ÚTOK

111 6 0
                                    

Ráno bylo příjemné. ,,Jestli se tohle bude dít často tak si lidi budou myslet, že jsem začala fetovat. Protože budu asi často euforická." Zasmála se Ema.,, Mám to podobně." Začal se smát i Roman. 

Roman oběma připravil snídani do postele. Ema byla překvapená jak se o ni Roman stará. ,,Romane ty jsi ten nejlepší chlap, jakého jsem kdy poznala. Nikdy mi žádný chlap snídani nepřipravil." Ema to řekla s láskou a vděčností v hlase.

 ,,Emo teď, když víš kdo jsem tak na to nesmíš zapomínat. Já jsem vycvičený k tomu, abych se o všechno postaral a navíc ty jsi moje princezna, takže tobě splním jakékoliv přání." Roman se na Emu usmíval a vášnivě jí políbil. Ema věděla, že má perfektního chlapa.

Po snídani šli společně do práce. Oba šli na lékařák se převléct.  Jen tak tak to stihli a Romanovi zvonil mobil. Rychle vyřídil telefonát, políbil Emu a běžel na příjem Ema taky dlouho nezůstala bez práce.

 Bylo pozdě odpoledne, když se urgent trošku uklidnil. Roman, Ema, David a Mery seděli na příjmu a bavili se. Najednou se tam objevil ten muž z vlaku. Roman se ho hned ujal: ,,Dobrý den, Vy jdete za námi, že? Kde máte syna?" ,,Nemám syna." odsekl muž. Roman: ,,Tak proč jste nám tvrdil, že Váš syn má nádor na mozku?" Muž:,, Lhal jsem, ale potřebuji pomoc." Roman už zase neukazoval jedinou emoci: ,,S čím?" ,,To bych raději řekl jenom tady paní doktorce." Řekl muž a ukazoval na Emu. Roman si všiml, že má úplně rozpíchané žíly. Romanovi se to nelíbilo, ale David potřeboval pomoct s jiným pacientem. I když nerad opustil Emu a nechal jí s mužem jít na box.

Ema na boxu muži odebrala krev a poslala jí na toxikologii. Dělala další vyšetření. Muž se najednou začal chovat agresivně. Dal Emě pěstí. Ema spadla na zem a muž se chystal k dalšímu úderu.

 V tom na box vtrhl Roman. Chytl muže a odstrčil ho. Muž z kapsy vytáhl obrovský nůž, který víc než nůž připomínal mačetu. Roman se ho snažil uklidnit, ale muž ho bodl do hrudníku. Roman cítil jak se mu nůž uvnitř otáčí, když ho muž vytahoval. Nedbal na to a snažil se celou situaci uklidnit. 

Muž se znovu ohnal a Romanovi prořízl hrudník od krku až po konec prsou. V tuhle chvíli už Roman přestal dbát na bezpečí muže, probudil se v něm Michael a on na toho muže skočil. Znovu se nabodl na nůž. Roman muži zmáčkl obě krkavice a muž konečně omdlel. Roman se zvedl a šel za Emou. Ema byla schoulená v rohu boxu a šíleně se bála.

 Roman na ní promluvil: ,,Emo jsi v pořádku?"  V jeho hlase byla slyšet starost. ,,J j jo, jjjáá jjsem v po pohodě. Ema byla roztřesená. Podívala se na Romana a zděsila se ještě víc.  Roman měl úplně rozpáraný mundůr, z hrudníku mu proudem vytékala krev a kapala na zem. ,,Ema  řekla: ,,Romane on ti ublížil." Roman: ,,To nic není, je to jenom škrábnutí." Roman moc dobře věděl, že je to vážnější, ale nejdřív se musel postarat o  Emu. Ema: ,,Romane vždyť je to na šití. " ,,Emo bojím se že tohle už nikdo nezašije," Řekl Roman a vzal do ruky mundůr, který byl kompletně rozpáraný. Ema: ,,Vždyť víš jak to myslím. Pojď já tě ošetřím.  ,,Prvně bychom, ale měli přikurtovat támhle toho. Sice jsem použil trochu síly, ale za chvilku se probere." Řekl Roman a ukazoval na muže na zemi. Ema otevřela dveře a zakřičela do chodby: ,,Potřebujeme tady pomoct."

 Na box přišli sanitáři a Mery. Když uviděla tu spoušť a Romana, ze kterého kapala krev zhrozila se: ,,Co jste tady proboha vyváděli?" Romanovi se začínalo dělat blbě. Roman: ,,Ten chlap Emu napadl a pak jsme se trošku porvali." Mery: ,,No to vidím pojď někdo se na tebe podívá." Roman: ,,Já jsem v pohodě. Postarejte se o Emu." Dořekl to a najednou se mu zatočila hlava, začalo mu pískat v uších a jakoby z dálky slyšel jak dva ženské hlasy křičí ROMANE! Pak už byla tma.

NECHTĚNÁ LÁSKAKde žijí příběhy. Začni objevovat