Sabah alarmın sesiyle uyandım. Yatakta iyice gerildikten sonra banyoya gittim. Açılmak için saçımı yıkamadan, soğuk bir duş aldım. Saçımı dağınık bırakıp dolabımı açtım. Kombin hazırlayıp giyindim.
Buğulu göz makyajı ve hafif koyu tın rujumu sürüp çantamı aldım. Aşağı mutfağa gittim. Çantamı yere atıp kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Omlet yaptıktan sonra -çok güzel yaptım, tabii ki- masaya yerleştirdim son bir iş tontonu kaldırmak.
Tontonun odasına girip kötü sesimle bağırarak şarkı söylemeye başladım
"M-merinette sus kalktım tamam." dedi ellerini kulaklarından çekerken.
"Uyuyan güzel sana omlet yaptım." dedim sıcak bir gülümseme ile yanağına öpücük kondurdum.
Benden destek alarak yataktan kalktı. Tonton, banyoya girip elini yüzünü yıkadı, üstünü değiştirip odadan çıktı. Peşinden gidip sanki bir garsonmuş gibi servis yaptım, tontonuma.
Kahvaltı bittikten sonra etrafı toparladım tam çıkacakken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda haftada bir evi temizlemeye gelen, Bree abla geldi.
"Merinette çekil bakalım benim brom nerede?" Dedi önünden çıktım içeri girip büyükannemle selamlaştı.
"Brom? Her neyse ben çıkıyorum." dedim ayakkabımı giyerken "Etraf tozlu silmeyi unutma" dedim ve evden çıkıp arabaya bindim.
(Bree aileden biri gibi. Kankasssı Büyükannemiz. Evi temizlemek ve arada ziyaret etmek için geliyor)
Emniyet kemerimi takıp okula sürmeye başladım. Okula geldiğimde otoparka park edip şaşırmadığım bir şekilde buraya gelen saman kafaya rastladım ilk defa elemanları yoktu haha bu iyiydi tebrikler meri... kendimi övmem bittikten sonra,
Adrien yanıma iyice yaklaştı "Dün olanlar." konuşmakta zorlanıyordu "Yani seni öpmem yani yanlış anlama" dedi
"Off saman kafa çıkar şu baklayı." dedim umursamıyor gibi davrandım ama deli gibi ne diyeceğini merak ediyorum.
"Kes sesini de anlatayım... Ha ne diyordum evet, o sadece arkadaşlarla girdiğim bir iddia kaybedince öpmek zorunda kaldım yani sana aşık falan değilim." dedi
Tek kaşımı kaldırıp "Yani arkadaşlarınla benim hakkımda mı konuşuyorsunuz?" Dedim imalı bir şekilde
"Hayır tabi ki hayır sen kimsin ki senin hakkında konuşalım güldürme beni." dedi. İnandırıcı olmayan sahte kahkahası ile.
"O zaman neden kızardın." dedim yanaklarına dokundum ve sanki ateşe dokunmuş gibi hızlıca geri çektim. "Ateş gibisin, Agreste~"
Elime vurup "Çek şunu" dedi sonra ensesini kaşıyarak "N-ne kızarması otopark sıcak o yüzdendir her ne boksa işte konu kapansın." dedi
yalancı yalancı sana kimse inanmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LOVE ADRİNETTE
FanfictionKötülükten doğan aşk mı? Ya da nefret? Merinette hayatının en berbat anısını tadmıştır ve hayatını değiştirmiştir... ama hayatta kötü olanı seçmiştir, kendini kötülüğün bir halkası yapmıştır. Tek başınadır ve ona yanlış yolda olduğunu söyleyen kimse...