Louis POV
Miután Louis felszedte az állát a padlóról, elkezdett csörögni újra a telefonja. Anya - állt a képernyőn.
- Bocsáss meg, anya, hogy rád csaptam a telefont - szabadkozott Louis, miközben a homlokát vakargatta.
- Semmi baj, szívem. Minden rendben van? - aggodalmaskodott Jay.
- Hát... öhm... - kereste a szavakat Louis, hogy valami elfogadhatót füllentsen, hiszen mégse mondhatja azt, hogy ,,Velem minden rendben van, csak az előbb bejöttem a mosdóba, és volt osztálytársamon, illetve volt legjobb barátomon orálisan dolgozott a barátnője. Bár ha jobban belegondolok, akkor nem futott volna csak úgy el... Na mindegy is, hogy vagy?" Ezt akár honnan nézte Louis, nevetségesen hangzott, és abszurdnak. - Csak elment a térerő.
- Ahha - nyújtotta el a ,,h'' hangot, ezzel tudatva a fiának, hogy nem hisz neki. - Biztos Eleanor keze van a dologban. Nem akarja, hogy a saját és egyetlen fiammal beszéljek.
- Anya, szó sincs erről. Ne beszélj butaságokat! - sóhajtott egy nagyot Louis. - De most már vissza kell mennem a többiekhez.
- Jó, mulass jól, de csak mértékkel.
- Oké. Jó éjszakát, anya. Puszilok mindenkit.
- Rendben, szívem. Szeretlek.
- Én is - ezzel bontotta is a vonalat Louis, majd kiment a mosdóból.
A helyiségbe azóta sokkal több ember érkezett, mint mielőtt Louis abban az elég kínos helyzetben találta magát. A bárpultnál nevetgélő vagy éppen siránkozó vendégek iszogattak, míg a táncparketten összedörgölőző emberek hömpölyögtek, akár viharban a hullámok. Louis útja a baráti társaságához vezetett. Niall már a sokadik sörét kortyolgatta, míg Shawn nagy beleéléssel gesztikulált. Eleanor pedig a telefonját nyomkodta unalmában, a lány még akkor sem nézett fel, amikor a fiúja leült mellé.
- Mi tartott ilyen sokáig? Beleestél a piszoárba? - nevetett fel spiccesen az ír fiú.
- Haha. Nagyon vicces vagy - forgatta meg szemeit Lou.
- Ne durcizz be, helyette igyál! Rád fér - lökte oda a korsóját Niall, mire a kék szemű beleszagolt a szeszbe, majd minden mindegy alapon belekortyolt a sörbe, ami nem is volt olyan rossz. Mármint a vodkához képest. - Idd ki! - biztatta barátját Niall, miközben felkelt a helyéről, hogy egy újabb italt hozzon magának, ha már a sajátját odaadta Lounak.
- Shawnie~! - kurjantotta egy Louis számára ismeretlen barna hajú fiú, aki egy tőle alacsonyabb fiút karolt át.
- Zaynie~! - viszonozta az örömteljes üdvözlést Shawn, miközben felkelt a helyéről, hogy egy barátságos tesó-ölelésben részesítse az említett ,,Zaynie"-t. - Rég láttalak, mi újság? A barátod? - biccentett az alacsonyabbik felé.
- Kösz, haver megvagyok. Ő - pillantott a mellette lévő fiúra -, nem éppen. Még csak most találkoztunk, bár bármi kisülhet ebből - kacsintott a fiú felé, majd egy gyors szájrapuszit adott neki.
- Ó! - nyílt tágra Louis szeme döbbenetében, hiszen még sohasem láttot két fiút ilyen helyzetben. Louist nagyon lesokkolta a jelenet, és mégis valahogy olyan furcsa bizsergés lepte el a gyomrát. Fejében egy elég érdekes kérdés fogalmazódott meg: vajon milyen egy veled egyneművel csókolózni? Járni? Közösülni?
Ezeket a kérdéseket elvetette, hiszen sosem lesz rá alkalma, hogy kiderítse, mert ugyan a mindig pedáns, jó fiú Louis William Tomlison soha nem tenne ilyet. Bár, azt is be kell vallania, hogy eddig nagyon ellene volt a szeszes italoknak, erre ma már a második alkoholos löttyét iszogatja.
YOU ARE READING
HIStory (Befejezett)
Fanfiction,,You gotta help me, I'm losing my mind Keep getting the feeling you wanna leave this all behind Thought we were going strong I thought we were holding on Aren't we?" Harry Styles mindig is egy vidám, szerény és segítőkész gyermek volt. Azonban egy...