6.BÖLÜM ''Tuzak''
Bütün hazırlıklarım tamamdı.Avran bitecekti ve ben zafere giden yolda mutlu olacaktım.Yani ondan kurtulmaktan bahsediyorum.Güzel olacaktı değil mi? Peki bu içimdeki isteksizlik neyin nesiydi? Herneyse pekte umrumda değil.Tuzaklarım hazırdı savaş boyalarını sürmüş olan ben hazırdım.Ve Avran'ı bekleyişe geçtim.Tabi boş boş oturmuyorum.Masamda oturmuş harıl harıl ders çalışıyorken bianda telefon calınca yerimden sıçradım.Telefonuma bir lanet okuyup aramaya koyuldum.Telefonu sonunda bulunca kimin aradığına baktım.Kim olucak Melisa.
''Efendim? ''
''Napıyon? '' sesi oldukca durgun cıkmıştı gormeyecegini bilsemde kaşlarımı çattım.
''Sorun ne? '' bir süre sessiz kaldı ve iç cekti.
''Sıkılıyorum daha ne olsun? '' demesiyle gözlerimi devirdim.
''Hepsi bu mu? ''
''ne demek hepsi bu mu ya!! Ben diyorum ben Melisa hani hiç sıkılmayan kız.'' sesindeki kendini beğenmişlik bir yana dursun şaşkınlığı bile beni gülümsetmeye yetti.
''Benden ne istiyorsun Melisa? '' dedim.Görmeyeceğini bilsemde elimle gülümsememi gizledim.
''Off çok sıkıcısın ya ilk olarak sana sıgındım ama sen benden ne istiyorsun diyorsun açıkcası cok şey değil.''
''birincisi bu konuda en son sığınman gereken kişi benim.Eğlenmek bana göre değil biliyorsun.İkincisi cok şey değil dedigin şey ney ne istiyorsun?'' bir süre sustu.Sanırım düşünüyordu.Pes ederek ofladı.
''Sadece biraz vakit gecirmek? ''
Bianda ''tamam olur.'' dememle ''ne!? '' diye cıyakladı.
''duydun beni tamam olur.Söyle Yeliz'e istersen Buket ile Cansu'yuda çağır hep beraber kız kıza alışverise gidelim sonra bir yerlere gidip yemek yeriz.'' dememle büyük bir sesslik oldu.Sanırım şoktaydı.Telefonda bir hareketlilik oldu.
''Hayal? ''
''Evet? ''
''Sen misin? ''
''evet.''
''Sen kimsin ve Hayal'e ne yaptın!? '' diye bağırınca telefonu kulagimdan cekip yuzumu burusturdum.Telefonumu kulagıma tekrar koydugumda ''Allah aşkına bağırma Melisa.Benim Hayal neden bu kadar tepki gosteriyorsun ki? ''
''çünkü hayatım.Benim tanıdığım Hayal alışveristen nefret eder hadi alışverisi bırak gezmekten senin tabirinle mal mal dolaşıp bir yerde sabit kalmaktan nefret ettigini soyler.''
Gormeyecegini bilsemde omuz silkip ''hala nefret ediyorum.ama bende insanım Melisa ve birkac şeye ihtiyacim var.Ayrica burda kalmak istemiyorum.'' dedim.
''Senki kutuphane güzeli,saatlerini kutuphanede gecirip kitaplardan kafani kaldirmayan sen,simdi bizim kokoş AVM mize mi geleceksin? ''
derin bir nefes aldim.''Eger boyle konusmaya devam edersen ciddiyim kararimdan vazgecicegim.''
''ahh hayir tamam Hayal lutfen gel hem sen olmazsan tadi olmazki...''
''tamam uzatma bebegim.Ara kızları saat 4 de AVM'nin onunde bulusalım.''
''tamam oldu bil.peki annenler?''diye sordugunda 'ben hallederim merak etme.'' diyip telefonları kapattik.Telefonu kapayıp saate baktım.Daha cok erken eminim Avran daha gelmez.Hemen hazırlanıp kot dar paça pantolonumu uzerimede soluk pempe renginde bir tişörtü giyip saclarimi bagladiktan sonra cantami alip kafamdan gecerip omzuma astiktan sonra spor ayakkabılarımı giydim, anahtaralarimi,telefonumu alip evden ciktim.Saat 3.30 du.Evden hızla uzaklastım.Avran'ın beni bodrum kata yataga bagladigi evin onunden gecerken durup eve baktim.Ev sahipsiz gibiydi.Burada yaşadiğını sanmiyorum sadece öyle ir yer olmalı mekanları ya da yedekte tuttukları yer her neyse.Hızla taksi durağına gidip taksiye binip AVM nin yerini soyledim.20 25 dk sonra AVM nin onunde durduk.Taksiye parasini odeyip taksiden indim.Bu sırada bankta oturan Yeliz'i gordum.Onun yanına giderken oda beni farkedince ayağa kalkıp gülümsedi.Tokalaştıktan sonra yanına oturdum.Yanındaki yerimi alırken ''Diğer kızlar ne zaman gelir? '' diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI AŞK
TeenfikceHayal dunyaya bahsiz doganlardandi.Annesi bir fahise ve uvey babasi bir kadin pazarlamacisi.Hayal bu hayattan kurtulmak icin cok calisip istedigi basariyi saglarken ansizin zengin,umursamaz,sapik,tehlikeli ve psikopat olan genc yakisikli Avran Sönme...