Upozornění: Jak už název napovídá, následující kapitola obsahuje slova a scénky, které by mohli někoho pohoršit, proto prosím každého kdo je na toto háklivý, aby tuhle kapitolu přeskočil. Děkuji za pochopení
Roman ráno vstal brzy. Začal připravovat svůj byt. Celý ho uklidil a vyčistil tak, že když se svou uklízecí mánií skončil byl byt čistší než operační sál. Potom se vydal na nákup. Jako první šel do vinného sklípku a koupil tam to nejlepší víno jaké mu prodavač doporučil. Dále šel do domácích potřeb a vykoupil tam všechny svíčky. Úplně nakonec šel do květinářství a nechal tam uvázat nádherný obrovský puget a nakoupil plnou tašku okvětních plátků.
Přišel domů, puget dal do vázy, aby nezvadl. Pak vzal všechny zavařovačky, které našel, nakonec ještě musel obejít sousedy, kteří mu jich taky dost dali. Sousedé se většinou smáli. Romana měli rádi a tak jim přišlo zvláštní na co potřebuje zavařovačky. Roman si všechny sklenice donesl domů. Do každé dal svíčku a poskládal z nich cestu od domovních dveří k sobě do ložnice. V ložnici na okna a na konferenční stolky dal taky svíčky. Na posteli poskládal z okvětních plátků obrovské srdce a doprostřed napsal EMA. Když měl celý byt nachystaný podíval se na hodinky. Bylo šest hodin. Přesně za hodinu měl Emu vyzvednout. Byl nejvyšší čas, aby nachystal sám sebe. Vzal si na sebe klasický oblek a černé plesové boty. Upravil svoje vlasy a vousy. A navoněl se kolínskou. Vzal puget a vyrazil za Emou.
Ema celý den strávila v obchodech se spodním prádlem a oblečením. Snažila se vybrat co nejhezčí oblečení. Nakonec si koupila soupravu černých kalhotek s krajkou a černé podprsenky, která měla taky krajku. Taky si koupila nové šaty a boty.
Roman nervózně popocházel před domem Emy. Ema vyšla z domu. Měla na sobě černé šaty s bílými kytičkami které byli dlouhé ke kolenům. Na nohách měla černé lodičky na vysokém podpatku. ,,Ahoj, jsi krásná." Řekl Roman předal Emě kytici a políbil jí. ,, Děkuju. Tobě to taky sluší" Odpověděla Ema. ,,Půjdeme?" Zeptal se Roman a nabídl Emě rámě. ,,Jasný." Řekla s úsměvem Ema a chytla se Romana. Šli do luxusní restaurace. Roman objednal červené víno a oba si dali skvělou večeři. Po jídle ještě chvíli seděli, povídali si a pili víno. Byla mezi nimi energie, ze které byla cítit láska. Užili si moc příjemný večer.
Když dopili, Roman se zeptal: ,,Půjdeme?" Ema odpověděla:,, Jo jo, jenom si odskočím." Roman řekl s úsměvem: ,,Jasný." Ema si odskočila a Roman mezi tím za oba zaplatil. Než se Ema vrátila napsal SMS Davidovi. Byl s ním domluvený, že půjde k němu domů a zapálí všechny svíčky. Roman nebyl cvok, aby nechal doma hořet svíčky bez dozoru. Takže když teď tam David všechno zapálí bude to akorát, aby se Roman s Emou vrátili domů a svíčky nebyly bez dozoru.
Ema se vrátila, Roman jí oblékl bundičku, kterou měla a společně ruku v ruce vyrazili k Romanovi domů. Roman doufal, že se na něj David nevykašlal. Odemkl byt a ulevilo se mu. David se zachoval jako kamarád. Všechny svíčky hořely a v celém bytě hrála tichá romantická hudba.
Když to Ema uviděla rozzářili se jí oči. Roman očividně sází na velkolepou romantiku, ale daří se mu to. Na Emu tohle funguje. Ema došla do ložnice a uviděla překvapení na posteli. Dojalo jí to. bylo roztomilé jak se Roman snaží.
Roman mezi tím v kuchyni vzal víno a dvě skleničky. Šel za Emou. Uviděl jí jak zírá na postel a zeptal se: ,,Emo líbí se ti to? Není to trapný?" Ema se usmála: ,,Vůbec ne, je to moc hezké." Políbili se. ,,Dáme si víno?" Zeptal se Roman. ,,Jo, ráda" Odpověděla Ema. Roman se snažil, aby atmosféra byla co nevíce uvolněná, ale sám byl nervózní. Ema zničehonic řekla: ,,Půjdu se osprchovat ano?" ,,Dobře, co kdybychom se šli osprchovat společně?" Navrhl Roman. ,,Tak jo." Usmála se Ema.
ČTEŠ
NECHTĚNÁ LÁSKA
FanfictionCo se stane, když se člověk který žije ve strachu zamiluje do rázné ženy? Dokáže své emoce ovládat, nebo toho zažil až moc na to, aby byl psychicky zdravý? To se dozvíte v tomto příběhu.