1.BÖLÜM''PİSİPİSİKOPAT''
Önumde kasiklari tutup egilmis cocuga baktim.Oldukca kalipli biriydi ama bana kimse fahise diyemez hickimse.Cocugu iterek gececegim sirada cocuk hizla bilegimi tutup beni duvara oldurecekmis gibi yapistirirken ''Sen kime bulastigini biliyormusun!!?? '' diye kukredi.
Omuz silkerek ''senden korkmuyorum ve kim oldugun umrumda degil kimse bana fahise diyemez seytanin ta kendisi olsanda diyemezsin.'' dedim ofkeyle.Cocuk biranliga sasirsada cok kisa sürmüstü.Basini iki yana sallayip gulmeye basladi.Tanrim bu cocuk ne dengesiz biri.Biraz once oldurecekmis gibi bakarken simdi gulmeye basladi.Birazdan aglarsada sasirmam.Ah harbiden agliyordu ama gulmekten.Sulanan gozlerini sildi.
''Cidden kim oldugumu bilmiyorsun degil mi?Ve biraz once otoriteme diz gecirdin.Ve evet ben şeytanın ta kendisiyim.Bana psikopat kara derler.''
Gulmeye baslayarak ''Ahh tabi ya kara siyah falan ama bence pisipisikopat karayelloz demeliydiler sana daha cok yakisir.ozellikle biraz once dizimi sana cok fena yedirdim ve geriye pek erkekliginden bir sey kaldigini sanmam egon cok fena ezildide.'' dedim.Cocugun gozleri biranda koyulasti onunla dalga gecmem onu sinirlendirmisti.Ben daha ne oldugunu anlayamadan bogazimdan tutup beni masaya yatirdi.Bogazimi o kadar nazik ve hafif tutuyordu ki anlamamistim bile.Bian uzerime egildi.Cigilik tam atacakken eliyle agzimi kapatip uzerime egildi.Dudaklarini boynumda hissedince kaskati kesildim.Kipirdamaya calissamda vucudunu tamamen benim uzerime bastirmisti.Ne yapmaya calistigini anlayamayarak gozlerimi kocaman actim.Bana burada tecavuz falan edemez degil mi? en kotusunu dusunme Hayal diye azarladim kendimi.Kipirdanmaya calissamda pek ise yaramiyordu tam tersi uzerime daha cok yerlesiyordu.Boynumdaki eli asagiya dogru gitmeye baslayinca ciglik atmaya calistim ama eliyle sesimi icime hapsetmisti bile.Boynumdan yukari dogru kulagima dogru cikarken nefesini tenimde hissetmemle bedenim tuaf bir sekilde karicalanmaya basladi.Tahrik mi olmustum bilmiyorum ama suan korkmaya baslamistim.Diliyle kulak mememle oynadi ve son kez opucuk kondurup kulagima dogru oldukca tehlikeli bir sesle ''Basina nasil bir bela aldiginin farkinda misin? suan sana erkekligimi tattirirdim ama zamani gelince oda olacak yanlis cocuga dizini gecirdin bebegim.Bundan sonra senin bas belan olucagim.Oyuna hosgeldin prenses.'' diyip uzerimden kalkip hizla sinifin kapisini acip disari cikti.Ben daha ne oldugunu anlayamayarak bogazimi tuttum.Cocugun arkasindan oylece nefes nefese kaldim.Yutkundum.Kendime lanet okudum.lanet olsun susmak bilmeyen ceneme lanet olsun sabrima lanet olsun irademe!! aferin Hayal son senende bir bas belasi daha edindin.ve bu seferki tam bas belasi olacak gibi...
Melisa ve Melisa'nin grubuyla oglen yemeyi yedikten sonra okula donuyorduk.O olaydan sonra agzimi bicak acmadi ve bunu herkes farketmisti.Bufeden cikmistik yolda yururken Melisa digerlerini arkada birakip yanima geldi.''Anlat.'' anlamayarak Melisa'ya baktim.
''efendim? ''
''yemekkte hic konusmadin ki bu iyiye alamet degil.Bir sorun mu var? '' sınıfta bana bakan bir cift çakır rengi gozleri hatirlayaarak kaslarimi cattim.Urperdim.Melisa kaşlari havada sorusuna cevap vermemi bekliyordu.
''Hayir bir sey yok sadece basim agriyor.''inanmayan gozlerle bana bakti.Ama zorlanmayi sevmedigimi bildigi icin tamam diyip ustelemedi.Tam bu sirada Kaan'in telefonu caldi.
alo....evet...ne zaman oldu bu?? diye telasla sorunca ona baktik.Kaan'in yuzu bembeyaz olmustu. ..lanet olsun tamam geliyorum hemeen.durumu nasil...tam zamaaniydi... Melisa yuzu dusen kardesinin yanina gidip ''sorun ne? '' diye sordu.Kaan bianda kufur edince Melisa kaslarini catti.Hakan grubumuzun diger elemani ''sorun ne kardesim? ''diye sordu.Once Hakan'a sonra Melisa'ya bakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI AŞK
Ficção AdolescenteHayal dunyaya bahsiz doganlardandi.Annesi bir fahise ve uvey babasi bir kadin pazarlamacisi.Hayal bu hayattan kurtulmak icin cok calisip istedigi basariyi saglarken ansizin zengin,umursamaz,sapik,tehlikeli ve psikopat olan genc yakisikli Avran Sönme...