~James Hendreson~
HÉTFÖ
-nem,én vagyok a barátnője-hallom meg magam mögül az ismerös hangot. Mi a szart keres ez itt?
-Scarlett? Mit keresel te itt?-pördültem meg a tengelyem körül.
-mi az bébi? nem örülsz nekem?- nem nagyon nem, de ezt nem fogom kimondani pedig reméltem hogy most lesz egy kis idö Sophiaval beszélgetni.
-De,persze hogy örülök csak megleptél-válaszoltam a lehetö legöszintébben. Scarlett oda hajolt és egy nagyon nyálas csókot adot de mindenek ellenér vissza csokoltam. Sophia megfogja Aria kezét és elmennek. Mire elszakadtam Scarlettöl már esélyem sem volt utána szólni.
-James, Aria elment azzal a szép lánnyal-rángatta a felsöm Jack
-Ez meg ki? A kis öcséd?-mérte végig gúnyosan a tesómat Scarlett
-igen Scarlett,ő Jack a kis öcsém. Jack ő Scarlett a barátnőm-mutattam be egymásnak őket
-Aham,és azt a szép lányt hogy hivják?-kérdezte Jack,már épp válaszolni akartam amikor a barátnöm a szavamba vágott.
-Scarlettnek hivnak az elöbb mondta el, elég béna kis öcséd van-rikoltott rá Scarlett de a végét már nekem mondta.
-nem rád gondoltam-válaszolta Jack
-Sophia, Ő Arianak a nővére-válaszoltam higgatan pedig nagyon nem voltam az.Nagyon nem tettszet hogy Scarlett így beszél az öcsémmel.
-Mi van? Az a lány szép? Ezerszer jobban nézek ki nála, amugy is akkora mint egy ház-nevetett fel lesajnáloan Scarlett és nekem itt telt be a pohár.
-Na jol van elég,nekünk mennünk kell! Holnap találkozzunk!-intettem egyet aztán megfogtam Jack kezét és haza felé indultam.
-Várj bébi! Nem viszel haza! Csak gyorsan veszek anyának ilyen különleges teát.-szólt utánam Scarlett
-Nem kocsival vagyok, na szia!-intettem és lefordultam a sarkon
-A másik lány sokkal kedvesebb volt.-dünnyögte Jack
-tudom-suttogtam
-miért nem vele vagy együtt?-kérdezte Jack
-Tessék?-kérdeztem vissza mert reméltem hogy nem hallotam jól
-Mondom miért nem vele vagy együtt? Úgy én is többet találkoznék Ariavál és amugy is Sophia sokkal szebb és kevesebb-forgtta meg a szemeit. Na jó,szóval ha mar a kis öcsém is észre vette hogy jobban össze illek Sophival akkor ott már baj van nem?
-Figyelj ez nem ilyen egyszerü én nem vagyok Szerelmes Sophiba!-válaszolta halkan
-Miért abba a másik lányba igen!-kérdezte felvont szemöldökel. Miért ilyen értelmes?
-Nem de Sophia iránt nem érzek semmit-hazugság. Ez egy nagy hazugság mert igen is érzek csak azt nem tudom hogy mit, felesleges lenne tagadni mert igen is vonzodom hozzá. Biztos hogy nem vagyok szerelmes de az biztos hogy többet érzek iránta mint Scarlett iránt.
-Miért Scarlett iránt igen?-kérdezte Jack
-Na jól van elég. Hagyjuk abba a "szerelmi" életem boncolgatását.- válaszoltam kinos nevetés kiséretébe.- Inkább halljam a tiédet. Tetszik neked Aria?-kérdeztem egy sejtelmes mosoly kisértébe mire elpirult.
-Igen......nagyon szep lány-válaszolta halkan, az biztos, nagyon aranyos kislány és rettentöen hasonlit a növérére.
-nagyon hasonlit a növérére-válaszolta Jack mire rákaptam a fejem. Mi van ez olvas a gondolataiban?
YOU ARE READING
A stréber lány /Befejezett/
Romance~Sophia Baker~ Sok ember szerint nem vagyok "normális" mert tanulásra pazarlom a gimis éveimet. De én ugy gondolom hogy ha el szeretném érni a céljaimat akkor igen is küzdenem és tanulnom kell. Aki igazan ismer az tudja milyen vagyok legbelül de a k...