5.BÖLÜM ''OYUN''
•Soma'da hayatımı kaybeden tüm şehitlerimize,vatandaşlarımıza Allah rahmet eylesin.Türk milleti olarak başımız sağolsun.Ölenlerin yakınlarına sabır dilegiyle.Cidden cok uzucu ve can yakıcı bir durum.Hepimiziin başı sagolsun....
Melisa ile Kaan'ın başbaşa bırakıp kitaplarımı sınıfa bıraktıktan sonra cantamı alıp soyunma odasında giyindikten sonra müzik odasına geçtim.Cantamı duvar kenarına bıraktıktan sonra salonun tam ortasına gectim.Burası baya genis bir salon.Zaten tüm aktiveteler bodrum katta.Yüzme havuzu,spor salonu,müzik odası,soyunma odası,arac gerec odası...Resim atolyesi ise okul yanında futbol sahasının hemen caprazında okula,agaclara bakan tarafta.Okulumuz cidden genis ve cok büyük.Sonucta Türkiye'nin en iyi okullarından biri Türk Er Koleji.Tabi özel olduğu icin her türlü sey bulunuyor.Zengin milleti icte doyamıyorlar.Oysa benim ilkokulumda orta okulumda devlet okuluydu ve daha masumdu burası gibi şah şahalı değildi.Orda her seyin kıymeti vardı.Buraya neden geldiğim sorulacak olursa babamı kaybedince taşındık o şerefsiz adam ve annem denecek kadın yüzünden.Tabi devlet okuluna gidiyordum ama buraya gelince gecisimle bile uğrasmadılar bende kendi cabamla burs kazanıp basvurdum.Tabi kabul edildim.Neyseki bazı kolejlerin burs sınavları oluyorda faydalanabiliyoruz.Zaten sınavı kazanan tek kisiydim ki cokta zordu.Fakir değiliz ama o parayla gecinemezdim.Ben bu yolda tek başımayım.
Kaan gelene kadar biraz ısınsam hiç fena olmaz.Müzik salono iki birlesik odadan olusuyor.Yani iki salonlu diger tarafta Müzik aletleri var benim bulundugum yerde ise duvara koskocaman monte edilmis bir ayna.Cidden her şey düsünülmüş ama olması gerekende bu.Aynadan kendime baktım.Bian eski dans kursunu hatırladım.Bale yapmayı gercekten sevmistim.Sonra salsa sonra tango.O zamanda aynanın karşısında böyle durmustum.Baleyi seviyorum insan tek başına ancak bu kadar özgür hissedebilir kendini.Baledeki günlerimi hatırlayarak gülümsedim.Bir gün herkesden selam gelmistim ve aynanın karsinda durmus ogrendigim haraketleri calısıyordum.Derin bir nefes alıp o zamanki haraketleri hatırlayarak bir ayak ucumun üzerinde durup diğer ayağımı kaldırıp dizime cekip ellerimi onumde daire seklini alacak sekilde havada tutup kendi etrafımda dönmeye başladım.bir asaga bir yukarı...bir taban bir ayak ucu....dönmeye devam edip gülmeye başladım.Havadaki ayağımı gerek koyup kocaman hafif yumusak bir aldım atıp salonun ortasında gorunmez bir yuvarlak varmışcasına etrafında balede ögredigim hareketleri uygulayarak donerken ordan oraya zıplarken guluyordum.Aynı cocuklugumdaki gibiydi.Sevinçle ordan oraya sıcrarken o gorunmez dairenin ortasında durup tam bir donus yapip gulerek aynaya baktim.Dudağımı ısarıp yüzümdeki mutluluğa baktım.Uzun zamandır bu kadar icten gülümsemiyordum.Sadece babamlayken...Derin bir iç cekip dudaklarıma dişlerken ensemi tutup görüntüme baktım.Aslında o kadarda fena değilim.Bian yüzüm düştü.Tıpkı anneme benziyorum.Siyah aralarda acık parlak koyu kahverengi hakim,beyaz ten,kusursuz vücut hatlarımla tam bir ... Sanırım kendimi bu yüzden beğenmiyorum cünkü anneme benziyorum tek fark annemin gözleri maviyken benimkiler aynı babam gibi gri ama benimkisi babama göre daha acık gri beyaza yakın gri...Tek sevdiğim şey zaten gözlerim.Cünkü onlar babama benziyor.Kendimi süzmeyi bırakıp arkama baktığımda Avran ile göz göze geldik.İzleme yerinde pencerenin tam orda bana bakıyor.Omuzları dik,sert ve oldukca sakin pencerenin köşesinde diğer taraftan bana bakıyordu.O ne zamandan beri oradaydı.Tüm vücudum gerilirken birkac dakika aynada birbirimize bakakaldık.Derin bir nefes alıp sadece biranlık gozlerimi kapatıp actim, ona doğru döndüm.Ama orada kimse yoktu.Tekrar aynaya baktım sonra tekrar onu gördüğüm gerek baktım ama kimse yoktu.Hızla kapıdan cıkıp koridora cıktım ki yine kimse yoktu.Lanet olsun hayal mi görmüştüm?Ensemi sıvazlayıp onu gördüğüm gerek baktım.Avran'ı gördüğüme yemin edebilirim onu gördüm ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI AŞK
Подростковая литератураHayal dunyaya bahsiz doganlardandi.Annesi bir fahise ve uvey babasi bir kadin pazarlamacisi.Hayal bu hayattan kurtulmak icin cok calisip istedigi basariyi saglarken ansizin zengin,umursamaz,sapik,tehlikeli ve psikopat olan genc yakisikli Avran Sönme...