~1

8K 251 400
                                    

~~Kitabı okumayı bitirenler buraya yorum yapabilir mi yeni başlayalanlar için bilgilendirme olur💜~~~

Arkadaşlar bu hikâyeyi okurken dizideki gibi düşünmeyin yoksa değişik gelebilir
Benim hikayemin farkı da bu diğer hikayelere benzemiyor
Karakterlerde sadece isimler aynı onun dışında özellikler falan ap ayrı iyi okumalar..🍁

Hani hikayelerde olur ya bir taraf karanlık ve diğer taraf aydınlık.... genç bayan karanlıkta olan sevdiği adamı aydınlığa, onu renkli hayatına, siyahın olmadığı hayatına çeker. Evet işte böyle bir hikayeler olur ama bu öyle değil.... İki karanlık taraf iki siyah birbirlerini bu karanlıkta bulur ve aydınlığı arar... Peki bu iki genç sevdalı birlikte aşkın aydınlığını bulabilecek mi?.... Peki aşık olucak mı? Sevgi nefrete ya da nefret sevgiyle buluşacak mı?

Merinette'in Ağzından

Büyükanneme taşınalı 2 yıl olucak yani ailemi kaybedeli 2 yıl olucak ve ben 20 yaşında hâlâ üniversite sınavı için hazırlık yapıyorum. İlk üniversite sınavına hazırlanırken tam bir inek öğrenciydim bütün günümü derslerime ayırır sadece kişisel ihtiyaçlarımı karşılamak için kafamı derstten kaldırırım. Peki ders çalışmayı seviyor muydum? HAYIR! artık bıkmış sırf ailem iyi bir geleceğim olsun diye beni çalışmam için zorluyorlardı.

Peki ailemi nasıl kaybettim; pastanemizin işleri acayip iyi gidiyor fazlasıyla para ele geçiyordu. Tabi bu durumda hırsızlar eksik kalmadı.... Pastaneye silahlı hırsız girmiş, ben yoktum. Kasadaki parayı istemiş annem ve babam vermeyince zor yöntemleri kullanıp silah ve bıçak çekmişler. Babamda da ne ısrar var amk ver işte parayı. Yok vermemiş ve hırsızların üstüne atlamışlar pat pat iki kurşun ailemi öldürmeye yetti. Peki ben bunları nerden biliyorum?? Güvenlik kameraları. Ha! hırsızlar cezalarını çekiyorlar merak etmeyin.

Bu yüzden bir ara spora gittim kendimi korumak için. Övmek gibi olmasın boksum çok iyidir, her cinsi dövebilirim.

Peki asıl soru ben bu olaylara üzülüyor muyum?
Peheheh saçmalamayın üzülmeyi 1 yıl sonra bıraktım ama hâlâ bir olay çıkardığımda "A şey ben ailemi kaybettim kendimde değilim şey bu yüzden aklım başımda değil üzgünüm" diyorum

Evet yanlış anlamadınız ben bu olayı bir fırsata çeviriyorum ve burada o alçak Adrien'dan sonra en kötü benim. Belki de ondan da kötüyümdür.

"Büyükanne ben çıkıyorum!"

"N-ne d-dedin??"

"Tahtalı köy diyorum" büyükannem tahtalı köyü bekliyor 70 yaşında ve unutkanlık çoğalıyor yani kimse bana "ay kızım onu giyme" , "Şuranı buranı açma" , "Akşam eve erken gel" , "Ders çalış " diyen kimse yok hayat bana güzel diyebilirim.

Son bir kez aynadan kendime bakıp dışarı çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son bir kez aynadan kendime bakıp dışarı çıktım.

Şimdi diyorsunuz ki "Kızım okula gidiyorsun bu nasıl giyiniş." okulum o kadar berbat ki inanın bana sorun olmuyor aslında 2 yıl önce fen lisesi 2 yıl sonra meslek lisesi acayip değişim...

BAD LOVE ADRİNETTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin