Olyan közel van már megint - gondolta Louis. Mi ez Harrynél, hogy a képembe mászik? Nem hallott még a privát szféra fogalmáról? Mégis olyan jó illata van, és olyan kellemesen meleg az érintése a bőrömön, olyan megnyugtató.
Harry lassan odahajolt Louishoz, és homlokát az azúr szeműéhez illesztette, ami mindkettőjükből kicsalt egy kisebb sóhajt. Harry érezte, ha most lépne, és megcsókolná az ő kicsi Booját, az említett nem ellenkezne, sőt, még azt is merte feltételezni, hogy viszonozná is, viszont a göndör azt akarta, hogy Lou tegye meg az első lépést, ha készen áll rá.
- Szóval... - köhintett párat Harry, hisz olyan rekedt volt a hangja, mint aki órákon át énekelt teli torokból. - Húzzuk fel az ágyneműket, aztán nézzünk szét egy kicsit a koliban, jó lesz így?
- Ha? - jött az értelmes válasz Louistól, aki még mindig lehunyt szemmel várta az őt megillető szájra puszit. Lou ráeszmélve, hogy komplett hülyét csinál magából, kicsit megszégyenülve hátrébb lép a magában nagyon jól szórakozó göndörtől. - Aha, persze. Nekem megfelel.
Az ágyazás csendben telt, csak a légynek a zümmögését, és a kintről beszűrődő hangokat lehetett hallani. Ezt a viszonylagos nesztelenséget egy berobbanó szőke üstök zavarta meg, aki se szó, se beszéd és kopogás nélkül érkezett meg a ,,lyukba".
- Naaa~ Hogy vannak az én galambocskáim? - kérdezte felpörögve Niall, ami se perc alatt csalódottságra váltott. - Ó, amint látom, még mindig ruhában vagytok...
- Mégis mibe lennénk, ha nem ruhában?! Én... mi nem vetkőzünk le egymás előtt, mert az illetlen, és még túl korai - halkult el a végére Lou egy pírral az arcán, miközben fejben jól elhordta magát mindennek, hogy mégis mi a fenéről beszél. Harry eközben jól mulat az azúr szemű zavarán.
- Én arról beszéltem, hogy át kéne öltöznetek, mert vacsi után egyből megyünk a közeli pubba, ahol lesz a karaoke, meg ilyenek - köszörülte meg a torkát az ír fiú, egy kisebb kacaj kíséretében. - Miért, fiúk, mégis mire gondoltatok? - húzta sunyi mosolyra a száját Ni.
- Ó, máris vacsoraidő van? - terelt egyből Harry. - Akkor ideje készülődni. - Majd azzal a mozdulattal levette a piros egyenfelsőjét, majd táskájából elővett egy fehér inget, amit csak a mellkasa közepéig gombolt be. A jelenetet Lou majdhogynem nyálcsorgatva nézte végig, hiszen utoljára Hazzát csak tizennégy éves korában látta így utoljára, de igazán akkor sem, mert Harry nagyon igyekezett mindig ruhában mutatkozni az azúr szemű előtt, hogy elkerülje a kínos helyzeteket. Azonban mióta elkezdett komolyabban edzeni, Harry már nem félt kihívó ruhákat hordani, vagy félmeztelenül mutatkozni, emelett nagyon is élvezte mind a lányoktól, mind a pasiktól érkező elismerő pillantásokat. Főleg Louisét... - Oké, én kész is vagyok.
Niall erre biccentett egyet, majd halkan megjegyezte: - Szépen kigyúrtad magad, öregem. Csak úgy dögölhetnek utánad az emberek.
- Hát, nem panaszkodhatok - vonta meg a vállát Harry, miközben magában megjegyezte, hogy már ráférne valami action, mert már elege volt a jobb kezéből, mellesleg nem is nagyon volt ehhez hozzászokva, hiszen amióta tizenöt évesen elvesztette ártatlanságát, nem nagyon telt el úgy hét, hogy ne kapott volna legalább egy szopást. Ő egy egészséges fiatal fiú volt, aki vágyott az érintésre, az intimitásra, még ha nem is volt benne szeretet. Viszont ez megváltozott benne, már nem akar csak egy szopást, vagy egy dugást. Ő most már szeretkezni szeretne, nem is akárkivel.
Louis, hallva Harry mondatát, egy kissé elszontyolodott, majd képzeletben jó képen törölte magát, hogyan képzelhette, hogy a kis Hazzuskája komolyan gondolta azt az aprócska és szívet melengető csókocskát, amit pár hete ejtettek meg azon a bizonyos napon. Hiszen csak rá kell nézni a göndörre, ha csak kitenné a lábát az utcára, máris találna minden ujjára legalább két lányt. Miért vesződne Louisszal, aki szűz, mint a ma született baba. Egyébként is, Lounak nem is szabadna ilyenekről agyalnia, hiszen ott van a barátnője, Eleanor.
YOU ARE READING
HIStory (Befejezett)
Fanfiction,,You gotta help me, I'm losing my mind Keep getting the feeling you wanna leave this all behind Thought we were going strong I thought we were holding on Aren't we?" Harry Styles mindig is egy vidám, szerény és segítőkész gyermek volt. Azonban egy...