~James Henderson~
SZERDA
Enyhíteni akartam a fájdalmát mert igaza van a suliba mindig csak a rosszat kapta és ez valahol az én hibám mert nem egyszer bántottam az elmúlt években,de ennek örökre vége mert végtelenül szerelmes vagyok ebbe a lányba.
-Következö szünetben találkozunk-karoltam át a derekát majd a kezem lejjebb csúszott ès bedugtam a farzsebèbe a kezem.
-Rendben-pirult el.Váltottunk egy hosszú csókot majd intettem egyet és elindultam a saját termem fel.
-Mond hogy nem igaz- lépet elem a folyosón Scarlett.
-Mègis mi?-kèrdeztem pedig pontosan tudtam miről van szó.
-Ne szórakozz velem,az hogy te és a kis lúzer együtt vagytok-kiáltott rám.
-Na idefigyelj.Kurvára semmi közöd ahoz hogy én kivel vagyok együtt de ha már ennyire érdekel akkor igen együtt vagyunk. De nagyon gyorsan állítsd le magad és a kis pincsi kutyáidat mert nem fogtok jól járni,és leszarom hogy lány vagy-köptem felé a szavakat ès ott hagytam. Hát ki ő nekem hogy megmondja hogy kivel lehetek együtt,kezd nagyon elegem lenni belőle.
~~~
A nap végén kimentem az udvarra hogy ott várjam meg Sophiat mikor láttam hogy egy gyerekkel beszèl,szerintem 9-es de nem vagyok benne biztos.
-Szia Szépségem-álltam mellè ès átkaroltam a derekát
-Szia-köszönt boldogan.- Akkor holnap találkozunk a könyvtárba- intèzte szavaid a 9-es felè.
-Rendben.Sziasztok-köszönt el majd egy utolsó pillantást vetett a barátnőmet ès vègül elment.
-Ez meg ki volt? Ès miért találkozol vele?-nèztem megvettően a fiú után......nagyon nem tetszik ahogy Sophira nèz.
-ő Dániel- simitotta meg az arcom mosolyogva- ès azért találkozom vele mert én korreletálom matekból- vigyorgott rám- èdes vagy amikor fèltèkenykedsz.
-Hogy èn? Fèltèkeny? Ugyan már!-pff...meghogy èn fèltèkeny.....jó vicc.
-Aranyos vagy- válaszolta,már èpp ellenkezni akartam mikor ajkai az enyèmekhez èrtek ès abban a pillanatban minden amit mondani akartam elillant a fejemből.Eddig soha nem kezdemènyezet de nem is vártam el töle de ez most nagyon jól esett. Már elakart volna szakadni de én megfogtam a derekát ès elmèlyitettem a csókot. A kezem újra a farzsebèbe vándorolt.
-Jól van már ne nyálaskodjatok folyton-hallotam meg nem messze egy hangot mire elszakadtam Sophitól de a derekát nem engedtem el.
-Ha,ha mintha ti nem ezt csinálnátok-"nevettem" fel ès a felènk közeledö párra nèztem.
-Hát nem is-válszolta Noah
-Hagyjad már őket-csapta vállon a barátnője Noaht.
-Szerintem is- válaszoltam nevetve- Kicsim átjösz hozzám?-suttogtam a barátnőm fülèbe.
-Persze-válaszolt halkan.
-olyan cukik vagytok-olvadozott Evy
-Ohh,ti is-válaszolta a barátnőm
-Jujj,mehetünk shoppingolni-nyávogot Noah mire belőlem kitört a nevetès. A lányok is csatlakoztak hozzám végül Noah is.
~~~
Haza èrtünk majd anyát kerestem.
-Anya- kiáltottam fel akasztva a kabátomat a helyère. Nem jött válasz így a konyhába mentem ahol egy papírt találtam a konyha pulton-. Apád elvitt vacsorázni majd jövünk. Szeretlek. Puszi. Anya.... nagyszerű-gyürtem össze a papírt majd a kukába hajintottam.
YOU ARE READING
A stréber lány /Befejezett/
Romance~Sophia Baker~ Sok ember szerint nem vagyok "normális" mert tanulásra pazarlom a gimis éveimet. De én ugy gondolom hogy ha el szeretném érni a céljaimat akkor igen is küzdenem és tanulnom kell. Aki igazan ismer az tudja milyen vagyok legbelül de a k...