Truly Madly Deeply

519 34 30
                                    

Harry hajnalban arra ébredt, hogy iszonyatosan melege van, annak köszönhetően, hogy az ő kis Booja majdnem hogy rajta feküdt. Lou olyan békésen aludt, és olyan édesen, mint egy kisbaba. Harry nem bírt parancsolni a kezének, ezért finoman végighúzta tenyerét a kék szemű selymes arcán. Legszívesebben csókokkal ébresztette volna kedvesét, azonban nem akarta elijeszteni, így csak az orrát túrta bele a kócos fürtökbe. Louis illata csodálatos volt, hiába, hogy tegnap egy kissé felöntött a garatra, még mindig megmaradt a finom samponillata, és Louis jellegzetes illata, ami farok állítóan hat Harry testére. Szó szerint. A göndör -hogy elkerülje a kínos helyzetet - óvatosan leemelte először az aranyosan szuszogó karjait. Utána pedig a jobb lábát kicsit felemelte, hogy lerakja a földre, azonban a mozdulat közben megérezte, hogy Louis sincs teljesen nyugodt állapotban deréktól lefelé. Harry, vágyának eleget téve, többször is végigdörzsölte az egyre keményebb tagot, ezzel a még mindig alvó Louból kicsalva a szexi nyöszörgéseket.

- Mi történt? - kérdezte a kék szemű rekedtes hangon még félálomban, mire Harry - nagyon éretten - úgy tett, mintha még az igazak álmát aludná. - Ó, a francba! - nyögött fel fájdalmában Louis, mikor a fejében egy ér elkezdett lüktetni. Lassan felnézett Harry nyugodtan ,,alvó'' arcára, majd lenézett, és észrevette a nagyon is szembetűnő sátrat a nadrágjában. - A faszomba - káromkodta el magát frusztráltságában a kék szemű, amin Harry magában jót derült, és alig bírta visszafogni a kitörni készülő nevetését.

Louis megmozdította a lábát, ami pont Harry combjai között volt, így a göndörből kicsalt egy kisebb sóhajt.

- Nyugodtan folytathatod, amit elkezdtél - kérte Harry reszelős hangon, ami annyira meglepte Lout, hogy visszahanyatlott a göndörre.

Harry most már nem is akart szabadulni a kék szemű ölelő karjai közül, inkább hosszú karjait átkulcsolta az elpirult arcú fiú derekán, így ágyékukat összedörgölve. Louisból olyan kéjes nyögés tört fel, hogy zavarában belebújt Harry nyakába. Harry, kapva a lehetőségen, behintette édes pillangó puszikkal a Lou füle mögötti érzékeny pontot, majd játékosan beleharapott a fülcimpájába, aminek hatására Lou megmozdította csípőjét, ezzel izgatva mindkettőjüket.
Harry már éppen nyúlt volna Louis kipirult arcához, hogy szenvedélyesen megtépje annak csókolni való ajkait, amikor Lizzo kopogás nélkül belépett a kis helyiségbe.

- Ébresztő galambocskáim! Hasatokra... wow ti már nagyon is ébren vagytok - jelentette ki az egyértelműt Liz. - Ti csak tegyetek úgy, mintha itt sem lettem volna, jó? Viszont siessetek, mert fél óra múlva gyülekező a tornateremben. További jó szórakozást! - hagyta el vidáman a szobát Liz, otthagyva a lesokkolt párost.

- Hallottad, van fél óránk. Használjuk ki ügyesen! - csapott le Harry a még mindig meghökkent Louis szájára.

- Harry, mit művelsz velem? - kérdezte kásás hangon Lou pár centire a göndör arcától.

- Semmi olyat, amit te nem akarsz megtenni velem. Érints meg! - fogta meg Harry az azúr szemű csuklóját, hogy rárakja meztelen mellkasára, oda, ahol a majd' kiugró szíve van.
Louis gyengéden ráhelyezte a tenyerét először a bal oldali madárra, majd a jobb oldalira. Eközben Harry kezei végigsiklottak Lou felsőtestén, majd megállapodtak a farmerénél, amit tegnap este nem vett le az azúr szeműről, most viszont szándékában volt megszabadítania tőle.

- Várj, várj! - kapkodta a levegőt Lou, míg próbált egy kissé eltávolodni Harrytől. - Én még... szóval én még nem - gesztikulált nagyban Louis, hogy ő még nem pettingelt senkivel.

- Soha? Senkivel? - nyíltak nagyra Harry szemei a csodálkozástól, hiszen ő meg volt arról győződve, hogy már rég nem szűz az ő kis Booja. Számára evidens volt, hogy egy pár lefekszik egymással. Bár honnan is tudná, ha még sohasem volt senkije azon az egy lányon kívül...

HIStory (Befejezett)Where stories live. Discover now