Adrien ile planımız bence oldukça iyi. Umarım beklediğim gibi işe yarar. Gerçekleştirebilmek için cuma gününü bekledik. Planın ilk adımı olarak Alya'yı aramam gerek.
Alya
Çalıyor..."Alo Merinette"
"Merhaba Alya bugün beraber takılmaya ne dersin?"
"Emin değilim okulda yoruldum evde dinlensem iyi olur"
"Hadi yapma oyun bozan sana sürprizim var"
"Bak beni iyi yerden vurdun sürprizlere bayılıyorum ama nereye gidicez"
"Sen güzel bir valiz hazırla. Lazım olacak herşeyi koy."
"Şimdiden heyecanlandım. O zaman ben hazırlanmaya gidiyorum. Görüşürüz. "
Konuşma bittikten sonra Adrien'ı aradım
Sen Kim Köpek
Çalıyor..."Efendim"
"Öğrendin mi?"
"Evet, şimdi kapatmam gerek Nino geliyor"
"Tamam görüşürüz."
Dedim ve kapatıp kendi valizimi hazırladım ve ardından üstümü giyindim
Yaklaşık yarım saat sonra valizimle aşağı indim. Büyükannem "Hazırlandın mı?" dediğinde ilgimi ona verdim."Evet evet hazırım öpeyim seni de" dedim sonra öpüp "bak istersen gitmem kalabilirim" dedim
Büyükannem bıkkınca ofladı. "A aa kızım Bree ile kalacağım zaten sen git" dedim tekrar üç dört defa öpüp sarıldım. "Tamam... kızım.. öldürüceksin beni"
"Ay pardon özleyeceğim seni" dedim ve valizimi alıp kapıyı açtım "Bree?"
Bree "Ne Bree geldim işte özlemişim sizi" dedi sonra beni itip "Seni değil" dedi ve büyükannem'in elini öpüp konuşmaya başladılar
Ben evden çıktığımda beni takmadılar bile. Neyse ki kapıda Adrien bekliyordu. Yanına yakınlaştığımda arabanın camını indirdi. Cama kollarımı koyup "Ne işin var burda?" dedim.
Adrien "Neden hep beraber gitmiyoruz?" Diye sordu
"Bu sefer Nino ile Alya birlikte gelmek istemeyebilir."
Sonra arka koltuktan Nino çıktı. "Yoo ben isterim"
"Sen burada mıydım? Alya ne der bilmiyorum ama şimdi Adrien'ın arabasıyla gideceğiz falan dersem kesin gelmez. Bu yüzden benim arabayla gidelim"
"Bana uyar yeterki Alya ile barışalım."
"Bana da uyar"
Arabanın anahtarını Adrien'a verip "Peki siz benim arabaya eşyaları koyun ben Alya'yı aramalıyım" dedim
Arka cebimden telefonu alıp bildiğim numarayı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LOVE ADRİNETTE
FanfictionKötülükten doğan aşk mı? Ya da nefret? Merinette hayatının en berbat anısını tadmıştır ve hayatını değiştirmiştir... ama hayatta kötü olanı seçmiştir, kendini kötülüğün bir halkası yapmıştır. Tek başınadır ve ona yanlış yolda olduğunu söyleyen kimse...