POCIT

102 7 0
                                    

Ema si s holkami dala víno a začala jim vyprávět vše od chvíle, kdy se v pátek na lékařáku převlékli až do chvíle, kdy se v neděli rozloučili. Holky byly úžasné posluchačky. Ema chtěla pokračovat pondělkem, ale v tu chvíli jí došlo, že Míša stoprocentně o Romanovi nic neví, a že Mery možná něco tuší, ale určitě neví vše. Usmyslela si, že se Romana musí zeptat na to před kým může mluvit a  před kým ne. Raději proto pokračovala dneškem. Holky nemohly uvěřit svým uším, když jim Ema řekla jakou knížku s Romanem četla. Po zbytek večera už řešily všechno možné i nemožné.

Naopak David s Romanem řešili vše na úrovni racionálnosti, city se jim do ničeho nemíchaly. Roman Davidovy řekl, jak se o něm Ema všechno dozvěděla. David: ,,Myslíš, že to bylo rozumné? Ty seš silný, ale co kdyby dostali Emu? Seš si jistý, že tě pod nátlakem nepráskne?" ,,Ty teda fakt umíš podpořit" Řekl ironicky Roman ,, Já se o Emu strašně bojím, sakra vždyť já ji miluju a nedovolím, aby se jí něco stalo. Máš pravdu nikdy jsem se neměl zamilovat. Ale to nešlo ovládnout. " Dodal smutně. David se začal smát: ,,Nikdy bych nevěřil, že tohle uslyším zrovna od tebe." Roman mu na to už trošku veseleji odpověděl: ,,Víš jak bylo divný, když jsi mi to stejný říkal ty?" 

Chlapi už dál řešili všechno možný. Najednou se Roman zeptal: ,,Ty hele Davide. Je s tebou Mery spokojená?" David nechápal: ,,V čem konkrétně myslíš?" ,,No myslím po té intimní stránce" Roman byl malinko nervózní.

 David se začal chechtat: ,,Co to proboha řešíš." ,,No chci, aby to pro Emu byl nezapomenutelný zážitek. Roman chtěl řešit pro něj důležitou věc, ale David se pořád smál. David: ,,Ty seš vůl, asi ti nedochází to, že pro Křečkovou, Liškovou, nebo podle jakého zvířete se vlastně jmenuje, musí být zážitek už jenom to, že je s tebou."

 Roman zjistil, že od Davida se asi rady nedočká. Nakonec mu však přeci jenom poradil:  ,,Jestli to ale myslíš vážně, tak zavolej Adamovi s tímhle má bohatý zkušenosti on ti stoprocentně rád poradí." Roman se začal smát:,, Ty seš vůl. Já jsem rád, že se toho Adam zbavil. Radši si poradím sám." 

S Davidem pak už začali řešit jiné věci. Seděli spolu dlouho do noci. Roman šel domů až kolem třetí ráno. Měl pocit že ho někdo sleduje. Radši šel do nemocnice, kdyby ho někdo sledoval přece mu neukáže kde bydlí a navíc nemocnice je plná lidí. Tam bude bezpečněji.

Ema přespala společně s Mery u Míši.  Ráno šli všechny tři do práce společně. Ema měla nepříjemný pocit, jako kdyby je někdo sledoval. Holky se smály, Ale Ema byla nervózní ,, Emo co se furt tak ohlížíš?" Zeptala se s údivem Mery. ,,To je jedno, mám jenom divný pocit, ale neřeš to." Řekla a v duchu si to začala přebírat. Vždyť se chová paranoidně, Romanův příběh Emu vyděsil. Podařilo se jí ten pocit potlačit přece se nic neděje.  

Přišla do nemocnice a zamířila rovnou na lékařák. Tam se nestačila divit. Na pohovce spal Roman. Ema se potichu převlékla a šla na příjem. Nehodlala Romana budit. Koneckonců důvod proč nespal doma jí může říct až se vzbudí.

Na urgentu seděl nějaký chlap a Emu pozoroval. Úplně jí hypnotizoval pohledem. Emě to bylo nepříjemné. ,,Sakra vzpamatuj se, Dozvíš se, že chodíš s chlapem, který je hledaný a hned máš pocit, že tě někdo sleduje, chováš se jako cvok." Ema si v duchu nadávala, ale měla strach. Začala Romana obdivovat ještě víc. Nechápal jak takový strach mohl tak dlouho vydržet. Ona měla pocit, že by se musela brzo zbláznit. Na urgentu se necítila bezpečně. Rozhodla se jít zpět na lékařák. Doufala že bude Roman vzhůru. Teď potřebovala být s ním.

NECHTĚNÁ LÁSKAKde žijí příběhy. Začni objevovat