Multimedya da Kaan ile Hayal'in dansta çalan müziği var iyi okumalar :))"O zaman dün gece yanımda kalan kimdi?"
Gözler hep üstümüzde olsun isteriz sahnenin yıldızı olmak baş karakter olmak farklı olmak önemli olmak isteriz.Bende her insan gibi bunu istedim ama ilk kez bunu istemediğimi farkettim.Odak noktası olmamak yıldız olmamak...
Gözlerden uzak olmak istiyorum bir başımada olsa huzurlu olmak istiyorum.Birilerine ihtiyaç duymak istemiyorum.Tek başıma olmak istiyorum gözlerden uzakta....
Ama bu bugün için imkansız bir durum çünkü tüm gözler üzerimizde olacaktı.Tek tesellim ise o gözleri paylaşacak olmamdı.Sevgili partnerim Kaan ile ...
Yanımda duran ve hiç durmadan gülümseyen yakışıklı sarışınım.
Sarışınım mı?Partnerim diye aşırı sahiplenme duygusu nereden çıktı ki?
Belkide dün olanlardan sonra her şeye rağmen yanımda olması beni güvende hissettiriyordu.Dün neler mi oldu?
Gizemli biri odama girmişti ve Avran bu kişiyi bulmak için her şeyi yapıyordu ama maalesef kamera görüntüleri eksikti görevlilerden kimsede bilmiyordu.Anlayacağız dün Avran hastaneyi alt üst ederken Melih ile arası bozuldu.Avran beni bırakmak istedi ama ben izin vermedim.Bizimkilerle gittim sonra Kaan beni bırakmayi teklif etti,kabul ettim.Belli bir yere kadar Kaan bana eşlik etti hatta bayada güldürmüştü.Keyfim onun sayesinde yerine gelmişti.
Sonra ise bütün gün oyalanacak şeyler yaptım.Avran'dan da hiç ses yoktu.Bende sadece dansa odaklandım.Annem olacak kadınıda hiç görmedim.Baya sakin bir gündü sabah dışında.
Ve şimdi sabahın köründe gelmiş tüm hazırlıkları izliyordum.Müdürümüz Ahmet Bey ve diğer birkaç hocamızda buradaydı.Helede en çok sevdiğim matematik hocasıda buradaydı.Bana destek olmak için gelmişti.Sabah hep beraber kahvaltı yapmıştık hocalar ve görevli öğrenciler ile baya kalabalıktık.Ayrıca öğrendiğime göre dün bütün öğretim görevlileri toplanmış organizasyonun son hazırlıklarını yapmışlar.Hatta müdürümüz misafirleri ağırlamak için salon girişinin tam iki yanına dik uzun masalar kurdurmuşlardı.İkramlar,içkiler bile hazır hatta canlı müzik bile var.Anlayacağınız dün biz yokken her şey tamamlanmış ve 15 dk lık dans gösterisi 2 saat içerisine yer etmişti.Bu kadar büyük bir organize olduğunu bilmiyordum gerçekten ben dans edip biteceğini sanmıştım oysaki dışarda masalar kurulmuş canlı müzik için küçük bir sahne hazırlanmış.Garson bile tutulmuştu.Birde masaların etrafında okul etkinliklerinde yapılan tablolarda vardı.Harika bir ışıklandırma ile akşam gerçekten güzel ve uzun olacaktı.
Dışardan gelen görevliler son kontrolleri yapıyorlardı.Melisa ise onların peşlerinden giderken Yeliz,Şebnem Hanımla konuşuyordu.
Kaan'a bakıp "Bu kadar büyük bir organize olacağını bilmiyordum." dememle bana dönüp baktı.
Omuz silkip "Baya önemli isimler gelecek holding sahipleri,devlet bakanlarından biri,bağış yapacağımız çocuk esirgeme kurumu ile lösev şube müdürü gelecek.Anlayacağın bunca hazırlık boşa değil.Ahmet hoca tüm her şeyi 1 ay önce ayarlamıştı.Büyük bir organizasyon tüm sosyete burada olucak.Sadece veliler değil yani."
Ağzım açık Kaan'a bakarken "Şaka yapıyorsun değil mi? Sadece veliler olmayacakmıydı?" dedim.Kaan bana dönüp baktı.Bana şakamısın sen bakışlarından atıp halime gülümsedi.Oysa ben ona uzaylı görmüş gibi bakıyordum.Yüz ifademden anlamış olacak ki açıklama yapmak için derin bir nefes aldı.
"Organizenin bu kadar büyük olacağını bende bilmiyordum.Bana söyleneni yaptım sadece.Şebnem hoca gerisini biz hallederiz dedi.Geçen senede böyleydi ama bu kadar önemli isimler gelmiyordu.Bu sene neden böyle oldu bilmiyorum ama tahminimce olay sadece bağış değil cemiyetlerin toplanması."
"Hiçbir şey anlamadığımı yüz ifademden anlıyor musun yoksa dile dökeyeyim?"
"Anladım anladım gerek yok." diyip güldü.
Önemli isimler geliyordu evet ama bu organizasyonda toplanmaları garipti. Başka şekilde de toplanabilirlerdi. Cidden bazen şu zenginleri anlamıyorum anlamaya da çalışmayacağım.
Sahnenin köşesinde öylece dururken Şebnem Hanım yanımıza geldi.
"Evet çocuklar heyecan var mı?" diye sorarken ellerini birbirine sürttü belliki oda heyecanlıydı.
"Eh biraz hocam" diyen Kaan'a baktım.Kaşlarımı çatıp yüzümü ekşittim.Kaan'a sitem ederek
"Biraz mı?!Ben kesinlikle heyecandan öleceğim." dedim gülerek.Kaan ise yüzüme bakıp gülümsedi.
"Bende çok heyecanlıyım.Ahmet bey sağolsun çok ilgilendi." gözleri ikimiz arasında gidip geldi."eee prova yapalım mı ne dersiniz ?"
Başımı sallayıp "Neden olmasın." dememle Kaan elini öne doğru uzatıp "Önden bayanlar " diyerek bize reverans verdi.
Şebnem hanım piyanonun başına geçerken bizde sahnedeki yerimizi aldık.
İlk şarkımız Lady Gaga'nın Applause şarkısını farklı bir şekilde seslendiren Sam Tsui nin bestesiydi.Şebnem hanım tek başına çalmıyordu ona eşlik eden akustik bir gitar iki keman ve azda bir fon müziği vardı.İlk şarkımız oldukça inişli çıkışlı bir ritim hakim iken bir hareketleniyor bir duruluyorduk.Tıpkı bir deniz gibi.
Sahnede önce ben bireysel dans ederken bian ritmin artmasıyla Kaan arkamda belirdi. Ellerimi tutup göbeğimin altında birleştirdi. Ve beni kucağına alıp sahnede döndürmeye başladı.Bende bu sırada kafamı geriye yatırıp Kaan'ın elerini gevşetmesiyle sol bacağımı sağ bacağına dolayıp hızla sağ bacağımı arka tarafa attım. Benim atmamlada Kaan beni altından geçirdi.Bu derece hareketli bir danstı.Bu özgür ruhu seviyordum.
İkinci şarkımız ise Jason Walker Echo idi. Oldukça duru bir şarkıydı.Siyah elbiseye yakışan bir müzik.
Müzik bittiğinde Kaan ile sarılmış bir vaziyette dururken salonda alkış sesleri yükseldi.Kafamı kaldırıp salona baktığımda gülümsemeden edemedim.Kaan ile selamımızı verip gülümsedik.Bizi alkışlayan insanları görünce sevinmeden edemedim.Bu gece cidden benim için dönüm noktası olacaktı çünkü uzun zaman sonra ilk kez bulutlarda uçacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI AŞK
Novela JuvenilHayal dunyaya bahsiz doganlardandi.Annesi bir fahise ve uvey babasi bir kadin pazarlamacisi.Hayal bu hayattan kurtulmak icin cok calisip istedigi basariyi saglarken ansizin zengin,umursamaz,sapik,tehlikeli ve psikopat olan genc yakisikli Avran Sönme...