❤️5.rész❤️

6K 150 4
                                    

~Sophia Baker~

SZERDA

Igazából fogalmam sincs honnan volt ennyi bátorságom hogy mindenki elött táncoljak de öszintén szólva jól esett most viszont eléggé kétségbe vagyok esve de remélem hogy mindenki elég részeg ahoz hogy ne emlékezzenek erre holnap.

Olyan jó érzés lehet ha van egy párod pont ezért jöttem el hogy ne legyek gyertya tartó és ne nézzék a komor fejemet, olyan jó lenne valaki mellet lenni és lenne kihez oda bújni. Soha senki nem nézet még rám úgy igazán nöként. Nem értem mit csinálok rosszul vagy miért nem tetszem soha senkinek. De mindegy is elég az önsajnáladból éppen a kocsi felé tartok mert abba raktam egy over size pulcsit és egy cigit Igeen, tudom a cigi káros és eddig 2 szer cigiztem de elhoztam mert ez életem elsö bulija és nagyon ideges voltam így inkább elhoztam. A kocsi egy elhagyatott ház előtt áll ahol nincs se kert se kapu csak egy lépcsö így leülök a lépcsö tetejére és rágyujtok a cigire mikor elsöre kiprobaltam én is köhögtem mint szerintem mindenki de aztán már a másodikat simán eltudtam szívni és ezt most még annál is rutinosabban szívom. A dobozt és a gyújtott le tettem magam mellé a lépcsőre és a buli irányába néztem ahonnan egy sötét alak jött. Elég sötétt volt így reméltem ha csöndben maradok akkor elmegy melletem hááát........ez nem jött össze. Megállt előttem 2-3 méterre.

-sophi? - kérdezte egy hang amitöl kiráz a hideg.....de jó értelemben.

-öhm......hello James - köszönök vissza és csak most esik le hogy én még mindig cigizek. El akartam nyomni de rájottem hogy így is úgy is látta már.

-te mi....te cigizel? - kérdezte hebegve

-öhm.....nem mármint naaaagyon néha ez a harmadik amit életemben elszivtam. - válaszoltam mire bólintott és leült mellém

-kérsz? - nyújtottam felé a dobozt

-öhm, köszi-mosolyodott el mire én biccentett és adtam neki egy szálat.

-és amigy mit keresel itt? - kérdeztem semlegesen

-nem tudtam már bent maradni - hazudik, fogalmam sincs hogy honnan tudom de olyan érzésem van hogy hazudik.

-értem hát szerintem én haza megyek elég volt a buliból. - nyomtam el a csikket és a cigis dobozt felkapva elindultam haza felé

-várj haza kísérlek-rohant utánam.

-nem kell elég messze lakom gyalog lesz vagy 40 perc. - válaszoltam és ismét elindultam haza de ő követett mire én kérdön felé fordultam.

-erre lakok-válaszolta én meg biccentett hogy megértettem. Az út további része csendben telt majd James megállt egy aranyos kis ház előtt.

-rendben, jó éjszakát - biccentett majd tovább indultam

-jó éjszakát - mondta majd bement én pedig egyedül folytattam az utam amíg el nem mentem egy sikator mellet ahova valaki behuzott egy nálam talán 1 évvel idősebb srác volt.

-Helló cica - köszönt kaján vigyorral és még mindig a falhoz nyomott

-engedj már el bazd meg - kiabáltam rá és el kezdtem rángatozni.

-nyugii cica akkor te is jobban fogod élvezni - szólt vissza perverzen

-KURVARA NEM ÉRDEKEL ENGEDJ MÁR EL BAZDMEG - ordította rá és ekkor pofon vágott a szám fel repedt és ömlött belöle a vér úgy döntöttem nem hagyom magam tököm térdeltem és be is húztam neki egyett mire ő össze eset én pedig elfutottam. Majdnem hazáig futottam otthon berontottam a házba és fél rohantam a fürdöbe. Lezuhanyoztam, leápoltam a seben ami nagyon csúnya volt és holnapra meg rosszabb lesz végül pedig bekötöttem a kezem mert baromira fájt hát mit nem mondják annak a köcsögnek kemény az orra.

~~~

Másnap reggel nyugisan keltem de ennek a pillanatnak félperc múlva vége is lett mert a szám és az arcom égett a fájdalomtól a kezembe pedig beleszúrt a fájdalom. Lassan feltápászkodtam majd elindultam a fürdöbe és még álltam a tükör elött, a hajam akár egy széna kazal az arcom azon oldala ahol megütött tiszta piros és a szám is nagyon csúnya gyorsan megmostam az arcom és a fogam majd vissza indultam a szobámba. Egy fekete farmert vettem fel és egy fekete over size kapucnis pulcsit. Felkaltam a táskám majd a fülesem és elindultam a földszintre elköszöntem anyától és elindultam suliba.

Fülessek a fülembe és kapucnival a fejemen léptem be a suli kapuján oldalról láttam hogy evy, noah és James ott állnak a menök között szerencsére nem vették észre így könnyen besliszoltam a suliba. Mikor be értem mindenki engem nézet. Mi a szent szar van?
Na mindegy nem foglalkoztam senkivel csak felmentem az osztályba ahol szintén sokan engem nézték. Komolyan mi van ma az emberekkel? Leültem a helyemre és nem foglalkoztam senkivel nem sokkal később levágodott mellém Angela és nagy szemekkel nézet rám.

-na jó mi van? Miért bámul ma reggel mindenki engem?! - fordultam felé.

-te komolyan nem tudod?? - kérdezte ledöbbenve

-neeeem halvány lila gözöm sincs miröl van szó-válaszoltam mire élö kapta a telefonját, kereset rajta valamit majd rányomot egy videóra és felém tartotta - ja nem, nem, nem, basszus - már majdnem kiabáltam úgyan is valamelyik idióta felvette a bulin ahogy evelynnel és sidneyvel táncolok, hát ez nagyon jó tényleg.

-de nagyon jól táncolsz és szerintem mindenkinek tetszet - mosolygott tovább

-neeem, nagyon részeg voltam azt sem tudtam mit csinálok- sohajtottam gonderhesen majd a padra hajtottam a fejem.

~~~

A nap többi részében próbáltam figyelni a órákon háát......nem éppen ment. A többieket sikerült kerülnöm ma nem akarom hogy lássák az arcom vagy a kezem így nem akartam velük találkozni reméltem hogy holnapra szebb lesz és nem lehet majd ennyire látni.
Vége van az utolsó órának is és a kapu felé tartok ahol természetesen ott vannak a többiek hát ez nagyon jó most még is mit csináljak? Kapucni fel csaptam és össze szorított foggal mentem el mellettük, nagyon reméltem hogy nem vesznek észre de komolyan nem is én lennék ha ez sikerülne. Valaki meg fogta a karom és vissza rántott. A kezemet a pulcsi ujjába bujtatam hogy ne vegyék észre.

-na jó mi van? Miért kerülsz egész nap minket? - hadobaszott a kezeivel Evelyn

-semmi én csak egyedül akartam lenni - válaszoltam lehajtott fejjel és imádkoztam hogy ne vegyék észre az arcom.

-de ha ezt mon.....várjunk csak egy kicsit ez mi? - éééés észre vette az államnak fogva felemelte a fejem és lerántotta a kapucnim. - ez mégis mi a szar? - kérdezte Evy

-semmi, jól vagyok na mehetek - néztem végig a társaságok és egy pillanatra össze akadt a tekintettem Jamesével de gyorsan el is kaptam a fejem. - késöbb elmondom de sietnem kell-választ meg sem várva felcsaptam a kapucnit, bedugtam a fülest és elindultam haza. Kb. 2 perce sétálok mikor valaki meg fogja a vállam és vissza ránt.......

Hellooo
Ezt egy elég gyenge résznek érzem de már nem tudtam rajta hogy fogalmazni hogy jobban tetszem így, így hagyta. Remélem azért teszik.
Instagram: just_aisla

Aisla❤️

2021. Április. 13.

A stréber lány   /Befejezett/Where stories live. Discover now