~James Henderson~
SZERDA
A suliba belépve lepacsiztam a többiekkel és ott vártam meg Evy-t és Noah-t, nem sokkal késöbb meg is jöttek aztán elkezdtünk beszélgetni.
-ti láttátok már a videót? - kérdezte liam
-milyen videót? - evy
-hát amin táncoltok a bulin-válaszolta liam
-jaajj neee-fogta a fejét Evy
-mi a baj kicsim? - kérdezte Noah
-Sophia megfog ölni - válaszolta evy meg mindig a fejét fogva
-hát amúgy elég jól nyomja a csaj - vigyorgott liam
-már bocs de te vagy az aki állandóan cseszegeti hogy milyen dagadt - bukott ki belölem és mindinki rám nézet - most mi van? Nincs igazam?
-egyébként igen - bólogatott evelyn - és azzal is leállhatnátok már mert Sophi egyáltalán nem dagadt oké? - kérdezte erélyesebben evy és végig nézet a társaságon mire mindenki bólintott.-egyébként hol van? - nézet végig az udvaron Sophi után kutatva.
-szerintem ma nem jött-válaszoltam
-na mindegy majd meg keressem-válaszolta és tovább beszélgetett a többiekkel amire én nem tudtam figyelni mert folyton csak Sophin kattogott az agyam és ha éppen nem rajta kattog akkor azon hogy miért szoktam ennyit gondolni rá. De most komolyan nem értem.......mármint tavaly olyan közömbös tudtam vele maradni. Most miért nem??
~~~
Nap végén Evelynel és Noahval vártam Sophit mert ma egésznap nem találtuk de viszont az osztály társai azt mondták hogy itt van szóval most a suli kapujában várjuk hogy ő is ki jöjjön a suliból.
Kapucnival a fején megpróbált elmenni mellettünk de nem sikerült neki mert evelyn meg fogta a vállát.-na jó mi van? Miért kerülsz egésznap minket? - hadonászot idegesen Evelyn
-semmi én csak egyedül akartam lenni - válaszolta és nekem kezdet egyre furabb lenni. Mindegy próbáltam nem foglalkozni vele így csak fél fülel figyeltem és elkezdtem telefonozni.
-de ha ezt mon.......várjunk csak egy kicsit ez mi? - sipitotta evelyn amire már én is fel kaptam a fejem. Evelyn jobb arca tiszta piros volt és a szája is fel volt repedve.-ez mégis mi a szar? - kérdezte evelyn szinte már kiabálva
-semmi, jól vagyok mehetek? - nézet végig a társaságon, egy pillanatra összeakadt a tekintetünk de gyorsan el is kapta - késöbb elmondom de most sietnem kell - fel csapta a kapucni és már itt sem volt.
-na jó ez fura volt mégis mi történhetett vele?-kerdezte evy
-ez csak tegnap este történhetett mert már egy kicsit össze van húzodva a seb - mondta noah.
-amúgy azt sem tudom hogy jutott haza - mondta Evy és ekkor beugrott. Bassza meg!
-basszus - csúszott ki a számon
-mi az? - kérdezte Noah
-semmi nekem most mennem kell. - válaszoltam és a lány után futottam. A bűntudat kezdet felemeszteni mert rájöttem hogy ez az én hibám. Haza kellet volna kísérnek. Olyan hülye vagyok.- Sophi - kiabáltam a nevét de nem reagált csak sétált tovább - sophi - fogtam meg a vállát és vissza rántottam.
-Jézusom a frászt hoztad rám - rántotta ki a fülest a füléböl
-bocsi - futam a tekintettem az övébd. Már kb 1 perce csak egymást bamuljuk mikor sophi megszólal
-na jó, mi van? Miért jöttél utánam? - kérdezte
-sajnálom...... - kérdön felhúzta a szemöldökét, nagy levegöt vettem és ki mondtam -.......haza kellet volna kísérnem téged-hajtottam le a fejem
-na nem ezt nem - lépett egyet hátrébb - fejezd be, nem kell a sajnálat nem te vagy a hibás, nem vagy értem felelöséggel ezáltal nem is kellet volna haza kísérnem. Szóval ezt fejezd be és ne foglalkozz ezzel. - háborodott fel
-jól van ahogy akarod - válaszoltam halkabban
-jól van most pedig haza megyek ha nem bánod - válaszolta és már ott sem volt. Annyira kifordult magából mostanság egyáltalán nem ilyen volt.......vagy mindig is ilyen volt csak nem ismertem?
Ahhh nem tudom és ami a legrosszabb szerintem kezdem meg kedvelni.
Nem vagyok szerelmes az semmi képen sem de talán nem is olyan hülye és idegesítö mit ahogyan gondoltam.~~~
Noah-t várom hogy jöjjön át hozzám mert ilyen pasid beszélgetést akarunk tartani. Igazából semmi extra egy kis sör és beszélgettünk a kanapén. Ki vettem 2 sört a hütöböl és leraktam a dohányzó asztalra mikor megszólalt a csengö.
-csá haver -nyomul be az ajtón Noah
-csá,na pont most raktam ki a sört - válaszolom ès lehuppanok a kapanera
-na ès mizu? -kerdezi miközben felpattintja a a sört .
-semmi extra zajlik az élet na ès veled?Mizu evyvel? -kèrdezem ès belekortyolok a sörbe.
-semmi , nagyon jól meg vagyunk csak folyton aggódik Sophia miatt.-válaszolta
-miert?- kèrdeztem vissza pedig pontosan tudtam hogy miről van szó de kíváncsi voltam mennyit mond el.
-ahhh.......ez bonyolult-sohajotta-mindegy ne is erröl meszèljünk inkább mesélj mizu a csajokkal?
-semmi,ugyan az mint eddig-nevettem fel kínosan
-ès nem gondoltál meg arra hogy normális kapcsolatod legyen?-kèrdezet rá a lehető legrosszabb beszéd témára.
-nem ès nincs is senki aki tetszene- válaszoltam szárazan
-na èès esetleg Sophi?-kerdezet rá óvatosan
-mi van? Fújj nem,meg barátnak sem-nevettem fel de belül valami fura érzés kapott el ès inkább vissza szívtam volna ezeket a szavakat.
-mièrt? Sophi baromira rendes lány,igaz hogy egy kicsit önbizalom hiányos de szerintem ti jók lennètek együtt-válaszolta
-nem egyáltalán nem meg csak nem is az esetem ès amúgy is a suli egyik lúzere,biztos hogy nem ,szóval lècci hagyjuk ezt a tèmat-valszoltam kicsit élesebben ès mondogattam magamban hogy én ezt igen is így gondolom.
-jol van te tudod de azért gondold át.......-válaszolta ès innetöl már csak lènyegtelen dolgokról beszélünk aztán végül itt aludt.
Tudom hogy nagyon régen volt már rész de most nagyon nem volt időm írni de innetöl aktívabb leszek.
Instagram: just_aisla
Aisla❤️2021.április.25.
YOU ARE READING
A stréber lány /Befejezett/
Romance~Sophia Baker~ Sok ember szerint nem vagyok "normális" mert tanulásra pazarlom a gimis éveimet. De én ugy gondolom hogy ha el szeretném érni a céljaimat akkor igen is küzdenem és tanulnom kell. Aki igazan ismer az tudja milyen vagyok legbelül de a k...