BOJUJ

87 6 0
                                    

Když Roman omdlel Mery rychle zavolala Davida. David ho vzal na druhý box. ,,Sakra to není dobrý. Ten chlap se mu dvakrát trefil do srdce, má pořezaných několik tepen a nejspíš i poraněnou plíci." David si mumlal sám pro sebe když Romana vyšetřoval.  Udělal jen to nejnutnější a rovnou spěchali na sál. 

Mery se mezitím postarala o Emu, která hystericky brečela a chtěla jít na sál s Davidem. David začal Romana operovat. Operace to byla náročná. Romanovi krvácelo snad všechno co bylo možné. Měl hrozně nízký tlak. David nevěděl co dřív opravovat. 

,,Do háje tohle je blbý." Opakoval to pořád do kola a přitom se oběma rukama hrabal Romanovi v hrudníku. I Maty, který byl na sále jako asistence byl pořádně nervózní. Nemluvě o Viktorovi, který do Romana lil krev proudem ládoval do něj všechny možný koktejly léků, které ho napadly, ale Roman ne a ne se stabilizovat.

 Uprostřed operace nastala zástava. David zahájil přímou masáž srdce. Dělal co mohl, ale Romana se nedařilo nahodit. ,,Sakra kamaráde bojuj. Čeká na tebe Ema. Po tom co všechno jsi přežil tě přece nezabije nějaký feťák." David mluvil zoufalým hlasem. Už ho resuscitoval 15 minut. ,,Do prdele mužiku nevzdávej se. Ty musíš přežít." David už skoro řval jak byl bezradný. 

Naštěstí Roman naskočil. Všem se ulevilo, ale nebylo ještě vyhráno. Roman pořád krvácel. Viktor: ,,Pohněte, nebo se znova zastaví a už byste ho taky nemuseli znova nahodit." ,,Žáku nějak ho držte my ho musíme zachránit." Řekl David naštvaně. Viktor: ,,Pozdě máme tu znovu zástavu." David makal co šlo. Nevěřil na zázraky, ale když se mu po devatenácti minutách podařilo Romana znovu nahodit jako zázrak to považoval. 

Konečně se Davidovi a Matymu podařilo zastavit všechny zdroje krvácení. Ještě všechno zkontrolovali a pak Romana po neuvěřitelných třech hodinách na sále konečně zavřeli. David stál na operačním sále postříkaný od krve svého nejlepšího kamaráda, kterého teď  sanitáři převáželi na JIP a snažil se celou tuhle šílenou operaci rozdýchat. Hlavou se mu honila myšlenka, že je vlastně za svojí nemoc rád. Nebýt jí, dnes by nejspíš Romana nezachránil.

 Když se umyl a převlékl šel za Emou. Ta ležela na lůžku a brečela. Mery a Míša tam byly s ní a všechny tři napjatě čekaly co se dozví. ,,Tak, co jak je na tom?" Vychrlila ze sebe Ema v okamžiku, kdy viděla Davida. David jim řekl jak celá operace probíhala. ,,To je strašný. Jak je to možný? Vždyť byl úplně v pohodě. Toho chlapa přepral a pak se ještě staral o mě. Dokonce si z toho celého dělal srandu." Ema to řekla zlomeným hlasem a znovu začala brečet.

 ,,Milá kolegyně určitě víte jak funguje adrenalin. Romanovi v tu chvíli v žilách kolovala obrovská dávka adrenalinu, navíc Roman je strašně silný chlap. Takže to chvíli trvalo, ale ztratil hrozně moc krve a tak ve chvíli, kdy adrenalin opadl šlo to s ním z kopce." David s Emou mluvil jako profesor se svou studentkou. Mery na něm ale poznala že ho to celé taky sebralo. ,,Emo dáme ti něco na uklidnění a až se vyspíš tak půjdeš za Romanem ano?" Řekla Mery mateřsky.

,,Ne jdu za ním hned teď. Ema se začala zvedat. Mery a Míša jí chytli Mery řekla: ,,Emo neblbni. Roman teď potřebuje hlavně klid. A ty si taky musíš odpočinou." ,,Ale já ho miluju a mám o něj strach." řekla Ema zlomeným hlasem. Zdála se jako malá holčička, která potřebuje objetí maminky. Mery: ,,Já vím, ale Roman by teď taky chtěl aby ses vyspala." Ema se už přestala bránit, protože jí došlo, že čím dřív splní to že se vyspí tím dřív uvidí Romana. 

Mery Emě píchla nějaké uklidňovací léky a Ema skutečně usnula. Za pár hodin se vzbudila a hned jak jí mozek začal fungovat rozhodla se vstát. Točila se jí hlava a celá se třásla, ale nedbala na to. Musela vidět Romana. Ema šla směrem na JIP. Vešla do pokoje, kde ležel Roman. Byl v umělém spánku a zaintubovaný. Ema si k němu sedla a chytla jeho ruku. Roman, i když měl obrovskou postavu teď bezvládně ležel na nemocničním lůžku a vypadal bezbranně a zranitelně. ,,Romane ty to zvládneš. Miluju tě. Je to moje vina. Promiň mi to." Ema už zase brečela. Seděla u Romana celou noc. Několikrát tam byla sestra, aby ho zkontrolovala, ale bylo to zbytečné. Ema se rozhodla, že bude jeho strážný anděl. Roman jí zachránil život. Skoro obětoval ten svůj, jenom aby se Emě nic nestalo. Ema začínala být unavená už víc než 24 hodin seděla u Romana a jenom brečela. Každý jí říkal ať si odpočine, ale ona ho nechtěla opustit. Ne dokud si nebude stoprocentně jistá, že je Roman v pořádku. David už asi před hodinou vypnul anestetika a Romana extuboval. 

Teď tam byl Viktor, David a Ema a všichni čekali co se bude dít a jestli se Roman probudí. Ema Romana držela za ruku, šeptala mu krásná slova a vyznávala lásku. Bylo jí úplně jedno, že tam stojí další lidi, kteří slyší co Romanovi říká. Pro ni teď bylo nejdůležitější, aby byl Roman v pořádku. ,,Romane, lásko, prosím probuď se. Miluju tě. Všichni tady na tebe čekáme. Můj život bez tebe by neměl cenu. Lásko prosím." Ema pořád opakovala to samé dokola, jako kdyby chtěla Romanovo tělo přesvědčit, aby bojovalo. Věděla, že Romanova duše bojuje, ale tělu se moc nechce. 

Najednou Roman otevřel oči. Ema nevěděla co má dělat. Romane, miláčku, jak ti je? E-e-e-mo. Řekl Roman slabým hlasem. Na víc neměl sílu. ,,Romane jsi v pořádku? Já jsem tak šťastná, že jsi se probral." Ema mluvila rychle a u toho plakala, tentokrát to však byly slzy štěstí. Roman byl strašně slabý. ,,Emo, klid." Zašeptal. Tahle dvě slova ho vysílila natolik, že znovu usnul.

Ema byla šťastná, že se Roman vzbudil. Byla strašně unavená, ale nechtěla ho opustit. David: ,,Kolegyně měla byste si jít odpočinout. Roman se probral a vypadá to, že bude v pořádku." Ema se nechtěla od Romana ani hnout, ale musela dát Davidovi za pravdu. Všechno vypadá v pořádku a ona potřebuje mít pro Romana sílu.

,,Půjdu, ale kdyby se cokoliv dělo tam mě vzbudíte ano?" Ema se ujišťovala. ,,No jasný, ale za těch pár hodin se nic nezmění. David Emu odbil a tak se Ema zvedla, vyšla z pokoje a šla směrem na lékařák. Už téměř brala za kliku, když se celou nemocnicí rozeznělo: MODRÝ KOD JIP 1, MODRÝ KOD. Ema začala panikařit. Na JIP 1 byl Roman. 

NECHTĚNÁ LÁSKAKde žijí příběhy. Začni objevovat