A.M.

572 39 49
                                    

Harry POV

4 évvel később

Mindenhol boldog, büszke szülők, de tényleg, mindenhol. Basszák meg magukat, de komolyan. Mindegy is, szarok bele, ez is csak egy ballagás.
Még Robin sem jelent meg, a nevelőapám, pedig azt ígérte, itt lesz. Nem hiszem, hogy belehalt volna, ha megdob egy kibaszott üzenettel, mint bocs H., dolgozom és kurvára nem érdekel a középiskolai ballagásod.
Nem is tudom, hogy még mit keresek itt. Haza kéne mennem, és le kéne vennem ezt a kibaszottul szűk zakót. Aztán lefürödni és készülni az esti iszogatásra. Igen, ezt is fogom csinálni.


- Ez az! Jól csinálod - löktem egyre beljebb magamat az egyik volt évfolyamtársam torkába. Bár már többször is volt dolgunk egymással, még mindig nem tudom a nevét, de, ha őszinte akarok lenni magamhoz, nem is nagyon érdekel.

Miután elélveztem, megfordítottam a lányt, hogy hátulról is jól magamévá tegyem.
Nem azért, hogy fényezzem magam - hazudok, pontosan azért -, de bevallom, hogy egy szexisten vagyok az ágyban. Mivel négy éven keresztül biológia szakos voltam, pontosan tudom, hogy hol van az a pont a nőknél, amitől annyira jól érzik magukat, hogy egy hang sem hagyja el a szájukat. Ebből kifolyólag, ha tudnám, hány lány mondta nekem, hogy belém szeretett, csak azért, mert ő is elment a közös aktusunk során. Persze egytől egyig visszautasítottam őket. Nem azért, mert nem voltak kedvesek, vagy mert nem voltak elég szépek - azért van ízlésem -, egyszerűen én nem vagyok alkalmas erre a ,,jajdejójárunkésmindenrózsaszín'' szarságra. A szerelem csak a lányoknak, illetve a lúzereknek való. Mégis ki volt az a fasz, aki egyáltalán kitalálta ezt a baromságot? Az őskorban a férfiak csak kinéztek egy hájas asszonyt, dugtak, megszületett a poronty, és kész. A nők nem vittek bele érzelmeket, csakis a fajfenntartás miatt tették szét a lábukat. A szerelem csak egy hormonális faszság.

***

Miután Harry végzett a lánnyal, otthagyta a mosdóban, majd visszament a buliba. A helyiség bűzlött a piaszagtól, a csípős izzadságtól és az olcsó parfümtől.
Útja egyből a csaposhoz vezetett, hogy kikérjen valami erőset.

- Egy vodkát - kiabálta túl a zenét.

- Tisztán? - kérdezte a csapos.

- Nem, keverve.

- Rendben, uram. Mindjárt hozom - fordított hátat a pultos, hogy elkészítse a rendelt italt. Eközben Harry lecsekkolta a barmen fenekét, ami nem is volt olyan rossz. Bár alig élvezett el 15 perce, kétszer is, Harrynek hatalmas volt a szexuális étvágya, nemtől függetlenül.

- Lehetek még valamiben a szolgálatodra? - kérdezte a pultos egy kacér mosoly kíséretében.

- Hááát... - Harry feltűnően végigvezette tekintetét a bároson. Az idegennek sötét, alul felnyírt, felül hosszabbra hagyott haja volt. A szemei barnán csillogtak, és olyan hosszú szempillái voltak, hogy árnyékot vetettek az arccsontjára. Fekete inget viselt, aminek három gombja nem volt begombolva, így rálátást engedve az izmos mellkasára. Alul egy szövet nadrág volt a férfin, ami jól kimelte formás fenekét.
Harry megnyalta a száját, és éhesen nézett a vágytól izzó barnákba. Meg volt elégedve az idegen külsejével, és szívesen megfektette volna, azonban túl sok volt már a mai nap, elfáradt, de azért megkérdezte. - Hogy hívnak?

- Zayn Malik - nyújtotta kezét a szexi csapos.

- Harry Styles. Ma már nem kérek semmit, de majd legközelebb - kacsintott a göndör egy jelentőségteljes biccentéssel.

HIStory (Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora