saat gelmediği için annemin yanına gidip kucağıma aldım. Refleks olarak -uyuyor olmasına rağmen- kollarını boynuma sardı. Onu odasına götürüp kapıyı kapattım. Tekrar oturma odasına gidip bir kaç saçma diziyi izleyip saatim gelince evden çıktım.
Kapı'nın önündeki aracıma binip mekana doğru sürmeye başladım.
Mekana yarım saat erken gelip aracımı vale'ye verdim. Daha önce sırf sarhoş olmak için geldiğim bu mekana şimdi para kazanmak için gelmeyi hiç düşünmemiştim. Daha önceden tanıştığım beni bilen iki görevliye selam verip içeri girdim.İlk aldığım alkol ve sigara kokusu çoktan çiğerlerime işlemiş beni öksürtmüştü. Burası sürekli böyle miydi? Daha önceden rahatsız olduğumu hatırlamıyorum.
Girer girmez lacivert ve siyahın oluşturduğu mekan duvarda grafiti ile balık resimleri ile süslenmişti. Tıpkı 'denizaltı' gibiydi.
Kasvetli ortamda sadece parsonel girişi olan odaya doğru yöneldim. Mekan daha açılmadığı için bir kaç görevli dışında kimseler yoktu. Kırmızı duvarlı kolidoru geçip personel odasına girdim. Kendi dolabımda ilerleyip daha önceden verilen anahtar ile dolabı açıp çantamı içine bıraktım. Telefonumu da cebime koyup dolaba kilit attım. Ardından odadan çıktım.
Kolidordan çıkıp sağ taraftaki uzun masa'nın uç kısmındaki girişten geçip, arkamda boylu boyunca duran hepsini daha önce tattığımdan emin olduğum şişelere göz gezdirdim. Bunlarla harika şeyler yapabilirdim.
•
Mekan dolmuştu. Her yer sarhoş doluydu. En son baktığımda saat 00.00 ı çoktan geçmişti. Masa'nın diğer tarafındaki yuvarlak oturak doldu ve gelen kadın bana bakmaya başladı "Hafif bir şeyler istiyorum" dedi "Sorhoş olmak istemiyorum ama içkinin tadını istiyorum" diyerek ekledi
"Pekala size malibu likörü verebilirim. Hindistan cevizi sever misiniz?" dedim o sıra arkamı dönüp reyonlardan malibu likörünü arıyordum.
"Bayılırım" dedi
En üst raftaki şişeye uzanıp elime aldım. Arkamı dönüp "Bu harika. Hindistan cevizlidir" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LOVE ADRİNETTE
FanfictionKötülükten doğan aşk mı? Ya da nefret? Merinette hayatının en berbat anısını tadmıştır ve hayatını değiştirmiştir... ama hayatta kötü olanı seçmiştir, kendini kötülüğün bir halkası yapmıştır. Tek başınadır ve ona yanlış yolda olduğunu söyleyen kimse...