~2

3.2K 200 101
                                    

Bu akşam arkadaşlarla bara gitme kararı aldık. Biraz kafa dağıtmak herkese iyi gelir.

Giyeceklerimi hazırlarken telefonuma bildirim geldi.

Alya
Merinette bara Adrienlar da gelicekmiş haberin olsun

Merinette
Ne yapalım yine de gideceğim... sen nerden biliyorsun?

Alya
Ne yapacaksın öğrendim işte.

Saçlarımı açık bırakıp dalgalandırdım. Bordo rujumu da sürüp siyah göz makyajımı tamamlamış oldum. Ardından kendime yakışan bir kombin hazırlayıp giyindim.

"Büyükanne ben çıkıyorum akşam geç gelirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Büyükanne ben çıkıyorum akşam geç gelirim."

"T-tamam" büyükannemin yanağına öpücük kondurup ruj izini sildim ve arabanın anahtarını alıp aşağı indim. Aslında erken çıktım saat 22.46 ama bizim saat 23.30 gibi falan gitmemiz gerek ama önce bir işim var.

Arabayı saman kafanın evine çektim Adrien'ın evi biraz daha lüks o da benim gibi baba parası yiyor aaa ben size benim evimden bahsetmedim. İki katlı bahçeli bir ev. Adrien'ın evleri 3 katlı diye düşünüyorum aman neyse ben işime döneyim.

Adrien'ın arabasını bulmaya çalışıyordum, sanırım arka bahçede. Gizli gizli arka bahçeye girdim. Arabanın lastiklerini yanımda getirmiş olduğum bıçak ile deldim. Bütün lastikleri! Ama şimdi Adrien aşkım kimden olduğunu bilmesi gerekir.

Arabasının camına bir kalp şeklinde bir not kağıdı bıraktım.

Adrien....
Lastiklerin için çok üzgünüm yanlışlıkla tekerlekleri patlattım nasıl oldu anlamadım bıçak kendi kendine girdi.... sen anladın işte.... artık saman kafa ve tayfası bara gelemiyecek ah çok yazık aman zaten bir kümeste iki horoz ötmez biri sönük kalır... bugün söndün... Görüşürüz öptüm bayy

Sevgili arkadaşın dünyalar güzeli düşmanın
-meri...

Alaycı mektubum iş görür. Arka bahçeden hızlıca kaçıp arabaya bindim, saate baktığımda 23.00 dı. Arabanın içinde Adrien'ın çıkmasını bekledim

"LANET OLSUN SÜRTÜK!" lafını duyduğumda gaza basıp Adrien'ın  göreceği ve duyacağı bir şekilde

"ÖPTÜM GÖRÜŞÜRÜZ, HAYATIM!" dedim ve öpücük attım onun o şaşkın halini bana bağırdığı halini fotoğraflamayı da unutmadım tabii ki. Bu davranışım Adrien'ı acayip sinir edecek. Zaten etti bile.

Bara vardığımda bizim tayfa her zamanki yerlerinde köşede oturuyorlar. Bara girer girmez gözler benim üstümdeydi erkekler ağzı açık bakıyorlardı. Her zaman olan bir şey olduğu için artık şaşırmıyorum.

BAD LOVE ADRİNETTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin