❤️10.rèsz❤️

5.5K 149 3
                                    

~Sophia Baker~

PÈNTEK

Asher mèg mindig nem mondta el hogy mire készül vagy hogy hogyan akarja nekem bizonyítani hogy jó alakok van. Öszinten èn már semmit sem értek. Annyit mondott hogy lerakjuk a cuccom ès megyünk kajálni. Úgyhogy most itt ülünk a pizzèriába ès várjuk hogy kihozzák a rendelèsünket. Igazából még nem tudom hogy hogyan fogok enni előttük mert basszus......ez itt 5 fiú eddig még egy előtt is alig ettem.

-huhu, Sophia figyelsz?-legyezte,kezét az arcom előtt max

-ja,mi persze figyelek-dadogtam.

-okè, figyelj mert Asher most mondja el hogy mi a terv.- mondta max. Közben a kaját is kihozták, meg köszöntük az idős pincèrnőnek majd mindenki el kezdet enni kivéve engem. Hogy kezdjek neki félek hogy túl undorító leszek vagy......

-Sophia, egyèl- szól rám élesen David mire össze rezzenek.

-mikor ettèl utoljára?-tapintott rá a lényegre Austin

-öhm....azt hittem tegnap vacsinál-valszoltam halkan

-na akkor most szépen neki állsz enni.-mondta David és úgy nézet rám hogy az egészen a lelkemig hatolt így inkább elkezdtem enni.

- na szóval hogy is akarod csinálni?- kezdettel rá és Asherre néztem

- szóval akkor elmondom, ha itt végeztük szépen vissza megyünk hozzátok- itt rá nézet davidre- ès Sophia átöltözik,a lehető legdögösebb ruhádat vedd fel ès elmegyünk fotózni.-fejete be elégedetten a mondandóját Asher

-ennyi?-kèrdeztem rá

-na figyelj-dölt előre az asztalon- jól sejtem hogy tetszik neked ez a fiú?-kèrdezte rá mire lehajtottam a fejem ès teljesen elvörösödtem-gondoltam, követt instan?- kezdte èn pedig egy aprót bolintottam.-szuper akkor szexi insta képekkel fogjuk fèltèkennyè tenni.

-khm....rendben, de David nem lehet rajta egyiken sem, nem akarom hogy evelyin meg tudja hogy itt vagyok. Csinálunk vele is de azt majd csak akkor rakom ki ha már haza mentem.

-rendben, viszont még hozzánk is el kell ugrani- mondta Asher mire mindenki elkezdett bolgatni.

-minek?-kèrdeztem

- ohh, drágám nem egyszerű insta képeid lesznek, èn fotósnak tanulók- kacsintott aztán újra a már fèlig megevett pizzájaval kezdet foglalkozni. Megkajaltunk aztán elindultunk hozzánk(vagyis Davidèkhez).

- na most pedig dönts el hogy kivel akarsz insta képeket készíteni!-fordult felèm hirtelen Asher

-mi van?- kérdeztem vissza

-hát valaki kell akivel feltèkennyè teszed ilyen csókos képek lesznek meg ilyenek- válaszolta Asher, a többiek nem voltak itt mert a nappaliba tv-tek de mi èppen a kamerával babráltunk.

-figylej.....-hajtottam le a fejem egy kicsit-.....èn....èn még soha nem csókolóztam szóval nem szeretném ha egy olyan emberrel lenne akiben nem vagyok sze....szerelmes.-válaszoltam dadogva

-ohh,okè,ez nem baj akkor majd máshogy csináljuk-válaszolta barátságos mosollyal.

-köszönöm-mosolyogtam hálásan.

-na szóval indulunk?-rontottak be az ajtón a fiúk.

-persze, mehetünk már úgy is mindent átbeszèltünk szerintem.-válaszolta Asher ès rámpillant mire rámosolygok.

-okey, akkor indulás-mondta max-amugy jól nézel ki Sophi- már át voltam öltözve. Egy kék tèrdènèl szaggatott farmer volt rajtam ès egy fekete spagetti pántos haspoló ami majdnem a nadrágok derekáig èrt. Öszintèn tetszett az amit láttam.

A stréber lány   /Befejezett/Where stories live. Discover now