Vítej na světě

90 5 0
                                    

Uběhlo několik měsíců. Ema měla za týden termín porodu. Dnes byla naposledy v práci. Už od rána se necítila moc dobře. Byla hodně unavená. Přijel příjem a Ema si ho převzala. Mery jí předala papíry. Ema šla směrem k boxu, ale papíry jí vypadly z rukou. Chtěla se ohnout, aby je zvedla, ale najednou ucítila prudkou bolest v podbřišku a taky jí nejspíš odtekla plodová voda. 

Ema si klekla na všechny čtyři a snažila se tu bolest rozdýchat. Mery k ní přiběhla. Ema klečela na zemi a sténala. Mery: ,,Emo ty normálně rodíš." To už přiběhl sanitář s vozíkem. Vzali Emu na box. Za chvíli přišel Štěpánek a Emu vyšetřil. Pak řekl: ,,Milá kolegyně porod už máte pořádně rozběhlý. K nám na porodní to nestíháme, takže budete rodit tady." Ema se mezi kontrakcemi ptala: ,,Kde je Roman? Já ho tady potřebuju." Mery: ,,Emo teď operuje, ale každou chvílí by měli končit." Ema: ,,Co když to nestihne? On tady musí být." Mery: ,,Emo neboj, Roman to stihne. A kdyby náhodou ne jsem tady já. Nezůstaneš sama." 

Najednou se rozrazily dveře a na box vtrhl jako velká voda Roman. Byl udýchaný jak běžel přes celou nemocnici. ,,Emičko jsem tady." Štěpánek: ,,To je skvělé. Emo prosím vás začněte teď tlačit ano." 

Netrvalo to ani tři minuty a najednou nastala chvíle, která byla jako kdyby se zastavil čas. Pak se na boxu ozval dětský pláč. Kromě miminka však brečel i Roman, Ema a Mery. Štěpánek taky neměl k slzám daleko. Byl už u stovek porodů, ale narození miminka kolegyně a kamarádky je emotivnější. Štěpánek: ,,Romane chcete si přestřihnout pupečník?"

Roman přestřihl pupeční šňůru. Štěpánek položil malou Míšu Emě k prsu, aby se napila. Roman Emu políbil. ,,Emo děkuju ti. Děkuju ti, že jsi dala život našemu dítěti." Roman Emu hladil ve vlasech a přitom brečel jako malý kluk. Tohle byly, ale slzy štěstí. Roman poprvé v životě brečel. Nikdy neprožíval tak silné emoce, aby se rozbrečel.

Emu, porod vyčerpal, ale pocity, které teď prožívala se nedaly popsat. Bylo to čisté štěstí. Najednou se stala matkou. Měla úžasného manžela, který jí byl oporou. Byl s ní v každé situaci a prožili spolu vše. Emu převezli i s malou právě narozenou Míšou na poporodní. 

Roman mezitím všem poslal SMS ve které bylo napsáno: 

Zdravstvujtě, ahoj  právě jsem se narodila.  Jmenuji se Michela Vilkinová. Měřím 49cm a vážím 3 300 g. Konečně jsem se podívala jak vypadá máma z venku a je moc krásná. Už teď vím, že budu velká po tátovi, který je taky fešák. Teď jdu s maminkou spinkat, ale vy s tatínkem oslavte moje narození.

Roman poté ještě zavolal Davidovi, Jirkovi a Adamovi a všichni společně šli malou Míšu zapít.

NECHTĚNÁ LÁSKAKde žijí příběhy. Začni objevovat