Nath kapıyı açar açmaz lavaboya kaçtım. Tuvaletin birine girip kapıya kapattım karnım ağrıyor... tamam tamam bir de oradan kaçmak istedim.
Lütfen lütfen şimdi olmaz... Evet çok güzel erkeklerin içinde adet olmak... siktir yanımda tabii ki ped yok... muazzam!
Tuvalette 5 dakika bekledikten sonra içeri biri girdi "Merinette?" Hayır hayır hayır Agreste olmaz.
"Burdayım." Tuvaletin kapısına vurdum. Nerede olduğumu belli etmek için.
"Nerde kaldın bütün işleri bana kakaladın." dedi, alt tarafı 5 dakika yoktum.
"Adrien senden bir şey isteyeceğim"
Adrien "Vayy sonunda adımı öğrendin, söyle ne var?" Dedi
"Bana bir hizmetçi bulabilir misin?" okuldaki hizmetçiler kadın beni anlarlar.
Adrien "Kızım salak mısın? Okulda bu saatte kim olsun?" haklıydı
"Tamam peki hoca falan da mı yok öğretmenler odasına baksana." dedim yalvarıcı bir sesle. Eğer kapıyı açsaydı kedi bakışlarımı görebilirdi.
Adrien "Öf ne istiyorsun bana söyle" dedi, bir kere ya bir kere de sorgulamadan kabul et.
"Bak uzatma git bak gel" dedim
Adrien "Bana ne ya kal burada ben gidiyorum" dedi
"Tamam Nathaniel'ı çağır bana" dedim, son çare Nathaniel'a söylemek. İnanın Adrien'a yalvarmaktan daha iyi.
Adrien "İyi tamam ben bakarım öğretmenler odasına" dedi ve kapı çarpma sesi gelince rahatladım.
Bir beş dakika sonra tekrar biri girdi "Kim kimsin bir bakar mısın?" Dedim
"Başının belası" dedi Adrien
"Ha geldin mi kim vardı?" Dedim
Adrien "Müdür vardı sadece" dedi, şu an ant içiyorum bir daha cezaya kalmayacağım.
"Pekala senden bir şey daha isteyeceğim benim okul çantamı getirir misin?" dedim, misinler falanda kullanıldığına göre çok güzel gerçekten.
Adrien "Kızım sen beni hizmetçin falan mı sandın? Aç kapıyı kendin getir bana ne seninle uğraşmayacağım." dedi.
"Eğer dediğimi yaparsan senin temizlik işlerinin yarısını yaparım"
"Hımm etkileyici bir teklif ama bana neden olduğunu söyle."
"Bak Adrien söyleyemem lütfen beni kırma."
Adrien "Tamam bir daha 'Lütfen beni kırma yaptıklarım için özür dilerim' dersen getiririm" dedi
"Siktir, hayatta özür dilemem" dedim
Adrien "Bak gidiyoruuuum" dedi
"Pekala, Adrien lütfen beni kırma yaptıklarım için özür dilerim.. oldu mu?" Dediğimde sesimin aynısı tekrar çıktı 'Adrien lütfen beni kırma yaptıklarım için özür dilerim' ne yaptığını anladıktan sonra "Pis santajcı" dedim
"Anladın demek o zaman bana nedenini söylemezsen bu ses kaydını okuldaki herkese dinletirim" dedi, beni güzel yerden vurdu.
"Tamam ben şey.. oldum anlarsın ya" dedim
Adrien "Kızım geveleme düzgün söyle" dedi, ve tuvaletin kapısına iki tık vurdu.
"Adrien kızsal bir durum... regl oldum işte." dedim söylediğim için bir ohh çektim
Adrien gülme sesleri geliyordu kapıya tekme attım "Kızım senin tarihin falan yok mu? Tövbe tövbe tamam getiriyorum." dedi
Köstebek olabilir miyim? Yerin dibine kadar kazık, kendimi gömmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LOVE ADRİNETTE
FanfictionKötülükten doğan aşk mı? Ya da nefret? Merinette hayatının en berbat anısını tadmıştır ve hayatını değiştirmiştir... ama hayatta kötü olanı seçmiştir, kendini kötülüğün bir halkası yapmıştır. Tek başınadır ve ona yanlış yolda olduğunu söyleyen kimse...