~Sophia Baker~
Kedd
Tegnap elégé nehéz napom volt pedig én tényleg csak az első napomat szerettem volna végig csinálni balhé nélkül de természetesen nem is én lennék a sikerült volna. Nagyon rendes volt Jamestöl hogy segített nyilván csak szánalomból tette de akkor is nagyon hálás vagyok neki. Reggel csak fekete farmert és egy over size pulcsit vettem fel alá pedig egy haspólót,és ezt csak azért vettem fel hogy a pulcsi belseje ne szúrjon nagyon és úgy is tudom hogy senki nem fogja látni mert nem kel majd levennem.
Már a sulikapujában vagyok ahol meglátom a barátnőmet integetni természetesen vissza integettek de mögötte van a két jómadár is.
Légy erős. Légy erős.
Ki kapom a fülest a fülemből és oda lépek a többiekhez.
-Sziasztok-mosolyogtam kedvesen mindenkire.
-Sziaa drágám-köszönt Evy nagy hanggal amin én csak kuncogtam egy jót.
-Szia Soph-köszön Noah a megszokott módon
-Szia-döbbenten fordulok a fiú felé mert ezt alatta a másfél év alatt SOHA nem köszönt. James csak kedvesen rám mosolyog ami még jobban meglep.
-jaj ne néz már úgy rám mintha most jöttem volna a Marsról-röhögött fel James
-Öhmm.....nem vagyok benne biztos hogy nem onnan jöttél.-kuncogtam el magam és is
-Jogos-röhögött fel James
-És hogy vagy?-kérdezte meg Noah, és láttam Evelyinen hogy ő is ezt akarta kérdezni,
-jól vagyok köszönöm-válaszoltam olyan magabiztosan ahogy csak tudtam pedig belül apró darabokban voltam.
-akkor jó-fújta ki megkönnyebbül a levegőt Evy-miért megint pulcsiba és hosszú nadrágban vagy mikor van vagy 30 fok?-kérdezte Evy én pedig megforgattam a szemem mert már megint itt tartunk.
-Kérlek szépen ne kezd és egyébként úgy ahogy egész nyáron-válaszoltam unottan
-Bocsi ha tolakodó ez a kérdés de égész nyáron pulcsiba voltál? de azért gondolom strandon voltál és fürödtél nem?-kérdezte döbbenten Noah
-öhmm......nem tolakodó és egyébként igen egész nyáron és nem voltam fürdeni még csak fürdőruhában sem voltam.-nevettetem fel kínosan és végig néztem a társaságon evelyn szomorúan nézet rám, Noahnak és Jamesnek pedig majdnem kiesett a szeme .
-miért?-kérdezte James és szerintem valójában nem akarta megkérdezni. És ebben a pillanatban megszólalt a csengő. Hála istennek nem szeretek erről a témáról beszélni.
-bocsi de mennem kell-rohantam el mellettük mert nekem a folyosó legvégén van a termem és még oda is kell érnem.
3. óra után vagyunk és én éppen a büfé feltartok mert rájöttem hogy nem hoztam magammal inni valót igazából enni is nagyon régen ettem de azt itt nem merek venni mert akkor még több beoszlást fogok kapni így inkább majd eszem otthon. Viszont gondolkoztam nagyon sok mindenen és én nem akarok örökké kis lúzer lenni természetesen ugyan úgy fogok tanulni de lehet ha kicsit normálisabban öltöznék.......igazából félek de ha úgy is fogom kapni az undorító megjegyzéseket akkor többet nem veszek fel olyat szóval lehet hogy megkéne próbálnom. Ahhhhh......nem tudom. Gondolkodásom egy nekem csapódó valami vagy inkább valaki szakította meg. Evy volt az.
-Sophia na végre hogy meg vagy-örült meg nekem Evy
-Én eddig is itt voltam-mondtam mosolyogva és ekkor ide ért a két fiú is nem értem hogy ezek miért vannak folyton hárman na mindegy-én csak a büfébe voltam vízért mert nem hoztam magammal inni.
-ja oké-nevetett fel Evy
-Amúgy miért kerestettek?-néztem végig a társaságon, a két fiú Evelynre nézet ő meg félve rám
-ohh,kösz srácon én kérdezzem meg-csattant fel Evy
-Hát végülis te vagy a legjobb barátja-mondta James én pedig rémültem néztem körbe
-miről vagy szó?-kérdeztem félve
-khm......szóval hogy lenne-e kedved eljönni egy házi buliba-nyögte ki evelyn én meg kidülledt szemekkel néztem rá. De elkezdtem mérlegelni ha egyszer kiakarok kerülni a lúzer szerepből akkor abba egy buli is bele tartózik és amúgy is csak nem lehet olyan rossz.-nézd én tudom hogy nem szoktál járni de kérlek szépen gyere el jó lesz ígérem-kezdett el magyarázkodni Evy én meg csak mosolyogva figyeltem a mentegetőzését.
-oké,menjünk-mondtam mosolyogva,lehet hogy ezt megfogom bánni de most még jó ötletnek gondolom
-tudom,tudom de nem muszáj innod és.......tessék?-kérdezte Evelyn döbbenten mikor rájött hogy mit mondtam
-oké,legyen egy buliba nem halok bele-mondtam mosolyogva és mindenki döbbenten nézet rám
-na most akkor ki is jött a Marsról?-kérdezte egy féloldalas mosoly kíséretében James én pedig hangosan felnevettem
-úgy látszik mind a 2-en-válaszoltam mosolyogva.
Vége van az uólós órának is és éppen haza fele tartók mikor ismét bele futok Jenfierbe. Légy erős, légy erős. Kifujtam a levegöt és magabiztosan próbáltam tovább menni.
-chh,már megint mi van rajtad?-kérdezi Jenifer es gúnyosan vegig mér
-miért nem tudsz leszállni rólam?-kérdezem kicsit eréjesebben
-mi van most nincs itt a 'pasid" hogy megvédjen?- a hosszu rózsaszin körmeivel idezöjeleket rajzol a levegőbe és megnyomja a pasi szót. Oldalra fordítottam a fejem hogy ne lassa a könnyes szemem es lattam hogy pont akkor fordulbe a sarorol James es Scarlett kézen fogva. Jaj nee. Egy pillanatra össze találkozót a tekintettem Jamesével de gyorsan elkaptam a fejem nehogy azzal higyje hogy segitseget várok.
-na jó most mar tényleg szállj le rólam-kiabaltam ra,fogalmam sincs hogy volt ennyi bátorságom de nagyon jól esett. Ki akartam kerülni de a kezemnél fogva vissza rántott.
-Szia kicsim,bocs hogy késtem-James átfogta a derekam és egy puszit nyomot az arcom es ahh olyan természetes volt ez igy,meg tudnám szokni.-mit akarsz már megint?-kérdezte dühösen James
-Semmit én csak beszélgettem Sophiával- válaszolta negédes hangon.
-na most már elmehetsz-válaszoltam es Jamesre néztem
-még találkozunk Sophi-nyögte ki nagynehezen a nevemet aztan elment. Kifujtam a levegőt és észre sem vettem hogy benttartottam. Teljes testtel oldalra fordultam igy elég közel voltam Jameshez mert a keze még mindig a derekamon volt.
-öhm......bocsi,khm.....jól vagy?-kérdezte és elengedet.
-pe-persze,és nagyon szépen köszönöm,kétlem de ha bármiben tudok segiteni akkor szólj- válaszoltam félve.
-öhm.....köszi-vakszolta zavartan
-viszont nekem mennem kell de megegyszer köszi-siettem mellette.
Olyan fura érzésen van melletem mintha görcsölne a hasam. Jaj istenem mi lesz ebböl.Sziasztok
remélem tetszik es nem sokara jön a következö resz .
Instagram: just_aisla
Aisla❤️2021.április.9
YOU ARE READING
A stréber lány /Befejezett/
Romance~Sophia Baker~ Sok ember szerint nem vagyok "normális" mert tanulásra pazarlom a gimis éveimet. De én ugy gondolom hogy ha el szeretném érni a céljaimat akkor igen is küzdenem és tanulnom kell. Aki igazan ismer az tudja milyen vagyok legbelül de a k...