Minden egy szeptember eleji napon kezdődött, amikor a kicsi, harmadikos Harry Edward Styles megkezdte az új iskolájában a tanulmányait. Édesanyjával, Anne-nel jobb lehetőségek reményében költöztek Doncasterbe.
Hamar eljött az iskolakezdés. Kedvét azonban nem szegte az új környezet, mindig nyitottan állt hozzá a világhoz. Nem is gondolta volna, hogy milyen jó éveknek néz elébe.***
Harmadik osztály tavaszán- Boo, gyere már! Most te számolsz - kiáltotta Harry.
- Már megint! - siránkozott Louis. - Jól van! Egy... kettő... három ...húsz! Aki bújt, aki nem, megyek!
Harry egy vékony fa mögé bújt, ahol a fél teste kilátszott, így könnyű volt Lounak megtalálnia.
- Megvagy, Göndör!
- Ne már! Miért mindig engem találsz meg elsőnek?
- Mert olyan hangosan futsz - füllentett Louis. Nem merte bevallani, de titkon csalt. Mindig szemmel tartotta a zöld szeműt, hogy aztán közösen találjak meg a többieket. Jól érezte magát, miközben kéz a kézben keresték meg a fiúkat.
Mikor már minden résztvevő előkerült, elkezdtek focizni. Szokás szerint Louis fürgén cselezte ki a többieket, ezzel győzelemre vezetve a csapatát.
- Ez nem ér! - durcázott be Liam, aki ellenfele volt Louisnak. - A ti csapatotokban van Niall, meg Louis is. Én meg Harryvel vagyok, aki térül-fordul elesik. - Hát, igen az ifjú Styles nem a jó egyensúly-érzékéről híres.
- Dehogyis nem! Ha Harry velünk lenne, akkor is nyernénk! - húzta ki magát büzkén Louis. - A veszteséget amúgy is el kell viselni. Nem mindig nyerhet az ember, kivéve persze engem. - Sok mindent lehetett mondani az ifjú Tomlinsonra, de azt, hogy szerény lenne, egyáltalán nem.
- Ha te mondod. Akkor tiéd lesz Harry, enyém meg Niall!
- Rendben. Áll az alku.
A labdát középre rakták, mint a profi sportolók. Louis megkaparintotta Liamtől, és futott az ellenfele kapuja felé. Majd célzott és lőtt. Sajnos a labda csak a kapufát találta el, így a kapusnak, Niallnek lehetősége volt megfogni és kirúgni azt. Liam a labdát a térdével fogta meg. Már ott volt, hogy egyenesen a kapuhoz rohan, amikor is Harry az útjába állt. Liam próbálta egy köténnyel kicselezni a göndört, ami sikerült is neki, viszont Harry annyira bizonyítani akart, hogy a hirtelen megfordulásban a lába kicsúszott. A zöldszemű pont a jobb csuklójára esett, ami egy fura hangot adott ki ennek következtében.
- Jaj! - nyögött fel fájdalmában. - De fáj! - párásodott be a szeme. Eközben Louis, Niall, és a tanárnőjük sietősen hozzá rohant.
- Hazza! Mi történt? Nagyon fáj? - kerdezte aggódva a kicsi Louis. - Te! - mutatott rá összehúzott szemöldökkel a bűnbánóan lehajtott fejű Liamre. - Mit csináltál?!
- Én... én csak... - kezdte el remegő hangon, majd megkeményítette a tekintetét, és így folytatta. - Ő ilyen szerencsétlen, már mondtam. Túl érzékeny, rí, mint egy kislány, akinek elvették a Barbie- ját. Apa mindig azt mondja, hogy egy férfi soha, semmilyen körülmények közt nem sír. És hogy egy férfinak legyen tartása. - húzta ki magát büszkén.
Egyedüli fiaként az apja, Geoff nagyon odafigyelt Liamre. Liam volt a harmadik gyerek a családban, és bár Geoff mind a két lányát szerette, Ruthtot és Nicolat, nyílt titok volt, hogy Liam volt a kedvence és a reménye. Ennek következtében nagyon szigorúan nevelte, mert az ő fia csakis értelmes, férfias és kemény lehetett. Geoff meg akarta tanítani Liamnek, hogy vagy gyenge vagy, egy préda, akin átgázolnak, megesznek. Vagy pedig te vagy az alfahím, a ragadozó, aki mások felett uralkodnak.
Liam persze nem akart csalódást okozni szeretett apjának, ezért gyakran megalázta a lányokat és a kicsit ügyetlen Harryt.
YOU ARE READING
HIStory (Befejezett)
Fanfiction,,You gotta help me, I'm losing my mind Keep getting the feeling you wanna leave this all behind Thought we were going strong I thought we were holding on Aren't we?" Harry Styles mindig is egy vidám, szerény és segítőkész gyermek volt. Azonban egy...